- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins Indi
Clasie - Immers - Vilhena
Schaken - Pelle - Boeitius
Bank: Lamprou - Kongolo - Nelom - Vormer - Achahbar - Verhoek
Coach: Koeman
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik vind dat nou niet bepaald zwakke plekken.
Sterker, sinds Vilhena in de basis staat, doet Feyenoord het erg goed/beter.
Immers is een matige voetballer, maar is wel belangrijk.
Schaken zal hopelijk weer wat frisser uit de winterstop komen.
We krijgen pas problemen als Verhoek of een andere centrumspits moet spelen.
Vilhena was echt dramatisch tegen Groningen, verantwoordelijk voor de 1-1 en bijna nog de 1-2!
Maar het is wel een enorm talent, verbaas me er over hoe hij het allemaal ziet.
Immers is een stille kracht, doet veel meer werk dan Bakkalletje.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Waterman, Manolev, Bouma, Hutchinson en Wijnaldum ook niet. Maar jullie worden het wel.
En dan noem je ook nog 3 spelers die normaal gesproken geen basisplaats hebben.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Vilhena was echt dramatisch tegen Groningen, verantwoordelijk voor de 1-1 en bijna nog de 1-2!
Maar het is wel een enorm talent, verbaas me er over hoe hij het allemaal ziet.
Immers is een stille kracht, doet veel meer werk dan Bakkalletje.
Dat is inherent aan zijn leeftijd. 17 jaar en dan regelmatig spelen alsof je al 10 jaar op het hoogste niveau van NL speelt is knap.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/233310/De-Jong-troeft-Malki-en-Mertens-af-als-MVP-van-2012.htm
Dit toont weer aan hoe belangrijk De Jong eigenlijk wel niet is voor dit Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
VI ook altijd met hun rare artikeltitels. Strookt totaal niet met het hele lijstje. waarom in hemelsnaam Malki noemen?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
VI ook altijd met hun rare artikeltitels. Strookt totaal niet met het hele lijstje. waarom in hemelsnaam Malki noemen?
Geen idee, ze hadden idd beter Mertens en Lens kunnen noemen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/233310/De-Jong-troeft-Malki-en-Mertens-af-als-MVP-van-2012.htm
Dit toont weer aan hoe belangrijk De Jong eigenlijk wel niet is voor dit Ajax.
Wauw, niet verwacht dit. Respect. Eigenlijk valt het steeds meer op hoe belangrijk hij voor Ajax is ja. Cijfermatig althans, want op het veld doet hij vrij veel dingen fout. Maar hij bezit een geweldig rendement en itt bv de nummer 2 van die lijst schiet Siem ze er ook in topwedstrijden in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen enkele ajacied die ik graag in Feyenoord shirt zou zien, maar Siem is echt een uitzondering. Vind het ook meer een Feyenoord speler eerlijk gezegd
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geen enkele ajacied die ik graag in Feyenoord shirt zou zien, maar Siem is echt een uitzondering. Vind het ook meer een Feyenoord speler eerlijk gezegd
.
Klopt. Siem zou goed bij jullie club passen. Ik denk ook niet trouwens dat veel mensen hem een vervelende gozer vinden. Werkt hard, zeurt nooit, is over het algemeen vrij correct in het veld, is bepalend...
Maar Lex Immers is ook leuk hoor 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Geen enkele ajacied die ik graag in Feyenoord shirt zou zien, maar Siem is echt een uitzondering.
Ik niet. Alleen Eriksen. Ook een sympathieke kerel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder trouwens (volgens het AD) rond met Tottenham. Prachtige transfer zeg. Gaat nu naar een veel mooiere club en competitie. Ik wilde hem altijd al eens in de PL zien spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al zou ik Tottenham wel te min voor Sneidjer vinden. Doe dan Chelsea of de clubs in Manchester.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Al zou ik Tottenham wel te min voor Sneidjer vinden. Doe dan Chelsea of de clubs in Manchester.
