• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.172 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.509 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

legioenzaal

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12875 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo rond 01:50-02:00 zie je één of ander oud mannetje compleet overstuur wegvluchten over het midden van de vloer. Hilarisch

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat een gelul zeg. Jij kijkt duidelijk naar de naam. Ronaldinho laat in Brazilie al niet eens veel meer zien. Ik reken die competitie onder de onze. Ik heb daar eens Ronaldo en Adriano in zien spelen, leek wel de Jupiler League divisie.

Ronaldinho en Deco hebben de motivatie denk ik niet meer. En dan houdt het op. Zoals een matige kutspeler als Kuijt het wel vol blijft houden, gewoon omdat hij er voor gaat.

Als Kuijt terugkomt is hij direct de beste speler van de Eredivisie. Op Guidetti na dan.

Ronaldinho doet het inderdaad niet zo goed in de Braziliaanse Série A met 25 doelpunten uit 22 wedstrijden. Jij oordeelt vaak na het zien van 1 wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waar haal je die cijfers vandaag? VI zegt 13 uit 29 over 2011.

Maar goed, dat zegt nog niet zo veel, aangezien ze daar nou niet best in verdedigen zijn. Ik zie nog wel eens wat beelden, beste is er ruim vanaf bij die jongen, helemaal opgebrand. Maar hij denkt WK 2014 nog te halen in eigen land, haha.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vond hem bij AC Milan het 1-na-laatste seizoen sowieso nog erg goed spelen. Natuurlijk is lang over zijn top heen, maar absoluut goed genoeg voor de Eredivisie. Zegt natuurlijk ook wel iets over onze Eredivisie.

Overal staan verschillende statistieken, blijkbaar.

Verder totaal niet te vergelijken met het rijtje spelers dat je noemde.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Zo rond 01:50-02:00 zie je één of ander oud mannetje compleet overstuur wegvluchten over het midden van de vloer. Hilarisch

lijkt Pim Blokland wel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vond hem bij AC Milan het 1-na-laatste seizoen sowieso nog erg goed spelen. Natuurlijk is lang over zijn top heen, maar absoluut goed genoeg voor de Eredivisie. Zegt natuurlijk ook wel iets over onze Eredivisie.

Overal staan verschillende statistieken, blijkbaar.

Verder totaal niet te vergelijken met het rijtje spelers dat je noemde.

Bij Milan was Ronaldinho erg matig. Had heel soms een opleving, maar meer ook niet. En in zijn laatste jaar bij Barcelona was het ook al niks meer. Het is niet voor niets dat hij weg moest, terwijl hij in de jaren daarvoor echt misschien de beste van de wereld was.

En ik zou als ik jou was de VI statisieken maar aanhouden, worden altijd bijgehouden.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als Kuijt terugkomt is hij direct de beste speler van de Eredivisie. Op Guidetti na dan.

Ronaldinho doet het inderdaad niet zo goed in de Braziliaanse Série A met 25 doelpunten uit 22 wedstrijden. Jij oordeelt vaak na het zien van 1 wedstrijd.

Kuijt komt bijna niet meer aan spelen toe bij Liverpool en zou nooit de beste speler worden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Bij Barca zat hij op zijn absolute top. Bij Milan heeft hij het nooit waargemaakt (al vond ik zijn 1-na-laatste seizoen daar vrij goed, nogmaals), maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg zou zijn voor de Eredivisie. Ik denk dat jij de Eredivisie nogal overschat.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Kuijt komt bijna niet meer aan spelen toe bij Liverpool en zou nooit de beste speler worden.

Was ook met een knipoog (en een tongetje). Hoewel hij natuurlijk wel bij de beste spelers zou zitten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bij Barca zat hij op zijn absolute top. Bij Milan heeft hij het nooit waargemaakt (al vond ik zijn 1-na-laatste seizoen daar vrij goed, nogmaals), maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg zou zijn voor de Eredivisie. Ik denk dat jij de Eredivisie nogal overschat.

