• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.205 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.512 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Zelfs een speler als Mickey die wel redelijk heeft gescoord dit seizoen maar nooit goed speelt moet je weg doen voor een miljoen of 5

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Kai schreef:

Ik weet zelfs hoe z'n kinderen en hond heten.

Dan weet je ook van wie hij zn vrouw heeft afgepakt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Joy4ever schreef:

(embed)

Mijn held

En vele zouden er een voorbeeld van kunnen nemen.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

stinissen schreef:

de Ligeons , Anita's , Ebeclio's en de type blinds etc etc moeten zo snel mogelijk weg of verhuren en dan verkopen.

Ajax speelt momenteel inderdaad met teveel van dat soort vijfjes, of hoe je ze ook wilt noemen, al heeft dat natuurlijk wel een oorzaak. Vond het elftal waarmee de Boer het seizoen in ging, best wel wat hebben. Inmiddels hebben Enoh en Anita bijna alles gespeeld. Dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling.

Verhuren/verkopen betekent vervangen en dat kost geld. Dan kan je de eredivisie gaan leegroven, maar de betere spelers zijn vrij duur en je kan je afvragen of de goedkopere opties zoveel beter zijn dan bijvoorbeeld Blind. Die deed het in Groningen vrij aardig en heeft dezelfde handicap als die back die jij steeds noemt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ik zie trouwens Real winnen vanavond.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

O ja? . Hoe?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Was net in contact met Paul.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In ieder geval geen Pepe, dat scheelt. Maar wel weer Ozil en Callejon, Mourinho wil zowaar gaan voetballen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Heb wel zin in de Clasico kijken. Denk dat Barca er een galashow van maakt en dat Madrid met 9 spelers gaat eindigen.

Het ''koninklijke'' is al een tijdje van die club af.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Klopt maar 1 echte topper mag er wel komen, en ik zie alles van Ajax, ook de jeugd en daar zitten niet zo veel echte top talenten bij.

Deco is al jaren geen topper meer. Dat is een grote naam en een speler die over the hill is. Net als bv Ronaldinho.

Ajax moet terug naar de kern. Spelers goed opleiden, zodat het nieuwe Sneijders worden en geen Ebecilio's.

En als ze oudere spelers halen, neem dan oudspelers van de club die nog wel wat kunnen. Over een paar jaar zie ik Heitinga en vd Vaart sowieso wel terugkeren. Komende zomer zou Chivu mooi zijn, maar ik denk niet dat het lukt. Madrid en Milan willen hem ook.

Zulke spelers voegen wat toe. Heb je niks geleerd van oa Luque, Kuffour, Atouba en Oleguer?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het ''koninklijke'' is al een tijdje van die club af.

Ach welnee het is alleen dat er een "keizerlijke" Barca op het moment er is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ach welnee het is alleen dat er een "keizerlijke" Barca op het moment er is.

Ik heb het niet over de prijzen die ze wel of niet winnen de laatste jaren. Maar alles rondom die club is nog verre van koninklijk.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Mwa de duurste speler ooit, fantastisch publiek en een trainer die alles gewonnen heeft.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik heb het niet over de prijzen die ze wel of niet winnen de laatste jaren. Maar alles rondom die club is nog verre van koninklijk.

Op Barca na het beste team van de wereld momenteel.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Op het moment in de Primavera zelfs beter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Mwa de duurste speler ooit, fantastisch publiek en een trainer die alles gewonnen heeft.

De duurste speler ooit heeft er niks mee te maken. Fantastisch publiek is het zeker niet, deel is zelfs zeer racistisch. En Mourinho is juist de man waardoor alles wat koninklijk is aan die club aan het verdwijnen is. Het is een sneue, kille club geworden, geobserdeerd door Barcelona en spelende met mislukte slagers als Pepe en Ramos, terwijl er ooit sierlijke namen als Raul, Zidane en Hierro liepen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt niet meer racistisch dan het publiek bij Barca hoor. En Hierro was anders ook een behoorlijke slager.

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Deco is al jaren geen topper meer. Dat is een grote naam en een speler die over the hill is. Net als bv Ronaldinho.

Ajax moet terug naar de kern. Spelers goed opleiden, zodat het nieuwe Sneijders worden en geen Ebecilio's.

En als ze oudere spelers halen, neem dan oudspelers van de club die nog wel wat kunnen. Over een paar jaar zie ik Heitinga en vd Vaart sowieso wel terugkeren. Komende zomer zou Chivu mooi zijn, maar ik denk niet dat het lukt. Madrid en Milan willen hem ook.

