- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Chelsea-Swansea 0-2 voor de League Cup 
The Swans moeten dit thuis af kunnen maken.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nu verlenging bij Juventus - Milan. Tweede helft was echt bagger.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Hoe komt Galatasayar sws aan dat geld? Het hele Turkse voetbal ligt toch anno 2013 financieel helemaal op zijn gat?
Nee hoor, misschien niet zo rijk als de Arabieren, maar de zakken van de Turkse bestuurders zitten ook goed gevuld. Op sportief gebied zitten ze wel in een dal, maar er is licht aan het einde van de tunnel. Galatasaray zit in de KO fase van de CL en Fenerbahce in de volgende ronde van EL.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lelijk Inzaghi achtig intikkertje voor Juventus, maar hij telt wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je gaat bijna uit jezelf aan automutilatie doen als je kijkt naar Italiaans voetbal zeg. Tweede helft & verlenging zijn afzichtelijk slecht, vervelend en saai 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je gaat bijna uit jezelf aan automutilatie doen als je kijkt naar Italiaans voetbal zeg. Tweede helft & verlenging zijn afzichtelijk slecht, vervelend en saai
De Premier League blijft daarom ook de beste competitie van de wereld!
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Hoe komt Galatasayar sws aan dat geld? Het hele Turkse voetbal ligt toch anno 2013 financieel helemaal op zijn gat?
De voorzitter van Galatasaray is érg rijke zakenman. Ik heb mij laten vertellen door een die hard 'Gala' fan dat zijn vermogen rond de 800 miljoen lag. Zit of zat in de olie en elektriciteit industrie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(embed)
Heel snel opsluiten deze man. 'De witte jassen' moeten dit gevaar insluiten nu het nog kan.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
Enkele aanvallende reacties verwijderd.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Dat is idd een beetje jammer. Zeker als je als Juventus zo goed kan ballen. Feit is natuurlijk wel dat het niet verliezen van Milan meer prioriteit heeft dan een mooie pot voetbal op de mat te leggen.. Maar vorig seizoen begreep ik dat nog wel omdat Milan toen een sterk team had maar dit seizoen moeten ze Milan gewoon wegtikken. Anyway, halve finale is bereikt
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Messi heeft dit seizoen elke wedstrijd behalve de laatste wedstrijd minimaal 2 doelpunten gemaakt. Waarom zou hij hem dan niet winnen? Hij heeft in 2012 het record van Müller verbroken, alleen al daarom zou hij hem moeten winnen.
Muller won hem zelf in 1972 anders ook niet...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Goals zijn niet allesbepalend in het voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is idd een beetje jammer. Zeker als je als Juventus zo goed kan ballen. Feit is natuurlijk wel dat het niet verliezen van Milan meer prioriteit heeft dan een mooie pot voetbal op de mat te leggen.. Maar vorig seizoen begreep ik dat nog wel omdat Milan toen een sterk team had maar dit seizoen moeten ze Milan gewoon wegtikken. Anyway, halve finale is bereikt
.
Ja, Juventus kan zeker leuk ballen. Juventus-Chelsea was bv een mooie wedstrijd niet al te lang terug. Gister was het ook een helft lang best aardig, maar daarna, pfff.
Dat Milan is overigens zo slecht zeg. Die hebben buiten Boateng (als hij er af en toe zin in heeft) en El Sharaawy (toptalent) echt helemaal niks van enig niveau. Het zijn allemaal van die nietszeggende namen. En nog geen 5 jaar terug stond daar een ploeg met Maldini, Nesta, Seedorf, Inzaghi en noem ze op. Doodzonde zeg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
‘Sneijder is in Turkije en zet handtekening voor twee jaar’
... 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Bekijk het van de positieve kant. Yolanthe verhuist met hem mee!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sneijder
. Zwaar onder zijn niveau maar goed, zegt wel wat over zijn situatie en zijn persoonlijkheid.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4718 stemmen
"Ook Nederlander De Zeeuw piste in Anderlecht" (kop in het Nieuwsblad)
Lijkt me ook wel tof om eens te doen!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Sneijder
. Zwaar onder zijn niveau maar goed, zegt wel wat over zijn situatie en zijn persoonlijkheid.
Hij eist nog een bonus van Inter Milan. Sympathieke vent ja...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pfffffff. Onze captain, spelende in Turkije. Zonde zeg.
Nouja, over 2 jaar maar terugkeren naar Ajax dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe durft ie, terwijl ie zo goed behandels is daar. Vind 't toch aardig netjes dat het bij een bonus blijft.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ben je nou sarcastisch? 
De enige reden dat hij naar Gala gaat is omdat daar een eigenaar met 800 miljoen rondloopt.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Hoezo wil geen Engelse club hem? Of wil Sneijdertje geen centjes minder verdienen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder heeft groot gelijk dat hij Inter tot de laatste cent uit probeert te knijpen met dat asociale gedrag tegen hem. Maar dat hij dan ook op de Turkse aanbieding in lijkt te gaan, ongelofelijk.
Zo win je in 2010 nog de CL en zo speel je begin 2013 in Turkije 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Naar belastingparadijs Turkije, geef hem eens ongelijk.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Sneijder heeft groot gelijk dat hij Inter tot de laatste cent uit probeert te knijpen met dat asociale gedrag tegen hem. Maar dat hij dan ook op de Turkse aanbieding in lijkt te gaan, ongelofelijk.|
Ik ken niet alle ins en outs, maar was het niet gewoon zo dat hij door een blessure uit het basiselftal is geraakt en daarna een verslechterde aanbieding heeft gekregen (gezien de huidige financiele omstandigheden niet heel gek), daar niet op wil ingaan en vervolgens geen kans krijgt zich terug te spelen in het basisteam?
Ik vind dat niet erg asociaal van Inter eigenlijk. Ik vind het vooral dom van Wesley.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
pfff Galatasaray... Turkse competitie is gewoon nog een niveau lager dan de Eredivisie. Dit is niet heel veel anders dan naar Qatar gaan als je het mij vraagt, net wat beter niveau maar alsnog veel te laag voor Sneijder, en dat op zijn leeftijd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ken niet alle ins en outs, maar was het niet gewoon zo dat hij door een blessure uit het basiselftal is geraakt en daarna een verslechterde aanbieding heeft gekregen (gezien de huidige financiele omstandigheden niet heel gek), daar niet op wil ingaan en vervolgens geen kans krijgt zich terug te spelen in het basisteam?
Ik vind dat niet erg asociaal van Inter eigenlijk. Ik vind het vooral dom van Wesley.
Hij kent veel blessureleed inderdaad, maar de hoofdreden is dat Inter bang is voor financial fair play en daardoor enorm aan het bezuinigen is geslagen op salarissen. En Sneijer is een grootverdiener. Dus toen was de keuze tekenen voor minder geld of niet meer spelen. Sneijder liet zich niet intimideren en koos het 2e. En nu willen ze hem dus verkopen. Dat is gewoon asociaal van Inter, want ze gaven hem destijds met hun volle verstand een dikbetaalde contractverlenging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.