Ik overschat de Eredivisie niet. Jij overschat het feit dat hij gewoon ''op'' is. En dan kan je niet eventjes meehobbelen hier. We zijn geen niveau Andorra hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Was ook met een knipoog (en een tongetje). Hoewel hij natuurlijk wel bij de beste spelers zou zitten.

Volgens mij kan je Kuijt beter niet terughalen, bij hem is de glans er ook wel af. Denk dat je hem beter kan herinneren van de jaren van toen. Niet als matige, sleurende speler. Oeps, dat was hij toen ook al Nee, maar serieus. Al die comebacks hebben niet altijd zin. Een speler moet de club nog wel wat kunnen bieden. Cocu-PSV, Rijkaard-Ajax bijvoorbeeld. Maar het moet geen treurmars worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die hing groot in het stadion? Ja, dan zijn ze racistisch. Althans, een paar. Niks van gehoord. Of gaat dit over een mislukte loser die zoiets op internet zette?

Rondom Madrid hoor je wel vaker zaken over racisme. Anyway, ik heb mijn punt wel gemaakt. Niemand hoeft het ermee eens te zijn hoor, no problemo.

Was toen ook na het mono mono incident met Busquets. Maar dit soort ongepaste voetbalhumor kom je helaas wel vaker tegen. Ik snap wel waar je heen wil maar ben bang dat het ook wel Spanjaard eigen is. Elke club heeft wel zo'n klein groepje.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Jij overschat het feit dat hij gewoon ''op'' is.

Ik overschat het feit dat hij op is? Dus eigenlijk valt het dus wel mee?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Volgens mij kan je Kuijt beter niet terughalen, bij hem is de glans er ook wel af. Denk dat je hem beter kan herinneren van de jaren van toen. Niet als matige, sleurende speler. Oeps, dat was hij toen ook al Nee, maar serieus. Al die comebacks hebben niet altijd zin. Een speler moet de club nog wel wat kunnen bieden. Cocu-PSV, Rijkaard-Ajax bijvoorbeeld. Maar het moet geen treurmars worden.

Als Kuijt terug wil komen, moet hij uiterlijk na het komende seizoen komen. Anders hoeft het van mij ook niet meer. Op dit moment zou hij nog van absolute waarde kunnen zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Barca publiek is niet racistisch. Zelfs nog nooit wat over gehoord. Madrid publiek staat erom bekend, met die harde kern.

Qua naam en dingen die ze hebben gedaan heb je in Nederland niet echt heel veel van Boixos Nois gehoord inderdaad. Maar ze zijn er wel degelijk(en niet altijd in het stadion). Ultras Sur is in het stadion van Madrid ook niet veel, dus dat zegt eigenlijk ook niet heel veel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca . Wat een begin weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Mourinho, klopt weer geen reet van de opstelling die hij gister gaf. Denkt hij nou echt dat ie met zo'n taktiek Barcelona op het verkeerde been kan zetten .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Welke drol zit er extra bij Sport 1 in het commentaar hok? Echt slecht hoor. Net Youri Mulder bij de Fifa spellen die er 1 keer per minuut even een slechte one-liner uitgooit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alfons Groenendijk lijkt het wel .

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Pfoei Özil!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Komt ie weer met zijn keepersverhaal .

Hoe kan Real nog niet voor staan. Manmanman.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mooi dit, ondanks dat Real best aardig speelt voel je gewoon dat ze alsnog kansloos de boot in zullen gaan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jemig, wat een vieze tackle was dat op Alves haha. Gaan die drollen commentatoren ook nog zeggen dat het een correcte tackle is.

Smullen die combinaties

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Moet je nou lachen of huilen om die Pepe?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ronaldo is defensief lekker bezig hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb ze ze zien geven in Nederland. Steeds dat in Nederland argument. zou die kneus weten dat het in Spanje gespeeld wordt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

pedrito .

Wat een schurfthekel krijg je daar weer aan als Madrid zijnde .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hahaha, kijk hoe Ramos Messi een kaart wilt aannaaien hahaha. Geweldig wat een loser.

BARCAAAA

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Zo, dat beeld van een balende Ronaldo maakt het toch dat beetje mooier

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.