• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En deze foto dan:

(afbeelding)

Denk je in Rio toch exotische mooie dames aan te treffen, blijft de dochter van Erica Terpstra er ook te zijn

Doe dan deze maar

(afbeelding)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Doe dan deze maar

(afbeelding)

Aard van het beestje Vrouwlief zit thuis te breien, de boys gaan ervoor!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

Ajax gaat in die periode sowieso enkele titels pakken. PSV waarschijnlijk ook wel en misschien blijft Twente ook wel een aantal jaren meedoen. En als Vitesse zo blijft groeien als de laatste jaren heeft Nederland er een nieuwe titelkandidaat bij.

O ja. Ajax ging in de komende 10 jaar 8 tot 10 x kampioen worden, toch?

Feyenoord mag dan de champagne ontkurken als ze de top 3 halen.

Knap dat jij kunt zien dat Feyenoord in de komende 10 jaar niet terug kan klampen aan de top. Waar ze nu al bijna zitten.

En ik wil met jou wedden voor 100 euro dat Feyenoord in de periode 2013-2022 geen drie titels wint.

Haha. Meneer krabbelt al een beetje terug.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, de man doet er werkelijk alles aan om maar niet geliefd te worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat is het verhaal achter die foto?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Het is een foto, misschien had hij dat kindje nog niet in de gaten en draaide nou net om terwijl dat kindje hem aantikt. Als hij dat kindje echt bewust heeft genegeerd is dat triest, maar dat valt uit deze foto niet op te merken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Jij bent wel de laatste om dit soort uitspraken te mogen doen.

Omdat? Nomak er in de slechtste periode van Roda wel stond voor zijn club?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb mijn seizoenkaart opgezegd net voor het weer beter ging. de slechtse periode zat ik er (helaas) wel. Veder zit Feyenoord ook in mijn hart als ik niet bij de wedstrijd ben. En als ik gloryhunter zou zijn, was ik niet voor Feyenoord geweest, drie totels in de 34 jaar dat ik het volg is (te) weinig glory.

Zie ook niet hoe het supporten van alle drie de Rotterdamse clubs elkaar zou bijten.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Toen werd ie voor Ajax toch?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Thank fook that kid was white.........

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Toen werd ie voor Ajax toch?

Daar is mij niks van bekend.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Daar is mij niks van bekend.

Nomak schreef:

Het ging even over Godenzoon Vermeer die bij de grootste club van Nederland in het doel staat. De club die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Een club die enkel het hoogste nastreeft, Dat heeft alles met het verleden te maken, maar ook met het heden. De honger van Ajax is nog niet gestild en de prijzenkast zal alleen maar voller worden de komende jaren.

Bij zo een club laten ze niet jarenlang een prullenman die niet aan de eisen voldoet in het doel staan.

Vergeleken met TITAAN Ajax zijn de overige Eredivisieclubjes maar dwergjes, geef dat toch gewoon toe.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Yawn. Alsof iedere andere speler wel altijd de tijd neemt voor supportertjes. Wat dat betreft gaat bijna geen enkele club of speler vrij uit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Omdat hij eerst als een kind liep te verkondigen dat een (eventuele) degradatie van Roda JC net zo erg was als het verliezen van een familielid, om vervolgens een paar jaar later op het forum terug te keren om doodleuk te verkondigen dat voetbal hem niets meer interesseert en geen supporter van Roda meer bent. Om vervolgens doodleuk te verkondigen dat Reinbo een triest figuur is omdat hij... etc.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Zie ook niet hoe het supporten van alle drie de Rotterdamse clubs elkaar zou bijten.

Excelsior en Feyenoord niet. Hebben nota bene een samenwerkingsverband. Sparta hoort er niet echt bij. Veel Spartanen hebben een hekel aan Excelsior en Feyenoord.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Vandaag gelukkig weer een lekker potje op tv: Juventus - AC Milan voor de Coppa Italia!

En zondag Manchester United - Liverpool en Arsenal - Manchester City!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het werd tijd, programma van de EPL vond ik nou niet zo denderend de laatste tijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Excelsior en Feyenoord niet. Hebben nota bene een samenwerkingsverband. Sparta hoort er niet echt bij. Veel Spartanen hebben een hekel aan Excelsior en Feyenoord.

Ja, maar ik heb daarom geen hekel aan Sparta. Mooi club, zie ze graag weer terug in de eredivisie.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

j0enne schreef:

Vandaag gelukkig weer een lekker potje op tv: Juventus - AC Milan voor de Coppa Italia!

En zondag Manchester United - Liverpool en Arsenal - Manchester City!

Gunners gaan winnen denk ik, United zondag virtueel kampioen (10 punten voor) dankzij 2 goals Van Persie.

Van Persie, de man die door Arsenal is verkocht 'for Football reasons'. Was getekend, Arsenal Board.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Gunners gaan winnen denk ik, United zondag virtueel kampioen (10 punten voor) dankzij 2 goals Van Persie.

Van Persie, de man die door Arsenal is verkocht 'for Football reasons'. Was getekend, Arsenal Board.

Ik hoop natuurlijk City, maar het is natuurlijk een fikse aderlating dat Yaya Toure naar de Afrika Cup is...

Van een middenveld met Barry, Milner en Garcia word ik niet echt vrolijk.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Met een beetje geluk voor je wordt Ramsey weer opgesteld. Kut van zijn beenbreuk, maar die jongen gaat het daardoor niet meer redden. Letterlijk alles wat hij doet gaat fout op het veld.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Jarenl lang een seizoenkaart gedeeld, door omstandigheden moest ik kiezen alles of niets, alles dan maar op een enkele wedstrijd na die ik echt niet kan zien omdat er toch echt belangrijkere dingen zijn, (helaas kan ik dus niet naar de eerst volgende), maar sindsdien wel weer twee titels.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ja het zal wel.

Laten we het erop houden dat jij mijn familiale/sociale situatie niet kent (ook niks mee te maken) en dus geen idee hebt waarom ik dus geen seizoenskaart meer heb. Ik koop in elk geval geen seizoenskaart omdat het goed gaat met een club.

Verder wil ik er niet meer op in gaan.

Maar wanneer deed ik dat dan wel? In 2007 of 2008? Of in de jaren 80 en 90? Heb rond de tien keer een seizoenskaart gehad, maar nqoit in een kampioensjaar. (Ja, dus dit jaar worden ze het ook vast niet.) Al ging ik in 83/84 wel bijna elke week.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Maar wanneer deed ik dat dan wel? In 2007 of 2008? Of in de jaren 80 en 90? Heb rond de tien keer een seizoenskaart gehad, maar nqoit in een kampioensjaar. (Ja, dus dit jaar worden ze het ook vast niet.) Al ging ik in 83/84 wel bijna elke week.

Ik begon goed met mijn eerste seizoenkaart. 1998/99. Was meteen het hoogtepunt. Sindsdien altijd een seizoenskaart gehad.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Aanvallende problemen vergroot door lichte blessure Pell? | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Niet laten spelen tegen Brugge. Tegen Ajax moet-ie er staan.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Niet laten spelen tegen Brugge. Tegen Ajax moet-ie er staan.

Ah, een blessure van onze topspits vlak voor de Klassieker. We noteren alvast een hattrick.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.