• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.206 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.523 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Vertel, wat kan CR wat Messi niet kan op voetbal gebied?
Zulke cijfers halen als ie op de flank staat bijvoorbeeld.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nou nee. Real was kampioen geworden dus waarom zou de sfeer dan gespannen zijn. En het zijn nou niet de Spanjaarden die elkaar niet kunnen luchten.

Dus als het fout gaat ligt het aan de Madrilenen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)
Zulke cijfers halen als ie op de flank staat bijvoorbeeld.
Is ie zelfs beter volgens de cijfers, net zoveel goals alleen een beetje boel meer assists.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Vertel, wat kan CR wat Messi niet kan op voetbal gebied?

Scoren in Engeland...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dus als het fout gaat ligt het aan de Madrilenen.

Nee, de Catalanen werden agressief omdat ze het niet konden hebbe ndat ze zoveel beter waren en constant wonnen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Scoren in Engeland...

Scoren tegen Ajax.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, de Catalanen werden agressief omdat ze het niet konden hebbe ndat ze zoveel beter waren en constant wonnen.

Nou goed ik vind het een prestatie van formaat, Nederland kan er iig. heel veel van leren.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat heeft Ajax er in eens mee te maken ?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Is ie zelfs beter volgens de cijfers, net zoveel goals alleen een beetje boel meer assists.

Veel scoren op een flankpositie heeft wel een hogere moeilijkheidsgraad dan lekker in het centrum staan hoor.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

%%%%%% schreef:

Wat heeft Ajax er in eens mee te maken ?

Wat heeft Engeland er op eens mee te maken?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Wat heeft Engeland er op eens mee te maken?

Jij stelt een vraag en daar krijg je een antwoord op.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Veel scoren op een flankpositie heeft wel een hogere moeilijkheidsgraad dan lekker in het centrum staan hoor.

Eens, maar of Messi daar nooit heeft gespeeld en scoort hij ook vaak(niet meer) maar komen wel wat meer assist vanaf. (lol nu lijkt het net of ik vind dat CR er niks van kan )

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik heb die schaal hier al op het bordes gezien toen jij nog in je luiers pieste..... .

Daar heb je gelijk in. Maar dat was maar één keer!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Jij stelt een vraag en daar krijg je een antwoord op.
En daar geef ik antwoord op.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

juist ja......

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Eens, maar of Messi daar nooit heeft gespeeld en scoort hij ook vaak(niet meer) maar komen wel wat meer assist vanaf. (lol nu lijkt het net of ik vind dat CR er niks van kan )

Destijds wel, maar vind Messi zich steeds meer gedragen als een vedette, is hij te betrappen op egotripperij en scheld ie jeugdspelers de huid vol. Al is dat laatste wel irrelevant .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

En daar geef ik antwoord op.

Nogal een vreemd antwoord.

Cristiano Ronaldo heeft bewezen dat hij in verschillende competities en in totaal verschillende speelstijlen een absolute wereldtopper is.

Daar heeft Ajax maar weinig mee te maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

juist ja......

(embed)

In jouw alternatieve universum is Messi misschien een Spanjaard, bij mij niet hoor.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Nogal een vreemd antwoord.

Cristiano Ronaldo heeft bewezen dat hij in verschillende competities en in totaal verschillende speelstijlen een absolute wereldtopper is.

Daar heeft Ajax maar weinig mee te maken.

Messi laat europees van alles zien, hij heeft nooit in Engeland gespeeld en nooit tegen Ajax zover ik weet. dus wat kan ik er mee. niks nada zip zilch.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

In jouw alternatieve universum is Messi misschien een Spanjaard, bij mij niet hoor.

Buiten dat hij inderdaad een Spaans paspoort heeft, is het punt juist dat de agressie minstens van twee kanten komt. Sterker nog..

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Messi heeft behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !

Stal hem maar eens in Engeland en dan mag hij laten zien of hij daar hetzelfde presteert als daar in Spanje met een oppermachtig Barca.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Buiten dat hij inderdaad een Spaans paspoort heeft, is het punt juist dat de agressie minstens van twee kanten komt. Sterker nog..

Maar het ging om spanningen binnen de Spaanse ploeg, dat ettertje Messi kan doen wat ie wil maar op het EK lachen Ramos en Busquets samen om dat kleine hobbitje .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Messi laat europees van alles zien, hij heeft nooit in Engeland gespeeld en nooit tegen Ajax zover ik weet. dus wat kan ik er mee. niks nada zip zilch.

Dan moet hij het maar eens laten zien in een andere competitie en uitblinken met zijn land op een groot toernooi.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

%%%%%% schreef:

Messi heet behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !

Stal hem daar maar eens en dan mag hij laten zien of hij daar hetzelfde presteert..

Scoort gewoon tegen Manchester United de grootste club van Engeland in de CL finale.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar het ging om spanningen binnen de Spaanse ploeg, dat ettertje Messi kan doen wat ie wil maar op het EK lachen Ramos en Busquets samen om dat kleine hobbitje .

Toen was het weer allemaal goed ja, een jaar eerder absoluut niet. Geen wonder als je zag hoe slecht Ramos en co tegen hun verlies konden in bijvoorbeeld deze wedstrijd. Andersom kan ik geen concrete voorbeelden bedenken maar was dat ongetwijfeld ook het geval. Pepe is ook geen Spanjaard, maar je snapt toch wel hoe zulke acties de sentimenten op scherp zetten tussen beide kampen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Dat kun je Reinbo niet kwalijk nemen. Hoe moet een Feyenoord-fan nog weten hoe de kampioensschaal er uit ziet?

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dan moet hij het maar eens laten zien in een andere competitie en uitblinken met zijn land op een groot toernooi.

Wanneer heeft Ronaldo dan precies uitgeblonken op een groot toernooi?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

%%%%%% schreef:

Messi heet behoorlijk vaak tegen Engelse clubs gespeeld en daar tegen juist niks laten zien !

Inderdaad, Ik herinner me nog goed hoe Del Horno hem in zijn zak had. Tot die een rode kaart kreeg aangenaaid natuurlijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Wanneer heeft Ronaldo dan precies uitgeblonken op een groot toernooi?

Tegen Nederland bijvoorbeeld.

Maar het gaat niet per se om Ronaldo natuurlijk. Het gaat me er meer om dat Messi nogal snel de stempel beste voetballer aller tijden krijgt opgeplakt. Dat slaat natuurlijk nergens op als je op grote toernooien telkens onzichtbaar bent en enkel topprestaties levert in de veilige omgeving van je perfect ingespeelde clubje.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Scoort gewoon tegen Manchester United de grootste club van Engeland in de CL finale.

Oké, eentje dan in een topjaar van Barca. Maar verder laat hij bar weinig zien tegen de fysiek sterke Engelse.

Onder andere vorig jaar tegen Chelsea of tegen het Italiaanse Inter.

Ik geloof dat hij dan maar 1 goal tegen een Engelse club heeft gescoord en eentje met een handsbal geloof ik (?) .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.