- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het is vrij schandalig ja. PSV moet zich diep schamen voor deze laffe houding. Maar goed, het is me niet 10 pagina's discussie waard. Alleen komt PSV er nog wel achter, dat dit ook op hun clubcoefficient invloed gaat krijgen komende jaren. Benieuwd wat ze doen als ze dit seizoen weer CL mislopen. Volgend jaar ook maar de EL laten schieten?
Toevallig is van Bommel weer geblesseerd voor morgen, maar afgelopen weekend en komend weekend niet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee inderdaad, PSV moet de eigen kansen volledig aan diggelen gooien in zowel Europa als Nederland door (licht)geblesseerde spelers over het randje te duwen waardoor ze er nog veel langer uit liggen. Maar goed, het is me niet 10 pagina's discussie waard.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nee inderdaad, PSV moet de eigen kansen volledig aan diggelen gooien in zowel Europa als Nederland door (licht)geblesseerde spelers over het randje te duwen waardoor ze er nog veel langer uit liggen.
Hou op, de meesten worden gewoon opzichtig gespaard. Weekenden wel, doordeweeks altijd geblesseerd rondom interlands en EL. Probeer dit nou niet goed te praten op 1 of andere manier.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Enorm balen dat Pellè uitgerekend tegen AZ uit waarschijnlijk zal ontbreken.
Meen je niet?! 
Had die held wel weer eens in ons stadion willen zien spelen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hou op, de meesten worden gewoon opzichtig gespaard. Weekenden wel, doordeweeks altijd geblesseerd rondom interlands en EL. Probeer dit nou niet goed te praten op 1 of andere manier.
'Altijd'
Inderdaad, altijd....
'goed praten'.
Die jongens zijn (licht) geblesseerd ze nu sparen is voordeliger dan ze opstellen met als gevolg dat ze misschien nog langer out zijn.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Toevallig zijn ze constant voor de ''minder relevante duels van PSV'' geblesseerd of licht geblesseerd. Enorm toevallig.
Zeg nou gewoon dat die EL je geen reet interesseert en dat de betere spelers inderdaad niet spelen om die reden. Dan vind ik het nog triest, maar dan ben je als club tenminste eerlijk.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Enoh, Poulsen en Siem de Jong. Dat is teveel slecht voetbal in 1 ploeg...
Wat doet Siem de Jong in dat rijtje 
Siem is dit seizoen met drie doelpunten uit vier wedstrijden topscorer van Ajax in de Champions League. Niet verkeerd voor een slechte voetballer. Beetje meer respect dus graag
.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Toevallig zijn ze constant voor de ''minder relevante duels van PSV'' geblesseerd of licht geblesseerd. Enorm toevallig.
Zeg nou gewoon dat die EL je geen reet interesseert en dat de betere spelers inderdaad niet spelen om die reden. Dan vind ik het nog triest, maar dan ben je als club tenminste eerlijk.
De priotiteit ligt inderdaad niet bij de EL, dat is al aangegeven. Maar tot nog toe zijn is in alle 4 de duels met een sterke opstelling begonnen, dat de resultaten en het spel tegen vielen is duidelijk maar dat de spelers er alles aan gedaan hebben om te winnen staat buiten kijf.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Strootman speelde tegen ADO bijvoorbeeld gewoon weer met pijnstillers.
Lijkt me nogal logisch dat je 'm dan niet op gaat stellen morgen.
Of je neemt een risico waardoor ze er misschien nog langer uit liggen, of je laat ze een wedstrijd skippen zodat ze weer wat fitter worden.
En het is niet zo dat PSV een B-elftal heeft opgesteld in de Europa League met al die blessures.
Een B-elftal is gewoon 11 andere spelers zoals in de beker tegen de amateurs.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De priotiteit ligt inderdaad niet bij de EL, dat is al aangegeven. Maar tot nog toe zijn is in alle 4 de duels met een sterke opstelling begonnen, dat de resultaten en het spel tegen vielen is duidelijk maar dat de spelers er alles aan gedaan hebben om te winnen staat buiten kijf.
Als je serieus durft te beweren dat PSV 2x volle bak tegen die Zweden speelde, dan moet je wel de zoon van Stevie Wonder zijn. Kom nou.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Lens zei na de thuiswedstrijd tegen AIK nog: 'Als we wat meer inzet hadden getoond hadden we hier makkelijk gewonnen'
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat het beroerd was geef ik toe, maar een gebrek aan inzet heb ik niet beleefd.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Lens zei na de thuiswedstrijd tegen AIK nog: 'Als we wat meer inzet hadden getoond hadden we hier makkelijk gewonnen'
Zo is dat. In die 2 duels zijn echt geen krachten verspeeld. Beetje raar dat mensen dit ontkennen, terwijl iedereen dit op TV heeft gezien. Zeker als je daarvoor ziet dat PSV Napoli (ook al was het Napoli B) een pak slaag geeft.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
In die 2 wedstrijden is tot het einde de toe gejaagd op een tegentreffer,ook gezien de stand. En de ene wedstrijd is de ander ook niet. Tegen Napoli scoren wij als eerste, dan is het ook makkelijker voetballen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Adriano krijgt alsnog een strafzaak aan de broek op grond van volgend artikel:
Article 5 Principles of conduct
1 Member associations and clubs, as well as their players, officials and members, shall conduct themselves according to the principles of loyalty, integrity and sportsmanship.
2 For example, a breach of these principles is committed by anyone:
b) whose conduct is insulting or otherwise violates the basic rules of decent conduct;
d) whose conduct brings the sport of football, and Uefa in particular, into
disrepute;
k) who behaves in an unsporting manner to gain an advantage.
Gerechtigheid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me niet te gelden voor Adriano in het bijzonder. Adriano liet de denen bij de aftrap gewoon doorlopen (zoals meerdere medespelers) maar iemand anders die de aanval neutraliseerden. Je kan Adriano niks maken.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het is vrij schandalig ja. PSV moet zich diep schamen voor deze laffe houding. Maar goed, het is me niet 10 pagina's discussie waard. Alleen komt PSV er nog wel achter, dat dit ook op hun clubcoefficient invloed gaat krijgen komende jaren. Benieuwd wat ze doen als ze dit seizoen weer CL mislopen. Volgend jaar ook maar de EL laten schieten?
Toevallig is van Bommel weer geblesseerd voor morgen, maar afgelopen weekend en komend weekend niet.
HET IS EEN COMPLOT

