- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daar heb je gelijk in. Maar dat was maar één keer!
Nee hoor, zit inmiddels op 3. Nog steeds veel te weinig, maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Onder andere vorig jaar tegen Chelsea of tegen het Italiaanse Inter.
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
O, daar zet ik zo 100 euro op van wel.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Nee hoor, zit inmiddels op 3. Nog steeds veel te weinig, maar daar gaat de komende 10 jaar wat aan gedaan worden.
3, hoe lang denk je dat ik in mijn broek ben blijven zeiken?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
O, daar zet ik zo 100 euro op van wel
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
btw, Messi heeft eigenhandig het jeugd WK gewonnen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2013-2022. Nieuw stadion vanaf 2018. Gaat helemaal goed komen. Ik reken zelf eigenlijk op 3 titels in die periode. 
Nomak? Jij ook met je grote mond.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ook maar 1 persoon die dat toernooi eigenhandig won, toevallig een land genoot. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja, met zn allen voor de goal is het motto
Feit is gewoon dat Barcelona geen antwoord heeft op ploegen als het Inter van El Ùnico en het Chelsea van Di Matteo. Dat zijn de teams die het georganiseerd verdedigen en het efficiënt uitbreken tot een kunst hebben verheven.
Op zulke momenten is zichtbaar dat Barcelona maar een erg ééndimensionale ploeg is en dat er nog heel veel ruimte is voor verbetering.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nomak? Jij ook met je grote mond.
Feyenoord mag dan de champagne ontkurken als ze de top 3 halen.
Een nieuw stadion is ook niet alles hoor Reinbo. Roda is alleen maar achteruitgegaan in een nieuw Stadion. Alemannia Aachen is failliet drie jaar nadat ze in een nieuw stadion gingen voetballen en bij Arsenal heeft het nieuwe stadion hun ook geen goed gedaan.
En ik wil met jou wedden voor 100 euro dat Feyenoord in de periode 2013-2022 geen drie titels wint.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
en misschien blijft Twente ook wel een aantal jaren meedoen. En als Vitesse zo blijft groeien als de laatste jaren heeft Nederland er een nieuwe titelkandidaat bij.
Deze vlieger gaat voor Feyenoord natuurlijk net zo goed op.
Voor dit jaar zou een top drie notering een fantastische prestatie zijn. Over een paar jaar moet Feyenoord serieus mee kunnen doen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar die faalde bij FC Barcelona en won nooit de Europa cup 1.
Messi > Maradona. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord mag dan de champagne ontkurken als ze de top 3 halen.
Een nieuw stadion is ook niet alles hoor Reinbo. Roda is alleen maar achteruitgegaan in een nieuw Stadion. Alemannia Aachen is failliet drie jaar nadat ze in een nieuw stadion gingen voetballen en bij Arsenal heeft het nieuwe stadion hun ook geen goed gedaan.
En ik wil met jou wedden voor 100 euro dat Feyenoord in de periode 2013-2022 geen drie titels wint.
Nee ja had het over geen enkele.... Een man, een man....?
Maar blijkbaar ben je toch niet zo zeker van je grote mond. 
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Messi gaat het op een WK heus nog wel laten zien (want daar gaat het om geloof ik, zijn positie in het Argentijnse elftal is natuurlijk onomstreden en hij sleepte volgens mij ook al het < 21 wk binnen voor Argentinie), maar het voetbal zit nu eenmaal niet meer zo in elkaar dat je met de bal aan je voet het hele veld kan oversteken omdat alle tegenstanders stilstaan. Messi vs. Maradonna is niet eens een competitie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nee ja had het over geen enkele.... Een man, een man....?
Maar blijkbaar ben je toch niet zo zeker van je grote mond.
Wed dan voor 2 titels als je een man bent.
Ik zeg geen 2 titels in de periode 2013-2022, ik zet er 100 euro op.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
het voetbal zit nu eenmaal niet meer zo in elkaar dat je met de bal aan je voet het hele veld kan oversteken omdat alle tegenstanders stilstaan.
Messi vs. Maradonna is niet eens een competitie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wed dan voor 2 titels als je een man bent.
Ik zeg geen 2 titels in de periode 2013-2022, ik zet er 100 euro op.
Gevaarlijk Zelfs een provinciaal clubje als Twente wist bijna 2x in twee jaar tijd de titel te pakken. Durf niet te gokken waar het met Feyenoord naartoe gaat wanneer het stadion er is en de begroting een jump maakt. 2x Een titel vind ik een risicovolle gok, 3x zou ik wel aandurven gezien de brede top die inmiddels aanwezig is.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Ach, wat mij betreft blijft fysiek contact in het voetbal tot een minimum beperkt, je wil toch gewoon de beste voetballers zien winnen en niet een stel techniekloze lomperikken die "hun lichaam gebruiken".
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben benieuwd of het een mooi plekje krijgt in het gemeentehuis.

Treffend. Maar laat PSV er maar van genieten. Heeft Driesje ook eens zijn kampioensschaal.
Je wordt voor Barcelona bedoel je?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
(afbeelding)
Vooral hoe Frank erbij staat. 
En wie zijn die andere vier nichten die erbij staan? Zijn die verantwoordelijk voor de 'fluwelen revolutie'?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ach, wat mij betreft blijft fysiek contact in het voetbal tot een minimum beperkt, je wil toch gewoon de beste voetballers zien winnen en niet een stel techniekloze lomperikken die "hun lichaam gebruiken".
Rust in vrede, Stoke City. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En deze foto dan:

Denk je in Rio toch exotische mooie dames aan te treffen, blijft de dochter van Erica Terpstra er ook te zijn 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Rust in vrede, Stoke City.
Precies, voetbal is niet alleen techniek met de bal aan de voet. Het is ook fysiek, koptechniek, sprongkracht etc etc.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Durf niet te gokken waar het met Feyenoord naartoe gaat wanneer het stadion er is en de begroting een jump maakt.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En deze foto dan:
(afbeelding)
Denk je in Rio toch exotische mooie dames aan te treffen, blijft de dochter van Erica Terpstra er ook te zijn
[edit mod: off-topic verwijderd]
Toch maar even ontopic dan:
http://www.vi.nl/nieuws/233878/Rio-een-prima-herstellingsoord-voor-Ajacied-Sigthorsson.htm
Hoe lang gaat ie het volhouden tot ie weer geblesseerd raakt? Place your bets, gentlemen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maandje of 4, 5 is zat. Dan kan hij weer het kampioensfeestje meevieren 
Hij mag onderhand wel eens aan gaan tonen dat hij geen fysiek wrak is. Ik hou het nog maar op 2x enorme pech met zijn lange blessures de laatste 1,5 jaar.
Sigthorsson en Babel lijken Ajax-Feyenoord te halen, toch prettig. Heb je wat meer power om sowieso als wissel in te brengen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.