• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.279 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joehoe, Naomiiii!

(afbeelding)

Daar is ze weer!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker belangrijk zo'n oefenpotje. Dan Te vrede maar in de spits, niet Achahbar naar het centrum. Laat 'm maar lekker wennen als rechtsbuiten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Joehoe, Naomiiii!

(afbeelding)

Daar is ze weer!

Geluksvogel die Van Rhijn!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nog 11 dagen voor de wedstrijd. Denk dat het wel goed komt met jullie pizzabakkertje hoor

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nog 8 dagen en de hele selectie is zogenaamd gebelsseerd. Dat hoort bij het spel. We treden straks op oorlogssterkte aan in de Arena Met Cisse op links en Anass op rechts. Pelle in de spits.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Pep en Ronaldo zijn dus geen vriendjes.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yJgLYpooAjM[/embed]

Al kan het net zo goed een arm op de schouder zijn van Ronaldo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Nog 8 dagen en de hele selectie is zogenaamd gebelsseerd. Dat hoort bij het spel. We treden straks op oorlogssterkte aan in de Arena Met Cisse op links en Anass op rechts. Pelle in de spits.

Cisse op links . Je bent dus gewoon ajacied. 12 tegen 10 dus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

In de afgelopen edities speelde Schaken steeds sterk tegen Ajax. Niet zo erg dat hij het dus niet lijkt te halen. Voor Cisse en Verhoek is niemand bang. Maar wie er ook speelt, thuis hoort Ajax gewoon alles te winnen, ook deze. Wordt tijd dat ze weer eens een Klassieker winnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Cisse op links . Je bent dus gewoon ajacied. 12 tegen 10 dus.

Ik kan me nog herinneren dat hij met Roda tegen Feyenoord uit in de Kuip erg gevaarlijk was van die kant. Man of the match. Wie wou je anders op links zetten?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik kan me nog herinneren dat hij met Roda tegen Feyenoord uit in de Kuip erg gevaarlijk was van die kant. Man of the match. Wie wou je anders op links zetten?

Ja, dat was de wedstrijd die Roda moest winnen om directe degradatie te ontlopen. 2-3 winst meen ik.

Op basis van die wedstrijd moet Feyenoord die prutser vast ook hebben gekocht

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, als hij nu de 20e ook een zo'n dagje heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tegen die tijd ligt hij er vast weer een week uit met een zere kleine teen ofzo.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Van wat ik hoor is Schaken ook alweer op de weg terug. Maar ik blijf bij wat ik zei na Utrecht, ik zie Feyenoord (ondanks hun goede reeks) geen punt(en) mee naar huis nemen; gewoon een gevoel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Jean Paul zonder twijfel.

Tegen Roda is Cissé ouderwets goed, maar tegen die andere 16 ploegen .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Van wat ik hoor is Schaken ook alweer op de weg terug. Maar ik blijf bij wat ik zei na Utrecht, ik zie Feyenoord (ondanks hun goede reeks) geen punt(en) mee naar huis nemen; gewoon een gevoel.

Schaken: 'Spelen tegen Ajax is onrealistisch' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De nieuwe column van Dijkshoorn over Silvie vd Vaart

Dat eindeloze gelul over haar modellenwerk. Hoe moeilijk kan dat zijn, met harde tepels in een BH staan kijken alsof er een tonijn in je reet kruipt.

Zijn vrouw is, vlak onder zijn ogen, veranderd in twee Duits lullende tieten met hoogmoedswaanzin.

Rafael is nu getrouwd met een merk. Met een vrouw die haar gezicht in tweeën breekt als ze lacht.

Silvie is lingerie, een gebit, een mond, twee tieten en een hoofd vol complimenten. Rafael is aarde, gras, het juichen en de vermoeidheid. Dan kun je op 31 december nog heel vrolijk op de foto gaan en dan kunnen er dronken klappen vallen, maar als we eerlijk zijn zagen we het al jaren aankomen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De nieuwe column van Dijkshoorn over Silvie vd Vaart

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

Aardig, ik vond de vorige over dat verhaal van die voetballer in een emmer is geboren mooier. Op dat vlak vind ik Dijkshoorn erg sterk

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat was de 1e column vorige week van Dijkshoorn die ik heel vluchtig gelezen had, vond er echt geen reet aan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bwa, ik vind het maar goedkoop om zo te parasiteren op problemen in het privéleven van anderen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

@A&L Nee? Ik vond hem geweldig. Juist omdat het zo waar is. Dat wij allemaal maar medelijden moeten hebben met die lui uit de getto die voetballer worden en alles verkloten wat ze maar kunnen verkloten (driemaal raden wie zijn inspiratiebron was). Ik vond hem echt geweldig. Juist deze vond ik dan wat minder omdat deze er te dik op lag en hij eigenlijk een beetje alles aan het samenvatten was wat wij eigenlijk al wisten, maar dan in Dijkshoorn-style

Desondanks kwam er geregeld een glimlach bij mij naar voren, maar ja, Nico moet wel een erg slechte dag hebben als dat niet gebeurd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Leuke wedstrijd, Juventus-Milan. Twee mooie goals gezien en vooral van Juventus goed voetbal. Bij Milan valt alleen El Sharaawy op, de rest kan er weinig van.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bij Milan valt alleen El Sharaawy op, de rest kan er weinig van.

Wat is er toch met dat geniale Milan gebeurd van een paar jaar geleden

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Zal onze aanvoerder van het Nederlands elftal in Turkije voetballen

Inter accepteert Turks bod: 'Het is nu aan Wesley' - voetbalzone.nl

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

Zal onze aanvoerder van het Nederlands elftal in Turkije voetballen

Inter accepteert Turks bod: 'Het is nu aan Wesley' - voetbalzone.nl

Sneijder heeft al laten weten geen interesse te hebben geloof ik. Gewoon wachten op een PL club, er komt er vast wel 1 deze maand. Liverpool ofzo.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hoe komt Galatasayar sws aan dat geld? Het hele Turkse voetbal ligt toch anno 2013 financieel helemaal op zijn gat?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ronaldo!

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Chelsea, wat doe je nu?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Heb net Belgasport (de Belgische Andere Tijden Sport) gekeken over de legendarische wedstrijd van Anderlecht in de CL 93/94 tegen Werder (0-3 bij rust, einduitslag 5-3). Daar staken de Walen De Wolf en Albert 20 jaar na dato de Vlaming De Wilde (en Nederlander Boskamp) nog even een mes in de rug.

Op z'n zachtst gezegd niet echt netjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tweede helft Juve-Milan is weer Italiaans saai Jammer, voor rust was het zo boeiend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.