- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Zie net die geweldige goal van Mexes. Die doet gewoon ff een Ibrahimovic-je.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nou, einde. Wel respect voor Dortmund, schitterende ploeg. Kunnen zomaar de CL winnen met zoveel klasse en met deze positieve instelling.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Anderlecht-Milan 1-3. Niet verwacht, had meer van Anderlecht verwacht.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Snoepwinkel voor de Duitsers. Even boos kijken en ze mochten zo door de winkel lopen en uitkiezen. Voornamelijk dankzij de idiote tactiek van De Boer en de zo mogelijk nog idiotere uitvoering van Enoh, Poulsen en topper Vermeer, die er een aantal keer wel heel erg naast zat. Wel grappig dat Dortmund dit jaar vier thuiswedstrijden speelt in de Champions League. Ook op de tribune waren ze eenvoudig heer en meester. Leuke ploeg.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Aad de Mos.
Laat voor aanvang een filmpje van de toegevoegde waarde van Poulsen zien om hem na de wedstrijd als 'niet gelukkige aankoop' te bestempelen. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Damnit die link doet het weer niet! Effe herhaling kijken zo..
Ajax te licht zoals zelfs de Ajacieden niet zullen ontkennen, voordat die duitser weer langskomt en over de mm leauge gaat brabbelen. Wat ik wel jammer vind is dat er niet iemand is die een beetje frivool speelt bij Ajax. Is er niet een jeugdspeler die een beetje gek is op een postieve manier? Het is afwachten...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
City zal toch wel iets aan die staatschuld van Real gaan doen....
Welke schuld? Real is steenrijk vergeleken bij andere Europese topclubs. Hebben alleen al een tv-contract dat ze meer dan een miljard euro oplevert:
The Swiss Ramble: Real Madrid And Financial Fair Play - swissramble.blogspot.nl
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Deze had die Anderlecht keeper wel kunnen hebben leek het...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Podolski, Wilshere, en met name Giroud! 
Giroud begint zich te ontpoppen als een geweldige aankoop. Erg blij mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Welke schuld? Real is steenrijk vergeleken bij andere Europese topclubs. Hebben alleen al een tv-contract dat ze meer dan een miljard euro oplevert:
Volgens mij moeten ze nog een paar honderd miljoen aan achtergestelde belasting afdragen en zo'n meerjarig tv contract zegt me niet veel als je met een begroting van 400 mjn werkt. En een winst van 40mjn per jaar schiet dan ook niet op.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Lees het artikel even door zou ik zeggen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ibrahimovic is tot kleuter gedegradeerd. Fantastische goal. Veel mooier. Vol in de kruising en met de keeper nog op doel
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Zlatan's goal was natuurlijk veel mooier en moeilijker. In 1x uit de lucht BAMMM
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Vind die van Zlatan toch mooier, rent van het doel af en vliegt zowat horizontaal door de lucht om er nog goed bij te komen, wat een power
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Gaat er ook om hoe een bal in het doel valt, in een keer in het netje blijft altijd mooier. Moeilijkheidsgraad bij dit soort goals zijn altijd mega hoog, dus dan is het kiezen welke er mooier in valt. Doe mij dan maar een omhaal vol in de kruising met een keeper op de doellijn ipv een leeg doel en een stuit op de doellijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het was wel weer een typisch CL-avondje. Ricardo 'toptalent' Van Rhijn die lekker 'aan het maffen' was aldus Frankie de Boer, Poulsen die de 100 meter inmiddels in 2 minuten loopt, Kennis Vermeer die er uiteraard weer niks van bakte en er in slaagde de bal in de hele wedstrijd 4x te raken (toen-ie ze uit het net mocht vissen), maar het meest heb ik toch wel genoten van het uurtje Eyong 'de nieuwe Edgar Davids' Enoh dat ons werd gegund.
Foutieve aannames, constant de verkeerde kant opdraaien, een lompe doodschop, ballen inleveren, een schwalbe, een geel kaartje, iemand een gebroken neus slaan (zelfs onbewust maakt-ie slachtoffers), het was echt hilarisch.
Verder was het vooral genieten van Götze 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Over 2 weken kunnen we weer genieten van Barcelona - Benfica...
Zendt dan Shakthar - Juventus uit.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Kan hier naar blijven kijken. Jammer van Mexes eigenlijk. Sneeuwt Podli een beetje onder.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Val je op zijn baby face-je ?
Voetballend viel het wel mee voor zo'n enorm talent.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind die van Podolski mooier, voetbal is een teamsport.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
voetbal is een teamsport.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Had toch het gevoel dat de Ajacieden kleine Mario niet helemaal in de zak hadden...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo zie je maar dat ze een vinnig bijtertje als Anita missen.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Nou otherfool, zoals jij altijd geilt op die Duitse super talenten, had ie er minstens een stuk of 3 moeten maken. ( en nog een assistje of wat )
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, Messi had er dit jaar ook wel 100 kunnen maken ipv 80. Maar 't is niet altijd feest natuurlijk.
Een mooie goal, 2 assists (3 als je het 'gekeerde' schot meetelt), nog een paar prachtige diepgaande acties, nooit onnodig balverlies. Gewoon een heerlijke pot van SuperMario.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het was wel weer een typisch CL-avondje. Ricardo 'toptalent' Van Rhijn die lekker 'aan het maffen' was aldus Frankie de Boer, Poulsen die de 100 meter inmiddels in 2 minuten loopt, Kennis Vermeer die er uiteraard weer niks van bakte en er in slaagde de bal in de hele wedstrijd 4x te raken (toen-ie ze uit het net mocht vissen), maar het meest heb ik toch wel genoten van het uurtje Eyong 'de nieuwe Edgar Davids' Enoh dat ons werd gegund.
Foutieve aannames, constant de verkeerde kant opdraaien, een lompe doodschop, ballen inleveren, een schwalbe, een geel kaartje, iemand een gebroken neus slaan (zelfs onbewust maakt-ie slachtoffers), het was echt hilarisch.
Zelfs the Pethatic one had 2x geen goed antwoord op de Duitsers, echt veel waarde kan ik hier dus niet aan hechten. Maar vooruit, terug onder je steen weer nu. Kssst.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dank U.
. Eindelijk mijn woorden eens helder uitgelegd. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Denk trouwens niet dat ik ooit een slechtere speler bij een NL club heb gezien in de Champions League dan Enoh. hahahaha wat is die slecht zeg.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Heb je de wedstrijd wel gekeken? Milan mag blij zijn dat ze de 3 punten hebben, maar één ploeg die het verdiende en dat was Anderlecht, die Milan bij vlagen overklast heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.