- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ze spelen niet extreem kut, hadden best kunnen winnen, maar het is zo'n grauwe ploeg geworden.
PSV speelt zonder Strootman en Van Bommel dacht ik, dus in Eindhoven doen ze ook niet aan klantenbinding.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Eens, er zit geen enkele flair meer in. Buiten Tadic en Chadli (en die zijn ook vaak zat onzichtbaar) vind ik het sowieso een vreselijk duffe ploeg.
Die hebben gewoon 6 miljoen voor de altijd kansen missende Castaignos betaald 
PSV speelt zonder Strootman en Van Bommel dacht ik, dus in Eindhoven doen ze ook niet aan klantenbinding.
Ja, de halve ploeg ontbreekt weer vanavond. Allemaal ''geblesseerd''.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Maar goed, het is me niet 10 pagina's discussie waard.
En toch begin je er weer over. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Rekenen is in elk geval niet je sterkste kant. De helft van 11 is (en dan mag je van mij nog afronden) is 2? Ik vind ook dat ze Toivonen hadden moeten opstellen. Wat een schande dat ze dat niet gedaan hebben. Je reinste competitievervalsing!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nouja, 4 spelers normaal spelen staan nu niet op het veld. Maar 1,5 minder dan de helft en dan tel ik Toivonen niet mee.
Die hebben gewoon 6 miljoen voor de altijd kansen missende Castaignos betaald
Die heeft last van het Immers-syndroom inderdaad, maar dan nog een tandje erger. Had niet verwacht dat 'ie het zo slecht zou doen, echt een miskoop.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Boudewijn Zenden trouwens assistentcoach bij Chelsea. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Rekenen is in elk geval niet je sterkste kant. De helft van 11 is (en dan mag je van mij nog afronden) is 2? Ik vind ook dat ze Toivonen hadden moeten opstellen. Wat een schande dat ze dat niet gedaan hebben. Je reinste competitievervalsing!
Narsingh, van Bommel, Strootman en Willems.
Maar zondag zijn ze vast weer opgeknapt, wees niet bang.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ben je dronken? Juichen voor Suarez? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Misschien Mertens de volgende EL wedstrijd ook maar 'rust geven'...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
En Waterman en Marcelo, als steunpilaar zijnde.
Iemand een gil gehoord? Driesje scheurde voor de vierde keer in drie weken zijn kruisbanden af. Leek het.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Mario Suarez rep
.
Gaat om t idee 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Zooo, wat een prachtige goal van Djnepr.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moet toch wel het slechtse NL seizoen in Europa zijn sinds Napoleon
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Niet al te beste wedstrijd. Achterin erg onzeker, Manolev beroerd en wat Bouma bij de 1-1 deed?
Op zich was het voetbal nog niet eens zo slecht maar niet goed genoeg om Dnipro, wat gewoon een goede ploeg is, al te veel te verontrusten.
Lens en Mertens waren erg matig, Konoplyanka en Giuliano twee heel goede voetballers aan Dnipro kant.
Napoli wint in de laatste minuut dus het Europees avontuur zit erop.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gefeliciteerd PSVers, jullie liggen eruit. Precies wat Advocaat al 5 wedstrijden heeft geprobeerd! 
Eindigen achter ploegen als Dnjepr, Levante en Hannover. Wat een beschamende over toch weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook een flut toernooi natuurlijk dat EL. Zoveel teams die met de b-garnituur speelt en zelfs clubs i nNederland zien het niet meer als een prijs. UEFA, op de schop ermee.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Er kan wel het 1 en ander aan verbeterd worden ja, maar deze instelling vind ik echt schandalig van PSV en Twente.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Leedvermaak opeens niet meer in? 
God allemachtig wat een treurnis, de EL niet overleven.. geen speld tussen te krijgen ook.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik ben er medeschuldig aan. Duitse collega van mij heeft ook 2 kaartjes via mijn seizoenkaart verkregen
Alleen jammer dat ze bij goals op die mensen inzoomen en niet op het bomvolle uitvak.
Ik zou er toch niet vrolijk van worden. Krijg je in eigen huis op de broek en springen er nog vijftig supporters van de tegenstanders voor je neus op. En alsof dat nog niet genoeg is, zijn ze nog Duits ook.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lang leve Igor de Camargo! Dankzij twee treffers van deze supersub van Monchengladbach tegen het altijd lastige AEL Limassol, en natuurlijk het heroïsche puntje van Twente bij Hannover is Nederland nu Cyprus voorbij in de UEFA ranking:
1. Spanje
2. Duitsland
3. Engeland
4. Italië
5. Frankrijk
6. Oekraïne
7. Portugal
8. Rusland
9. Tsjechië
10. België
11. Roemenië
12. Zwitserland
13. Turkije
14. Zweden
15. Noorwegen
16. Wit-Rusland
17. Kroatië
18. Griekenland
19. Nederland
20. Cyprus
21. Slovenië
22. Denemarken
23. Hongarije
24. Schotland
25. Israel
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er kan wel het 1 en ander aan verbeterd worden ja, maar deze instelling vind ik echt schandalig van PSV en Twente.
Uiteraard. Ook dat is vrij sneu, al heeft het secundaire Europese toernooi wel wat aan aanzien en pretige ingeleverd. Al mogen Twente en PSV zich wel schamen ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aan de andere kant zouden Napoli, Djnepr en Levante in de Mickey Mouse Liga gewoon afgetekend 1, 2 en 3 worden natuurlijk. En Hannover is ook niet kansloos voor de 4e plek.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Natuurlijk niet en aangezien jij toch van de rankings bent had je dat ook wel even zelf terug kunnen vinden.
Member associations - UEFA rankings - Club coefficients ? UEFA.com
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Tegen AIK heeft PSV absoluut en keihard gefaald maar Dnjepr heeft gewoon een ontzettend goede ploeg. Heeft de afgelopen 3 jaar voor zo'n €60m in spelers geïnvesteerd (voor maar €2,5m verkocht).
PSV heeft 2x het betere van het spel gehad maar verloren door oftewel individuele fouten danwel klasse.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
De club uit Eindhoven is cijfermatig nog altijd de best presterende club in de groepsfase van dit toernooi met 48 punten uit 23 wedstrijden.

j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Klopt. Die eerste wedstrijd verloren we dankzij Derijck en de eigen goal van Hutchinson.
Vervolgens een uitstekende partij tegen Napoli.
Toen die thuiswedstrijd tegen AIK waarmee de ellende begon, een inzet van 0.0 waar je uiteindelijk nog een puntje pakt.
Die uitwedstrijd was natuurlijk het dieptepunt.
En vandaag redelijke eerste helft maar dankzij Engelaar en Bouma komen ze weer op gelijke hoogte.
Tweede helft was natuurlijk huilen met de pet op, wel een gruwelijke goal van die nummer 10 die Manolev aan alle kanten voorbij liep.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Natuurlijk niet en aangezien jij toch van de rankings bent had je dat ook wel even zelf terug kunnen vinden.
Member associations - UEFA rankings - Club coefficients ? UEFA.com
Als je die lijst zo eng interpreteert zijn Ajax, PSV en Twente beter dan (ik noem eens wat) Juventus, Tottenham of Dortmund... Maar ik heb zomaar het gevoel dat die laatste 3 best wel eens hoge ogen zouden kunnen gooien in de MML...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.