- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Eens. Het grote verschil zat 'm in de efficiëntie. Dat tweede doelpunt was prachtig maar uiteraard een ongelofelijke lucky goal en de derde Milanese treffer is het gevolg van een counter in de 90ste minuut wanneer je met 10 tegen 11 nog volop voor de gelijkmaker gaat. Kan gebeuren.
Nee, ben eigenlijk best tevreden na de wedstrijd van gisteren. Met name de eerste helft was Anderlecht erg sterk en kwam Milan er niet aan te pas.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Enoh was inderdaad niet best, maar vind het opzich een aardige stofzuiger. Kan ook niet meer dan dat, en leek te veel te moeten voetballenen dat kan hij echt niet, alleen maar foute keuzes.
mister blonde
-
- 12722 berichten
- 5880 stemmen
Smerig zeg, die kopstoot van Bender op de elleboog van Enoh. Net op het moment dat de 4-4 in de lucht hing.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Wat een overdreven drama ook met die getruceerde bloedneus!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Aad de Mos.
Laat voor aanvang een filmpje van de toegevoegde waarde van Poulsen zien om hem na de wedstrijd als 'niet gelukkige aankoop' te bestempelen.
Typisch De Mos. Rare man
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gister een half uur ofzo van Ajax gezien en wat heb ik zitten lachen om die Enoh. Voor zo'n man kom je naar het stadion. Moest ook nog eens terugdenken aan A&L die 10x liever Enoh in zijn team heeft dan Wernbloom. Inderdaad een geweldenaar die Enoh...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Mijn buurman was de grootste ajacied van Geldrop. Hij keek tijdens het WK van 2010 met schrik uit naar de wedstrijd tegen Kameroen. Mogen jullie raden wat daarvan de reden was, hehehe
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Het begint met een E en eindigt op noh. Enoh! 
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Ajax verliest en de volgende ochtend laten onze Ajax vriendjes (minus Materny) zich opeens niet zien hier
.
Maar goed, EL ticket is nu zo goed als binnen. Dat is een knappe prestatie gezien de poule, eerlijk is eerlijk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Wat humor om de nederlaag weg te spoelen

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat humor om de nederlaag weg te spoelen
(afbeelding)

kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Deze was ook nogal grappig
.

.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Al die Dortmund supporters in de thuisvakken ook. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Eens. Het grote verschil zat 'm in de efficiëntie. Dat tweede doelpunt was prachtig maar uiteraard een ongelofelijke lucky goal en de derde Milanese treffer is het gevolg van een counter in de 90ste minuut wanneer je met 10 tegen 11 nog volop voor de gelijkmaker gaat. Kan gebeuren.
Nee, ben eigenlijk best tevreden na de wedstrijd van gisteren. Met name de eerste helft was Anderlecht erg sterk en kwam Milan er niet aan te pas.
Anderlecht was voetballend over de gehele wedstrijd de betere maar daar koop je niets mee. Het klasseverschil werd duidelijk in de zone der waarheid. Milan scoort 3 keer uit 2 kansen en Anderlecht mist 2-3 zeer goede kansen.
Viel me trouwens op dat in het begin van beide helften Anderlecht echt stond te slapen, vooral vanachter. Herinner me in elk helftbegin een drietal fases waarbij Milan kon dreigen terwijl er gewoon helemaal géén verdediging meer stond bij Anderlecht.
Verdienstelijke match van Anderlecht tegen een erg matig Milan maar zonder resultaat. (Milan is trouwens sowieso geen al de sterke ploeg. Zag ze spelen in Zenit en thuis tegen Fiorentina. In beide matchen waren ze voetballend duidelijk de mindere en verdienden ze eigenlijk gewoon 0 punten, al wonnen ze wel in Zenit).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Heel herkenbaar
Natuurlijk is dat herkenbaar voor jou, lege tribunes zien. Je bent immers al jaren een Juventus supporter en Serie A kijker 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als Roman Eva maar niet ontslaat!
Ze schijnt verdorie nog weg te zijn ook. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ze schijnt verdorie nog weg te zijn ook.
Ze komt naar Ajax. Die schijnen alle jonge talenten te halen 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zal de eerste keer zijn dat ik met plezier aan een wedstrijdje Ajax begin. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zal de eerste keer zijn dat ik met plezier aan een wedstrijdje Ajax begin.
Handen boven tafel houden!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze heeft ontslag genomen. Lijkt me een kwestie van tijd totdat ze bij Tottenham op de bank zit.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij is ze niet weg, kan er niks over vinden althans.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Al die Dortmund supporters in de thuisvakken ook.
Ik ben er medeschuldig aan. Duitse collega van mij heeft ook 2 kaartjes via mijn seizoenkaart verkregen
Alleen jammer dat ze bij goals op die mensen inzoomen en niet op het bomvolle uitvak.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Deze was ook nogal grappig
.
(afbeelding)
.
Euhh, die foto zegt mij dus niets. Voor hetzelfde geldt is ie een half uur voor de wedstrijd genomen
Ook nog eens een oude foto.
Vooruit, een ander grappig plaatje:
Paranormal Balotivity

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, je kan beter Rep. Dit is niet grappig.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Frenk de Boer
Ik moest wel lachen 
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Natuurlijk is dat herkenbaar voor jou, lege tribunes zien. Je bent immers al jaren een Juventus supporter en Serie A kijker
Sinds Juventus zijn nieuwe stadion heeft gaat die vlieger niet meer op 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat is Twente weer goed zeg 
Wordt echt tijd voor een frisse wind daar...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk het niet eens meer. Spelen ze weer net zo kut als in alle andere duels? Dan heb ik niks gemist.
Laat PSV straks maar winnen, al hopen ze in Eindhoven dat ze verliezen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.