Eigenlijk wel, maar goed, ik denk dat hij weer blij is om ergens weer te kunnen spelen. En Yolanthe zal wel een voorkeur voor Londen hebben gehad. Spurs hangt alleen net onder de top (ManU, City, Chelsea), dus het wordt een uitdaging.
Op zich hebben ze met spelers als Vertonghen, Sneijder, Bale, Defoe en nog een stel best een goede ploeg.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
.
Van mij mag ie komen. Ik breng Siem desnoods zelf wel naar Rotterdam-Zuid, de Arena staat per slot van rekening praktisch in mijn achtertuin
.
Leuk voor Sneijder. Hoewel Tottenham een net niet club is. Hopelijk dat hij zich in de kijker speelt en alsnog richting Man United gaat. Dat vind ik echt een club voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het is nog niet zeker hoor. Het zijn geruchten.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik dacht dat de Spurs achter Moutinho van Porto zaten? Sowieso hebben de Spurs iemand nodig op het middenveld dat het spel kan verdelen. Ze hebben een hele goede ploeg maar het middenveld is iets te stroef, Sneijder naast Dembele, dat zou graaf zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
waarom in hemelsnaam Malki noemen?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Eriksen wil z'n contract niet verlengen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Lijkt me natuurlijk logisch en dat was ook te verwachten. Lijkt me niet dat d'r dan clubs zijn die veel gaan betalen aangezien die na dit seizoen dan nog maar een éénjarig contract heeft.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eriksen wil z'n contract niet verlengen.
Dat was allang bekend... Vind het wel jammer hij is nog maar 20. Had gehoopt dat hij tot zijn 22 of 23ste bij Ajax zou blijven en dan naar het buitenland zou gaan. Maarja, we hebben zijn vervanger al in huis!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eriksen maakt hier een grote fout. Hij moet eigenlijk nog gewoon zeker 2 volle seizoenen blijven. Hij heeft nog niet de leeftijd, het constante niveau en de statistieken die bij een vedette horen. Geweldige speler, klasse druipt er vanaf af, maar hij gaat te vroeg weg. Want als hij niet verlengd, dan verkoopt Ajax hem in komende zomer.
Gelukkig hebben we met Andersen, Serero, De Jong en Fischer genoeg alternatieven. Zeker van de 2 Denen verwacht ik veel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Whaha. Die Eriksen. Geweldige speler hoor maar zelfs in de eredivisie weet ie niet constant te zijn en zijn stempel te drukken. Hij begint ook een beetje in de mythe te geloven. Had 'm verstandiger ingeschat. Of ajax er slechter van wordt? Denk het niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als pure voetballer heb ik de laatste 10, 15 jaar maar weinig betere spelers bij Ajax gezien. Maar er valt nog wel het nodige op hem aan te merken ja.
Anderzijds heeft hij natuurlijk al wel het nodige meegemaakt. Paar CL campagnes, 2x de titel en 1x de beker gewonnen. Misschien denkt hij klaar te zijn. Ik zou het betreuren, belangrijke schakel. Zonder hem is het voetbal van Ajax echt een stuk minder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals je al zei de klasse druipt ervan af maar wil nog niet zo dominant aanwezig zijn elke wedstrijd. Had verwacht dat ie weg zou gaan hij enorm bepalend voor Ajax zou zijn. Dat is ie maar nog niet in de mate dat ie zou moeten zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, hij is ook nog niet toe aan een vertrek naar Engeland of Spanje ofzo. Mensen doen soms minachtend over de Eredivisie, maar het is de ideale competitie om er tot een jaar of 24, 25 te spelen.
Het is jammer, maar meer ook niet. Als hij wil gaan, prima. Dan staat er wel weer een ander op.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Whaha. Die Eriksen. Geweldige speler hoor maar zelfs in de eredivisie weet ie niet constant te zijn en zijn stempel te drukken. Hij begint ook een beetje in de mythe te geloven. Had 'm verstandiger ingeschat.
Het gaat niet alleen om zijn niveau.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard gaat het ook om je medespelers en tegenstanders maar voor een hogere stap mag Eriksen echt wel meer laten zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.