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat PSV met het tweede die EL speelt snap ik nog wel, maar waarom Ajax met een B-speler als Lukoki en niet met 'sensatie' Sana speelt kan ik echt niet bevatten. Gelukkig spelen onze Europese Topper Eyong Enoh en toekomstig Arsenal aanwinst Kennis Vermeer wel, de bier en nootjes staan al klaar, dat gaat genieten worden.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Heerlijk middenveld ook met Enoh en Poulsen! 
Ik raak al gefrustreerd als Engelaar in de basis staat, maar die prutser van een Poulsen staat d'r gewoon elke week in!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Poulsen is wel een niveautje of 5 beter dan Engelaar. Buiten dat zie ik hem er ook liever niet in, al speelde hij sterk uit bij City.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Een niveautje of 5 beter? Lul toch niet man! 
Ik zie Engelaar in ieder geval nooit als laatste man staan om balletjes te halen...
Qua snelheid even traag.
Poulsen heeft soms een leuke lange bal, maar dat kan Engelaar zelfs.
En qua fysiek en koppen is Engelaar zelfs beter.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
de bier en nootjes staan al klaar, dat gaat genieten worden.

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Poulsen heeft soms een leuke lange bal, maar dat kan Engelaar zelfs.
En qua fysiek en koppen is Engelaar zelfs beter.
Ze kunnen allebei totaal niet voetballen dus waar hebben we het over.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, 5x

Waarbij Poulsen ook een teleurstellende speler blijft. Moet je nagaan wat Engelaar is.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Engelaar en Poulsen = lood om ijzer.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Engelaar en Poulsen = lood om ijzer.
Mhow, vergelijk beide carrières eens voor de gein.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Mhow, vergelijk beide carrières eens voor de gein.
Engelaar speelt sinds 2006/2007 al voor topclubs.
Christian Poulsen speelt dit seizoen voor een aardig ploegje uit Nederland, vorig seizoen voor een club uit Frankrijk waarvan ik nog nooit had gehoord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.