- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Misschien ligt het aan de beoordelers, Krabbendam is een echte Feyenoord supporter.
Maar bij de telegraaf is het niet veel beter. Het hoogste cijfer dat een PSV'er kreeg voor de wedstrijd tegen Twente was een 6,5 (6,1 gemiddeld voor het hele elftal).
Slegers is toch ook een PSV supporter? Ajax heeft die gast met die natte neus en AZ en Twente hebben ook hun eigen clubwatcher dacht ik. Maar zijn zij ook de gasten die de wedstrijden van hun clubs beoordelen dan?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik neem die lijst pas serieus als er minimaal 9 Ajacieden in de top 10 staan 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Slegers is toch ook een PSV supporter? Ajax heeft die gast met die natte neus en AZ en Twente hebben ook hun eigen clubwatcher dacht ik. Maar zijn zij ook de gasten die de wedstrijden van hun clubs beoordelen dan?
Volgens welingelichten op het PSV-netwerk is Slegers is een Feyenoord-supporter, heeft iig op twitter al een keer aangegeven geen PSV-supporter te zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thijs Slegers is inderdaad Feyenoord supporter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Slegers is een hele grote PSV-er joh. Als hij over PSV spreekt dan merk je dat hij dat ook doet met emotie. Op zich prima, als hij maar genuanceerd blijft. Wat dat betreft vind ik die VI clubwatchers zo slecht nog niet. Simon Zwartkruis zegt ook wel vaak nuttige dingen over Ajax, als Ajax watcher. Ik luister zo af en toe in de week wel eens die VI radiofragmenten die ze op de site zetten.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Thijs Slegers is inderdaad Feyenoord supporter.
En Helmond Sport klaarblijkelijk.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
-----------------Velthuizen -----------------
--Janmaat -- Kalas -- Douglas -- Indi
------- v. Bommel -- Strootman --------
----------- v. Ginkel ------ Maher-----------
--------------- Pelle----- Bony--------------
Hoho niet meteen bashen dat ik geen Ajacieden erin heb. De bank zal rijkelijk gevuld zijn! 
Met o.a. de Jong, Eriksen, Vermeer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat ligt praktisch naar Eindhoven, dus sja...
Dat is net zo dubieus als Jack van Gelder met zijn AFC (amateurclub) ipv Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me Helmond Sport meer voor de hand liggend. Wat ik wel wist dat ie bij PSV er behoorlijk neutraal in stond.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Misschien lijkt hij fan omdat hij nogal eens het geneuzel van Derksen moest nuanceren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zal je werk zijn, 40 uur in de week PSV moeten volgen 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
-----------------Velthuizen -----------------
--Janmaat -- Kalas -- Douglas -- Indi
------- v. Bommel -- Strootman --------
----------- v. Ginkel ------ Maher-----------
--------------- Pelle----- Bony--------------
Hoho niet meteen bashen dat ik geen Ajacieden erin heb. De bank zal rijkelijk gevuld zijn! 
Met o.a. de Jong, Eriksen, Vermeer.
VELTHUIZEN? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4537 stemmen
VELTHUIZEN?

Maar loopt zo'n elftal wel Special? Met 2 dezelfde spitsen, weinig diepgang, niks op de vleugels.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zal ik Lamprou er dan maar inzetten? 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen

Maar loopt zo'n elftal wel Special? Met 2 dezelfde spitsen, weinig diepgang, niks op de vleugels.
Haha ja Velthuizen, ik vind hem over het algemeen sterk keepen. Natuurlijk heeft 'ie wel eens rare fratsen. Ik ben niet zo gecharmeerd van Ruiter als sommigen dat wel zijn. Vermeer heeft dezelfde capriolen als Piet. Voorheen vond ik Michailov altijd erg sterk, maar nu vind ik er geen echt boven uitsteken, dus dan maar Piet.
Ik heb verder niet echt naar tactiek of systeem gekeken, maar de beste in mijn ogen van dit seizoen geselecteerd. Dus of het zal lopen zullen we nooit weten 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vermeer
Janmaat - Alderweireld - Indi - Blind
Strootman - Bony (10) - Eriksen
Tadic - Pelle - Chadli
Velthuizen - de Jong - Maher - van Ginkel - Fischer - Mathijsen - Finnbogason.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins Indi
Clasie - Immers - Vilhena
Schaken - Pelle - Boeitius
Bank: Lamprou - Kongolo - Nelom - Vormer - Achahbar - Verhoek
Coach: Koeman
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord scoort altijd opvallend hoog bij v.i. Zet zelf weleens mijn vraagtekens daar hoe daar cijfers worden gegeven.
Dat valt wel mee. Ik kijk er niet echt meer naar, maar toen ik nog lid van VI was, verbaasde ik me regelmatig over de cijfers.
En Feyenoord met 4 man bij de top 10, dan verwacht je toch dat zo'n club ruim koploper zou moeten zijn.
Dat is een rare stelling.
Misschien ligt het aan de beoordelers, Krabbendam is een echte Feyenoord supporter.
Maar bij de telegraaf is het niet veel beter. Het hoogste cijfer dat een PSV'er kreeg voor de wedstrijd tegen Twente was een 6,5 (6,1 gemiddeld voor het hele elftal).
Geeft Krabbendam die beoordelingen dan?
Zo heeft iedere topclub een clubwatcher, die in bepaalde mate supporter van de club is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins Indi
Clasie - Immers - Vilhena
Schaken - Pelle Boeitius
Bank: Lamprou - Kongolo - Nelom - Vormer - Achahbar - Verhoek
Coach: Koeman
Mocht je deze spelers allemaal bij elkaar hebben, dan heb je een kampioensploeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mocht je deze spelers allemaal bij elkaar hebben, dan heb je een kampioensploeg.
Behalve die Italiaan in de spits. Die kan er he-le-maal niets van!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voor de Jupiler League.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Voor de Jupiler League.
Dat ook natuurlijk. Ook voor de topklasse.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Zet op de plek van Immers een echte voetballer en je hebt al een kampioensploeg.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Vilhena, Immers, Schaken en Boetius zijn (nog) geen spelers die een ploeg kampioen maken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vilhena, Immers, Schaken en Boetius zijn (nog) geen spelers die een ploeg kampioen maken.
Waterman, Manolev, Bouma, Hutchinson en Wijnaldum ook niet. Maar jullie worden het wel.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die zwakke plekken heeft elke ploeg in de top vijf.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind dat nou niet bepaald zwakke plekken.
Sterker, sinds Vilhena in de basis staat, doet Feyenoord het erg goed/beter.
Immers is een matige voetballer, maar is wel belangrijk.
Schaken zal hopelijk weer wat frisser uit de winterstop komen.
We krijgen pas problemen als Verhoek of een andere centrumspits moet spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar daarom hebben we de verdediging van het Nederlands elftal en Pelle
Gewoon 17 keer de 0 houden en minimaal 1 keer scoren. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.