• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.018 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.207 acteurs
  • 199.263 gebruikers
  • 9.389.544 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dan moet hij het maar eens laten zien in een andere competitie en uitblinken met zijn land op een groot toernooi.
Dat laaste geld ook voor CR en vele belangrijke wedstrijden wanneer hij er wel moet staan, btw, Messi heeft eigenhandig het jeugd WK gewonnen maar toegegeven, hij mag het wel op een WK laten zien wat volgens mij ook gaat gebeuren in 2014 en 18.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Daar heb je gelijk in. Maar dat was maar één keer!

Nee hoor, zit inmiddels op 3. Nog steeds veel te weinig, maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.

Ik durf te wedden van niet. Geen titel voor Feyenoord in de komende 10 jaar.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Onder andere vorig jaar tegen Chelsea of tegen het Italiaanse Inter.

.

Ja, met zn allen voor de goal is het motto, gelukkig spelen ze in Engeland wat beter voetbal over het gemiddelde gezien dus zou niet weten waarom hij daar niet zou slagen, en fysiek zou al helemaal geen probleem moeten zijn, als hij al eens gebleseerd is staat ie er binnen 10 dagen weer op het veld waar een Robben bijv. een half seizoen eruit ligt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik durf te wedden van niet. Geen titel voor Feyenoord in de komende 10 jaar.

O, daar zet ik zo 100 euro op van wel.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, zit inmiddels op 3. Nog steeds veel te weinig, maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.

3, hoe lang denk je dat ik in mijn broek ben blijven zeiken?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je bent toch een PIS Vee-er?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

O, daar zet ik zo 100 euro op van wel

Is goed. Maar jij trakteert op bier mocht het wel lukken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

btw, Messi heeft eigenhandig het jeugd WK gewonnen

Net als Giovani Dos Santos en Agüero ook deden met hun lichting. Zo een jeugdtoernooitje stelt niets voor, dat weet jij ook wel. Ook genoeg spelers die op zo een toernooitje als toptalenten worden bestempeld maar er een paar jaar later maar weinig van bakken zoals bijvoorbeeld Biglia (was zelfs aanvoerder van de Argentijnen) en de hele Nederlandse lichting.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2013-2022. Nieuw stadion vanaf 2018. Gaat helemaal goed komen. Ik reken zelf eigenlijk op 3 titels in die periode.

Nomak? Jij ook met je grote mond.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Net als Giovani Dos Santos en Agüero ook deden met hun lichting. Zo een jeugdtoernooitje stelt niets voor, dat weet jij ook wel. Ook genoeg spelers die op zo een toernooitje als toptalenten worden bestempeld maar er een paar jaar later maar weinig van bakken zoals bijvoorbeeld Biglia (was zelfs aanvoerder van de Argentijnen) en de hele Nederlandse lichting.
Ben het met je eens maar die Argentijnen bakte er toen niks van tot Messi eindelijk eens werd opgesteld. maar goed is nog lang geen WK natuurlijk.

Ook maar 1 persoon die dat toernooi eigenhandig won, toevallig een land genoot.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Ja, met zn allen voor de goal is het motto

Daar moet de beste ploeg van de wereld met de beste speler aller tijden in de rangen toch wel een antwoord op hebben.

Feit is gewoon dat Barcelona geen antwoord heeft op ploegen als het Inter van El Ùnico en het Chelsea van Di Matteo. Dat zijn de teams die het georganiseerd verdedigen en het efficiënt uitbreken tot een kunst hebben verheven.

Op zulke momenten is zichtbaar dat Barcelona maar een erg ééndimensionale ploeg is en dat er nog heel veel ruimte is voor verbetering.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nomak? Jij ook met je grote mond.

Ik blijf erbij. Ajax gaat in die periode sowieso enkele titels pakken. PSV waarschijnlijk ook wel en misschien blijft Twente ook wel een aantal jaren meedoen. En als Vitesse zo blijft groeien als de laatste jaren heeft Nederland er een nieuwe titelkandidaat bij.

Feyenoord mag dan de champagne ontkurken als ze de top 3 halen.

Een nieuw stadion is ook niet alles hoor Reinbo. Roda is alleen maar achteruitgegaan in een nieuw Stadion. Alemannia Aachen is failliet drie jaar nadat ze in een nieuw stadion gingen voetballen en bij Arsenal heeft het nieuwe stadion hun ook geen goed gedaan.

En ik wil met jou wedden voor 100 euro dat Feyenoord in de periode 2013-2022 geen drie titels wint.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Twee personen. Garrincha deed het ook in 1962.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nomak schreef:

en misschien blijft Twente ook wel een aantal jaren meedoen. En als Vitesse zo blijft groeien als de laatste jaren heeft Nederland er een nieuwe titelkandidaat bij.

Deze vlieger gaat voor Feyenoord natuurlijk net zo goed op.

Voor dit jaar zou een top drie notering een fantastische prestatie zijn. Over een paar jaar moet Feyenoord serieus mee kunnen doen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stfuympos schreef:

Maar die faalde bij FC Barcelona en won nooit de Europa cup 1.

Messi > Maradona.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ik blijf erbij. Ajax gaat in die periode sowieso enkele titels pakken. PSV waarschijnlijk ook wel en misschien blijft Twente ook wel een aantal jaren meedoen. En als Vitesse zo blijft groeien als de laatste jaren heeft Nederland er een nieuwe titelkandidaat bij.

