• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.566 acteurs
  • 199.681 gebruikers
  • 9.419.550 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Goed uitgespeelde aanval, goed afgemaakt v Persie na de voorzet van Evra. Tot aan de 2-1 was United oppermachtig, na de 2-1 is het knoeien geblazen en wordt Liverpool gevaarlijker.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Leuke wedstrijd? Ik kan alleen nu de laatste 20 minuten zien. Mooie goal van RvP?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Bedankt!

Wat heeft Man Utd toch een matige achterhoede zeg. Genoeg mogelijkheden nu voor Liverpool.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Pffff. United weer gewonnen. Sturridge had nog een aantal goede kansen zeg.

Zul je zien dat City 't zometeen gewoon weer gaat verneuken waardoor 't gat 10 punten wordt.

Yaya Toure ga je natuurlijk enorm missen...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker boeiend wat City nog doet joh, titel gaat naar van Persie dit jaar. Desnoods doet ie het in zijn eentje.

Ben jij trouwens voor City of tegen Man Utd? Merk dat jij ook wat met de Manchesters hebt.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ik ben voor City!

Natuurlijk wel dikke respect voor van Persie wat hij flikt, dat had ik echt totaal niet verwacht na z'n overstap.

Maar PSV blijft natuurlijk de club die ik echt support!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ik ben voor City!

Natuurlijk wel dikke respect voor van Persie wat hij flikt, dat had ik echt totaal niet verwacht na z'n overstap.

Maar PSV blijft natuurlijk de club die ik echt support!

Ja, bedoelde meer of je Man Utd kut vind omdat je City leuk vind, of dat het puur is dat je Man Utd niks vind.

Zelf heb ik beiden. Grote voorkeur voor Man Utd (ik vind het altijd schitterend hoe kalm ze daar blijven en de lange termijn blijven bewaken met echt goed beleid) en afkeer tegen City.

Moet eerlijk zeggen dat ik Man Utd weer meer kijk sinds van Persie er speelt. Had ik ook toen vd Sar er nog zat en daarvoor andere landgenoten. Maakt het kijken toch ietsjes specialer.

Vanavond nog Vasca da Gama-Ajax live op EL, uurtje of 20.00. Ik pak hem wel even mee.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Het blijft pijn doen hoe ver Liverpool en Arsenal zijn afgezakt en dat ''koop'' clubs als Man City en Chelsea het wel volhouden om prijzen te pakken. Tevens heeft Liverpool zijn ondergang te maken met beroerd beleid van volgens mij hebben zij in 3 jaar tijd iets van 5 trainers gehad en worden er miljoenen uitgegeven aan miskopen. Mss dat Sneijder hier verandering in kan brengen, al denk ik dat Suarez alleen kan presteren wnnr hij het middelpunt van het elftal is en dat zal wel moeten veranderen als Sneijder erbij komt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Seedorf heeft Ajax bezocht, op uitnodiging van de club.

Blijft jammer dat hij deze zomer naar Brazilië vertrok. Had hem dolgraag nog 2 jaar bij Ajax willen zien. Wat een held.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Dat gaat nog een lastig klusje worden, geen Yaya Toure natuurlijk en nu ook geen Aguero!

Nasri nog steeds geschorst.

En van een middenveld met Barry, Milner en Javi Garcia wordt je ook niet bepaald blij.

Dan hou 't maar op dat ik United kut vind omdat ik voor City ben haha!

Maar het tegenovergestelde is bij Barcelona, daar vind ik gewoon totaal niks aan met dat eindeloze passen. Hoe knap 't ook mag zijn.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Juventus is trouwens aan 't prutsen zeg. Vorige week verloren, nu gelijk.

Lazio en Napoli wel weer gewonnen! Is 't tenminste weer wat spannend!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Niet zo gek als ze zo speelden zoals afgelopen midweek tegen AC Milan. Deed pijn aan de ogen. Als Milan vanavond wint kruipen ze weer dichterbij naar plek 3. Zou jammer zijn als Milan de CL gaat missen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Koscielny binnen 10 minuten al met rood van het veld.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Ik zei hier al dat die ging missen... Ongelofelijk. Ook dat geluk dat die via de paal over de lijn in z'n handen rolt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Achjoh, mannetje meer. Dan countert City wel naar een winst.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Heerlijke pegel van Milner! 0-1!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In het slot. Dzeko!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Kompany...

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Oerstom van Kompany. 2-0 met een kwartier te gaan dan ga je niet met twee benen vooruit een tackle in.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Zo kwam die ook in tegen Norwich wat de aanleiding was voor de goal van City...

Hij zal wel gedacht hebben dat dat echt door de beugel kan...

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een lang geleuter en gedoe vooraf bij Vasco-Ajax zeg. Ze zouden om 8 uur al beginnen. 1 of ander clubicoon daar stopt ermee ofzo.

Gezien het vreselijke veld daar (ze hebben gewoon kiezelstenen op het veld!) zou het me niet verbazen als we hier geblesseerde spelers aan over gaan houden.

PS: Cvitanich niet te stoppen: twaalf doelpunten in zeventien wedstrijden - voetbalzone.nl

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een lang geleuter en gedoe vooraf bij Vasco-Ajax zeg. Ze zouden om 8 uur al beginnen. 1 of ander clubicoon daar stopt ermee.

En toen er van de week een of andere msteriaal man van Ajax op zijn 86e overleed was het plots het nieuws van de dag... Had van jou wel meer respect voor dit soort zaken verwacht.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Doet die Labyad lekker.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

En toen er van de week een of andere msteriaal man van Ajax op zijn 86e overleed was het plots het nieuws van de dag... Had van jou wel meer respect voor dit soort zaken verwacht.

Wie zegt dat ik er geen respect voor heb? Uitstekend dat ze een icoon waardig uitzwaaien. Alleen mogen ze wel op tijd beginnen. Maar heel storend is het ook weer niet, het hoort bij de Zuid Amerikaanse cultuur.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Benfica - Porto!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, de Boer wisselt gewoon 7 spelers tegelijk na een uur

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zullen wij dan maar het veld de schuld geven? Anders staat het zo lullig

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Het gras was zeker te lang...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.