- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nou nee. Real was kampioen geworden dus waarom zou de sfeer dan gespannen zijn. En het zijn nou niet de Spanjaarden die elkaar niet kunnen luchten.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Scoren in Engeland...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, de Catalanen werden agressief omdat ze het niet konden hebbe ndat ze zoveel beter waren en constant wonnen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nee, de Catalanen werden agressief omdat ze het niet konden hebbe ndat ze zoveel beter waren en constant wonnen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat heeft Ajax er in eens mee te maken ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel scoren op een flankpositie heeft wel een hogere moeilijkheidsgraad dan lekker in het centrum staan hoor.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat heeft Ajax er in eens mee te maken ?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft Engeland er op eens mee te maken?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Veel scoren op een flankpositie heeft wel een hogere moeilijkheidsgraad dan lekker in het centrum staan hoor.
)
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ik heb die schaal hier al op het bordes gezien toen jij nog in je luiers pieste..... .
Daar heb je gelijk in. Maar dat was maar één keer! 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
juist ja...... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
)
Destijds wel, maar vind Messi zich steeds meer gedragen als een vedette, is hij te betrappen op egotripperij en scheld ie jeugdspelers de huid vol. Al is dat laatste wel irrelevant
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En daar geef ik antwoord op.
Cristiano Ronaldo heeft bewezen dat hij in verschillende competities en in totaal verschillende speelstijlen een absolute wereldtopper is.
Daar heeft Ajax maar weinig mee te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
juist ja...... 
(embed)
In jouw alternatieve universum is Messi misschien een Spanjaard, bij mij niet hoor.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Cristiano Ronaldo heeft bewezen dat hij in verschillende competities en in totaal verschillende speelstijlen een absolute wereldtopper is.
Daar heeft Ajax maar weinig mee te maken.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
In jouw alternatieve universum is Messi misschien een Spanjaard, bij mij niet hoor.
Buiten dat hij inderdaad een Spaans paspoort heeft, is het punt juist dat de agressie minstens van twee kanten komt. Sterker nog.. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Messi heeft behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !
Stal hem maar eens in Engeland en dan mag hij laten zien of hij daar hetzelfde presteert als daar in Spanje met een oppermachtig Barca.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Buiten dat hij inderdaad een Spaans paspoort heeft, is het punt juist dat de agressie minstens van twee kanten komt. Sterker nog..
Maar het ging om spanningen binnen de Spaanse ploeg, dat ettertje Messi kan doen wat ie wil maar op het EK lachen Ramos en Busquets samen om dat kleine hobbitje
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Messi laat europees van alles zien, hij heeft nooit in Engeland gespeeld en nooit tegen Ajax zover ik weet. dus wat kan ik er mee. niks nada zip zilch.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Messi heet behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !
Stal hem daar maar eens en dan mag hij laten zien of hij daar hetzelfde presteert..
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Maar het ging om spanningen binnen de Spaanse ploeg, dat ettertje Messi kan doen wat ie wil maar op het EK lachen Ramos en Busquets samen om dat kleine hobbitje
.
Toen was het weer allemaal goed ja, een jaar eerder absoluut niet. Geen wonder als je zag hoe slecht Ramos en co tegen hun verlies konden in bijvoorbeeld deze wedstrijd. Andersom kan ik geen concrete voorbeelden bedenken maar was dat ongetwijfeld ook het geval. Pepe is ook geen Spanjaard, maar je snapt toch wel hoe zulke acties de sentimenten op scherp zetten tussen beide kampen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat kun je Reinbo niet kwalijk nemen. Hoe moet een Feyenoord-fan nog weten hoe de kampioensschaal er uit ziet?

Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Wanneer heeft Ronaldo dan precies uitgeblonken op een groot toernooi?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Messi heet behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wanneer heeft Ronaldo dan precies uitgeblonken op een groot toernooi?
Maar het gaat niet per se om Ronaldo natuurlijk. Het gaat me er meer om dat Messi nogal snel de stempel beste voetballer aller tijden krijgt opgeplakt. Dat slaat natuurlijk nergens op als je op grote toernooien telkens onzichtbaar bent en enkel topprestaties levert in de veilige omgeving van je perfect ingespeelde clubje.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Oké, eentje dan in een topjaar van Barca. Maar verder laat hij bar weinig zien tegen de fysiek sterke Engelse.
Onder andere vorig jaar tegen Chelsea of tegen het Italiaanse Inter.
Ik geloof dat hij dan maar 1 goal tegen een Engelse club heeft gescoord en eentje met een handsbal geloof ik (?) .
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.