Feyenoord mag dan de champagne ontkurken als ze de top 3 halen.

Een nieuw stadion is ook niet alles hoor Reinbo. Roda is alleen maar achteruitgegaan in een nieuw Stadion. Alemannia Aachen is failliet drie jaar nadat ze in een nieuw stadion gingen voetballen en bij Arsenal heeft het nieuwe stadion hun ook geen goed gedaan.

En ik wil met jou wedden voor 100 euro dat Feyenoord in de periode 2013-2022 geen drie titels wint.

Nee ja had het over geen enkele.... Een man, een man....?

Maar blijkbaar ben je toch niet zo zeker van je grote mond.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Messi gaat het op een WK heus nog wel laten zien (want daar gaat het om geloof ik, zijn positie in het Argentijnse elftal is natuurlijk onomstreden en hij sleepte volgens mij ook al het < 21 wk binnen voor Argentinie), maar het voetbal zit nu eenmaal niet meer zo in elkaar dat je met de bal aan je voet het hele veld kan oversteken omdat alle tegenstanders stilstaan. Messi vs. Maradonna is niet eens een competitie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nee ja had het over geen enkele.... Een man, een man....?

Maar blijkbaar ben je toch niet zo zeker van je grote mond.

Jij gokt op 3 titels. 1 titel is niets, elke subtopper kan eens een uitschieter naar boven hebben en een titel pakken zonder dat iemand erop rekent.

Wed dan voor 2 titels als je een man bent.

Ik zeg geen 2 titels in de periode 2013-2022, ik zet er 100 euro op.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

het voetbal zit nu eenmaal niet meer zo in elkaar dat je met de bal aan je voet het hele veld kan oversteken omdat alle tegenstanders stilstaan.

Vroeger trapten ze je doormidden, nu krijgt een verdediger al rood als hij naar Messi kijkt.

eRCee schreef:

Messi vs. Maradonna is niet eens een competitie.

Maradona (met 1 N) moest het ook doen zonder de huidige trainingsmethoden en voedingsschema's. En hij speelde met een bal die drie keer zo zwaar werd als het regende. Denk je nu echt dat die niet mee zou evolueren met het voetbal?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Wed dan voor 2 titels als je een man bent.

Ik zeg geen 2 titels in de periode 2013-2022, ik zet er 100 euro op.

Gevaarlijk Zelfs een provinciaal clubje als Twente wist bijna 2x in twee jaar tijd de titel te pakken. Durf niet te gokken waar het met Feyenoord naartoe gaat wanneer het stadion er is en de begroting een jump maakt. 2x Een titel vind ik een risicovolle gok, 3x zou ik wel aandurven gezien de brede top die inmiddels aanwezig is.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ach, wat mij betreft blijft fysiek contact in het voetbal tot een minimum beperkt, je wil toch gewoon de beste voetballers zien winnen en niet een stel techniekloze lomperikken die "hun lichaam gebruiken".

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

Ben benieuwd of het een mooi plekje krijgt in het gemeentehuis.

Treffend. Maar laat PSV er maar van genieten. Heeft Driesje ook eens zijn kampioensschaal.

Reinbo schreef:

Je wordt voor Barcelona bedoel je?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Vooral hoe Frank erbij staat.

En wie zijn die andere vier nichten die erbij staan? Zijn die verantwoordelijk voor de 'fluwelen revolutie'?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

eRCee schreef:

Ach, wat mij betreft blijft fysiek contact in het voetbal tot een minimum beperkt, je wil toch gewoon de beste voetballers zien winnen en niet een stel techniekloze lomperikken die "hun lichaam gebruiken".

Rust in vrede, Stoke City.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

En deze foto dan:

(afbeelding)

Denk je in Rio toch exotische mooie dames aan te treffen, blijft de dochter van Erica Terpstra er ook te zijn

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Rust in vrede, Stoke City.

Precies, voetbal is niet alleen techniek met de bal aan de voet. Het is ook fysiek, koptechniek, sprongkracht etc etc.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Durf niet te gokken waar het met Feyenoord naartoe gaat wanneer het stadion er is en de begroting een jump maakt.

Zou me niets verbazen als dat nieuwe stadion hun ondergang betekent.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En deze foto dan:

(afbeelding)

Denk je in Rio toch exotische mooie dames aan te treffen, blijft de dochter van Erica Terpstra er ook te zijn

[edit mod: off-topic verwijderd]

Toch maar even ontopic dan:

http://www.vi.nl/nieuws/233878/Rio-een-prima-herstellingsoord-voor-Ajacied-Sigthorsson.htm

Hoe lang gaat ie het volhouden tot ie weer geblesseerd raakt? Place your bets, gentlemen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maandje of 4, 5 is zat. Dan kan hij weer het kampioensfeestje meevieren

Hij mag onderhand wel eens aan gaan tonen dat hij geen fysiek wrak is. Ik hou het nog maar op 2x enorme pech met zijn lange blessures de laatste 1,5 jaar.

Sigthorsson en Babel lijken Ajax-Feyenoord te halen, toch prettig. Heb je wat meer power om sowieso als wissel in te brengen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.