Zulke spelers voegen wat toe. Heb je niks geleerd van oa Luque, Kuffour, Atouba en Oleguer?

Die spelers vergelijken met Deco is appels met peren vergelijken , een blinde Deco is nog beter als die (inderdaad) miskopen die je noemt en Heitinga zou misschien wat toe voegen is bij Everton ook niet omstreden en speelt daar nu zelfs op het middenveld, Van der Vaart zou mooi zijn maar dat zal nog jaren duren , laat Ajax maar eens gaan kijken in de comp. uit Belgie lopen genoeg toppers rond, we konden jaren geleden Witzel halen is nu een topper in Portugal en kijk eens naar Anderlecht daar loopt die andere Suarez rond kan op alle pos voorin spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Echt niet meer racistisch dan het publiek bij Barca hoor. En Hierro was anders ook een behoorlijke slager.

Barca publiek is niet racistisch. Zelfs nog nooit wat over gehoord. Madrid publiek staat erom bekend, met die harde kern.

Maar het doet verder niks af aan mijn punt. Real is geen unieke club meer. Ze zijn voor mij hun koninklijke status kwijt. En ik doel niet op wel of niet gewonnen prijzen dus. Mourinho sloopt gewoon in 1,5 jaar volledig het imago van die club.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Die spelers vergelijken met Deco is appels met peren vergelijken , een blinde Deco is nog beter als die (inderdaad) miskopen die je noemt en Heitinga zou misschien wat toe voegen is bij Everton ook niet omstreden en speelt daar nu zelfs op het middenveld, Van der Vaart zou mooi zijn maar dat zal nog jaren duren , laat Ajax maar eens gaan kijken in de comp. uit Belgie lopen genoeg toppers rond, we konden jaren geleden Witzel halen is nu een topper in Portugal en kijk eens naar Anderlecht daar loopt die andere Suarez rond kan op alle pos voorin spelen.

Hoe kom je daar toch bij zeg? Deco laat niks meer zien.

Verder is de rest van je verhaal ook maar warrig. En nogmaals, Ajax zoekt geen speler die op alle posities voorin kan spelen. Dat zoekt Ajax juist NIET. Ajax zoekt een echte linksbuiten, een echte kopsterke, aanspeelbare spits en een echte rechtsbuiten voorin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Barca publiek is niet racistisch. Zelfs nog nooit wat over gehoord. Madrid publiek staat erom bekend, met die harde kern.

Maar het doet verder niks af aan mijn punt. Real is geen unieke club meer. Ze zijn voor mij hun koninklijke status kwijt. En ik doel niet op wel of niet gewonnen prijzen dus. Mourinho sloopt gewoon in 1,5 jaar volledig het imago van die club.

Die Rise of the Planet of the Apes poster vorig jaar, met o.a. Lass en Marcelo erop was niets dus?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Real Madrid kan er ook weinig aan doen dat koning Alfons XIII de naam Sociedad Madrid FC veranderde in Real Madrid.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Komt-ie weer met die namen aanzetten.

Ronaldinho zou de sterren van de hemel spelen in de Eredivisie. Deco zou ook nog makkelijk meekunnen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Barca heeft dan weer spelers gehad die links-radicalen zijn.

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ronaldinho zou de sterren van de hemel spelen in de Eredivisie. Deco zou ook nog makkelijk meekunnen.

Klopt hadden we maar

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

kan het amper bijhouden al die Clasico's... Zondag iig de Klassieker alweer, en zaterdag de laatste training heu fakkels

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=poW3p9S00VA[/embed]

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat een gelul zeg. Jij kijkt duidelijk naar de naam. Ronaldinho laat in Brazilie al niet eens veel meer zien. Ik reken die competitie onder de onze. Ik heb daar eens Ronaldo en Adriano in zien spelen, leek wel de Jupiler League divisie.

Ronaldinho en Deco hebben de motivatie denk ik niet meer. En dan houdt het op. Zoals een matige kutspeler als Kuijt het wel vol blijft houden, gewoon omdat hij er voor gaat.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die Rise of the Planet of the Apes poster vorig jaar, met o.a. Lass en Marcelo erop was niets dus?

Die hing groot in het stadion? Ja, dan zijn ze racistisch. Althans, een paar. Niks van gehoord. Of gaat dit over een mislukte loser die zoiets op internet zette?

Rondom Madrid hoor je wel vaker zaken over racisme. Anyway, ik heb mijn punt wel gemaakt. Niemand hoeft het ermee eens te zijn hoor, no problemo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.