- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Joehoe, Naomiiii!

Daar is ze weer!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker belangrijk zo'n oefenpotje. Dan Te vrede maar in de spits, niet Achahbar naar het centrum. Laat 'm maar lekker wennen als rechtsbuiten.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Geluksvogel die Van Rhijn!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aanvallende problemen vergroot door lichte blessure Pell? | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Niet laten spelen tegen Brugge. Tegen Ajax moet-ie er staan.
Nog 11 dagen voor de wedstrijd. Denk dat het wel goed komt met jullie pizzabakkertje hoor 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog 8 dagen en de hele selectie is zogenaamd gebelsseerd. Dat hoort bij het spel. We treden straks op oorlogssterkte aan in de Arena Met Cisse op links en Anass op rechts. Pelle in de spits.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pep en Ronaldo zijn dus geen vriendjes.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yJgLYpooAjM[/embed]
Al kan het net zo goed een arm op de schouder zijn van Ronaldo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog 8 dagen en de hele selectie is zogenaamd gebelsseerd. Dat hoort bij het spel. We treden straks op oorlogssterkte aan in de Arena Met Cisse op links en Anass op rechts. Pelle in de spits.
Cisse op links
. Je bent dus gewoon ajacied. 12 tegen 10 dus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
In de afgelopen edities speelde Schaken steeds sterk tegen Ajax. Niet zo erg dat hij het dus niet lijkt te halen. Voor Cisse en Verhoek is niemand bang. Maar wie er ook speelt, thuis hoort Ajax gewoon alles te winnen, ook deze. Wordt tijd dat ze weer eens een Klassieker winnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Guzman waarschuwt Van Gaal voor Canadese druk - voetbalzone.nl
Louie zal wel in paniek zijn nu 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cisse op links
. Je bent dus gewoon ajacied. 12 tegen 10 dus.
Ik kan me nog herinneren dat hij met Roda tegen Feyenoord uit in de Kuip erg gevaarlijk was van die kant. Man of the match. Wie wou je anders op links zetten?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan me nog herinneren dat hij met Roda tegen Feyenoord uit in de Kuip erg gevaarlijk was van die kant. Man of the match. Wie wou je anders op links zetten?
Ja, dat was de wedstrijd die Roda moest winnen om directe degradatie te ontlopen. 2-3 winst meen ik.
Op basis van die wedstrijd moet Feyenoord die prutser vast ook hebben gekocht 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, als hij nu de 20e ook een zo'n dagje heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tegen die tijd ligt hij er vast weer een week uit met een zere kleine teen ofzo.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van wat ik hoor is Schaken ook alweer op de weg terug. Maar ik blijf bij wat ik zei na Utrecht, ik zie Feyenoord (ondanks hun goede reeks) geen punt(en) mee naar huis nemen; gewoon een gevoel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jean Paul zonder twijfel.
Tegen Roda is Cissé ouderwets goed, maar tegen die andere 16 ploegen
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Van wat ik hoor is Schaken ook alweer op de weg terug. Maar ik blijf bij wat ik zei na Utrecht, ik zie Feyenoord (ondanks hun goede reeks) geen punt(en) mee naar huis nemen; gewoon een gevoel.
Schaken: 'Spelen tegen Ajax is onrealistisch' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De nieuwe column van Dijkshoorn over Silvie vd Vaart 

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
De nieuwe column van Dijkshoorn over Silvie vd Vaart 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was de 1e column vorige week van Dijkshoorn die ik heel vluchtig gelezen had, vond er echt geen reet aan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bwa, ik vind het maar goedkoop om zo te parasiteren op problemen in het privéleven van anderen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
@A&L Nee? Ik vond hem geweldig. Juist omdat het zo waar is. Dat wij allemaal maar medelijden moeten hebben met die lui uit de getto die voetballer worden en alles verkloten wat ze maar kunnen verkloten (driemaal raden wie zijn inspiratiebron was). Ik vond hem echt geweldig. Juist deze vond ik dan wat minder omdat deze er te dik op lag en hij eigenlijk een beetje alles aan het samenvatten was wat wij eigenlijk al wisten, maar dan in Dijkshoorn-style
Desondanks kwam er geregeld een glimlach bij mij naar voren, maar ja, Nico moet wel een erg slechte dag hebben als dat niet gebeurd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Leuke wedstrijd, Juventus-Milan. Twee mooie goals gezien en vooral van Juventus goed voetbal. Bij Milan valt alleen El Sharaawy op, de rest kan er weinig van.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Bij Milan valt alleen El Sharaawy op, de rest kan er weinig van.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zal onze aanvoerder van het Nederlands elftal in Turkije voetballen
Inter accepteert Turks bod: 'Het is nu aan Wesley' - voetbalzone.nl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zal onze aanvoerder van het Nederlands elftal in Turkije voetballen
Inter accepteert Turks bod: 'Het is nu aan Wesley' - voetbalzone.nl
Sneijder heeft al laten weten geen interesse te hebben geloof ik. Gewoon wachten op een PL club, er komt er vast wel 1 deze maand. Liverpool ofzo.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hoe komt Galatasayar sws aan dat geld? Het hele Turkse voetbal ligt toch anno 2013 financieel helemaal op zijn gat?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Heb net Belgasport (de Belgische Andere Tijden Sport) gekeken over de legendarische wedstrijd van Anderlecht in de CL 93/94 tegen Werder (0-3 bij rust, einduitslag 5-3). Daar staken de Walen De Wolf en Albert 20 jaar na dato de Vlaming De Wilde (en Nederlander Boskamp) nog even een mes in de rug.
Op z'n zachtst gezegd niet echt netjes.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tweede helft Juve-Milan is weer Italiaans saai
Jammer, voor rust was het zo boeiend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.