• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.689 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Fantastische goal, maar dit wordt nu wel erg pijnlijk zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Foei foei Moisander. Er is meer dan alleen kijken naar de bal.....

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Vermeer ziet er toch echt niet lekker uit bij alle vier de doelpunten (over de defensie zal ik het niet meer hebben).

Het is gewoon heel het jaar al bijzonder triest, met alleen maar balletjes breed en terug en bij balverlies 80% kans op een tegengoal. Het winstpercentage ligt ver onder de 50%, wat zeer triest is, en voetballend zit er totaal geen verbetering in - integendeel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Vermeer ziet er toch echt niet lekker uit bij alle vier de doelpunten.

Geeft de troll nu niet z'n voer Quido. Hij heeft zich niet kunnen onderscheiden, maar heeft ook niet geblunderd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mexes

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op zeg, hij was bij de laatste drie goals enorm aan het grabbelen. (1e heb ik niet gezien)

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las al iets. Wereldgoal uit een vrije trap ofzo?

@ Materny, Vermeer keept vandaag gewoon slecht. Dat is duidelijk. Kan eens gebeuren, in de voorgaande 4 duels was hij sterk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Kom op zeg, hij was bij de laatste drie goals enorm aan het grabbelen. (1e heb ik niet gezien)

Tweede was keurig van Gotze in de korte hoek, derde was een van richting veranderd schot waarbij hij ook nog eens de rebound half pakte. Weet niet wat jij aan t kijken bent.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Wat zit iedereen nou weer verontwaardigd te doen dat er over deze wedstrijd gesproken wordt? Het is toch gewoon een pijnlijke vertoning, veel meer kun je er niet van maken. Het standaard euvel bij dit Ajax is dat het positiespel prima oogt, maar verder qua kansen levert het niets op. Grootste kans van de wedstrijd was dat rolletje van Schone net..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Van de 5 doelpogingen heeft Dortmund er 4 gemaakt, zegt genoeg over de verdediging lijkt me...

Moet wel zeggen dat je vanavond die geluksfactor mist, elke kans van Dortmund gaat erin. Dan wordt het al gauw 0-4. Een beetje zoals een Classico die 0-5 eindigt voor Barça, wat natuurlijk niet vaak gebeurd. Natuurlijk is Dortmund beter, maar zoveel beter nou ook weer niet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vrije trap, neemt hij op de 16 met de borst aan, rug naar het doel en goochelt een omhaal uit z'n mouw.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

@ Materny, Vermeer keept vandaag gewoon slecht. Dat is duidelijk. Kan eens gebeuren, in de voorgaande 4 duels was hij sterk.

Absoluut, maar blunders of fouten waren het niet. Kan inderdaad eens gebeuren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Montorsi schreef:

Het standaard euvel bij dit Ajax is dat het positiespel prima oogt, maar ...

Dit is toch een grap neem ik aan?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

City op 1-1, rood Arbeloa.

Hier die van Mexes.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou het verliezen van de derde plek meer klote vinden dan het verliezen hier met 0-4

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Je link doet het niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Absoluut, maar blunders of fouten waren het niet. Kan inderdaad eens gebeuren.

Het gebeurt nu alleen wel 4x.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dit is toch een grap neem ik aan?

Waarom? Duidelijk dat De Boer hier veel op traint. Ook vandaag Ajax meer balbezit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je link doet het niet.

Bij mij wel

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het gebeurt nu alleen wel 4x.

Beter alles in 1 wedstrijd dan in 4 wedstrijden 1x.

Real moet wel volhouden in Manchester. Als City vanavond wint dan kunnen we plek 3 wel vergeten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

City zal toch wel iets aan die staatschuld van Real gaan doen....

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Montorsi schreef:

Waarom? Duidelijk dat De Boer hier veel op traint. Ook vandaag Ajax meer balbezit.

Ja, omdat ie van de ene naar de andere verdediger gaat, breed of terug. Als je goed positiespel speelt, kom je vrij tussen de linies, kun je de bal vooruit kwijt en creëer je kansen. Ik zie dat allemaal niet, hoor. Maar jij bent net als De Boer iemand die Ajax al dominant vindt als ze meer balbezit hebben dan de tegenstander?

Het is gewoon onthutsend dit jaar. En dat heeft veel met De Boer te maken. Met de spelers die je hebt, kun je echt wel meer bereiken dan wat er dit jaar op het veld getoond wordt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ja, omdat ie van de ene naar de andere verdediger gaat, breed of terug. Als je goed positiespel speelt, kom je vrij tussen de linies, kun je de bal vooruit kwijt en creëer je kansen. Ik zie dat allemaal niet, hoor. Maar jij bent net als De Boer iemand die Ajax al dominant vindt als ze meer balbezit hebben dan de tegenstander?

Het is gewoon onthutsend dit jaar. En dat heeft veel met De Boer te maken. Met de spelers die je hebt, kun je echt wel meer bereiken dan wat er dit jaar op het veld getoond wordt.

Veldspel is helemaal niet zo slecht, maar er is te weinig klasse om alles goed uit te voeren. Zeker voorin is het droevig. Je merkt echt wel verschil met de Boer en met zijn voorgangers.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nee vind ik helemaal niet, daarom zeg ik ook dat het er goed uitziet. Deze spelers zijn niet goed genoeg om met het positiespel kansen te creeeren.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die Alderwereld staat ook wel dramatisch te dekken bij die 4e goal en Van Rhijn maakte ook wel fouten bij die 2e. Het zijn ook echt altijd dezelfde die de fout in gaan bij zulke wedstrijden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe-ha-Hoesen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Arbeloa, dwaas. Als City ff slim is kunnen ze nu hiervan profiteren

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Veldspel is helemaal niet zo slecht, maar er is te weinig klasse om alles goed uit te voeren. Zeker voorin is het droevig. Je merkt echt wel verschil met de Boer en met zijn voorgangers.

Ik vind dit net zo troosteloos als de laatste weken onder Jol. Maar goed, ik weet niet wat nog meer nodig is om jullie ogen te openen

Als Frank echt volgens de Ajax-filosofie wil voetballen en goed positiespel wil spelen, begin je sowieso niet met Poulsen, Enoh en Boerrigter. Dat het niet lukt is inherent aan zijn keuzes.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Anderlecht-Milan 1-3. Niet verwacht, had meer van Anderlecht verwacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.