- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
LOLOL, oh jouw vaste 'argumenten' als: IEDEREEN ZIET HET BUHALVE JIJ!!!11 en "Het is heel duidelijk en daar laat ik het bij want als je dat niet ziet ben je blind en je bent altijd tegen Ajax!! en daarom heb je nooit gelijk en zelfs een blinde peuter ziet dat nog!!1'
nou, sorry.
. Volgens heb ik (zoals altijd) prima specifiek uitgelegd waarom ik het geen rode kaart vind. Duidelijker lijkt me niet mogelijk, in tegenstelling tot jouw vaste gebrabbel.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga nooit op posts van jouw in met argumenten (mijn vorige post waarin ik inging op jouw onzinnige post over Cruijff):
Wat ben jij triest zeg, ongelofelijk. Zooo triest, elke reactie van Cruijff (maakt niet uit wat hij zegt) is volgens jouw triest. Wat hij zegt is gewoon logisch. Hij zegt gewoon dat Ajax meer oud-spelers aan het roer moet hebben. Mensen die echt om de club geven en niet aan het eind van de maand alleen maar wat loon willen en voor de rest alleen maar zitten te jokken en gladde bureautjes inhuren zoals onze vriend Van den Boog. Maarja, jij ziet dat weer niet he. Open je ogen eens man. Wat wil jij dan? Weer terug naar John Jaakke en Van den Boog zeker. Ja, dan komt het goed met Ajax. En zal ik je eens wat zeggen? Ajax had in de jaren '80 geen spectaculair elftal. Totdat Cruijff een Uefa Cupje won en de jeugdopleiding weer hervormde in 1985-1988. In een documentaire over de CL-winst van Ajax, zei David Endt het volgende: "In de jaren '80 had niemand verwacht dat Ajax de CL zou winnen, in 1995 gebeurde het. Nu verwacht niemand dat Ajax de CL kan winnen, waarom zou het dus niet weer kunnen?" Het is de jeugdopleiding die CRUIJFF en Bruins Slot hadden hervormd die ervoor zorgde dat er zoveel topspelers op het veld stonden in de CL-finale + bestuurders die er VERSTAND van hadden en geen MIDO's kochten maar wel bruikbare spelers als Litmanen. Maarja, jij bent volgens mij gewoon te dom of te naïef om dit te zien. Als Cruijff maar iets zegt, bestempel jij het als belachelijk. Zal ik eens wat zeggen? Jij maakt je aardig belachelijk. En argumenten? Volgens mij heb jij een allergie voor argumenten, want je zal nu wel reageren met een of anders smiley.
Dit was jouw post waar ik op reageerde:
Ja, je hebt helemaal gelijk kos. Jouw posts zijn altijd perfect onderbouwd en ik reageer volkomen zonder onderbouwing. Jouw reactie op deze post was overigens:
Ja jonge, je hebt volkomen gelijk, ik onderbouw mijn posts niet genoeg, jij onderbouwt ze altijd super.
LOL @ sok-mannetje 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ajax moet juist geen type Suarez in de spits zetten, wil je ooit nog het Ajax voetbal terug zien. Gewoon Sigthorsson, kan je nog jaren mee vooruit, ondanks een mislukt begin seizoen.
Juist
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Die speelt maar 15 wedstijden per jaar en dat type speler wat ik bedoelde kan ook op links en rechts en in het centrum uit de voeten.
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
En dat voetbal wat jij bedoelt zien we toch nooit meer terug ik neemaan dat je 1995 bedoelt?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die speelt maar 15 wedstijden per jaar en dat type speler wat ik bedoelde kan ook op links en rechts en in het centrum uit de voeten.
Even kijken:
- type Suarez;
- snel;
- en kan op links, rechts en in het centrum.
Ja dat zou wel aantrekkelijk zijn, geef je er ook een naam bij?
Verder is het onzin om twee backs te kopen. Een rechtsbuiten en een middenvelder hebben prioriteit, dan kun je in een echte 4-3-3 gaan spelen zoals A&L al schreef. Ik ben het wel met je eens dat De Boer komende zomer flink moet doorselecteren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Wat leuk, zondag is de Klassieker. Wist ik helemaal niet.
Ik zou zeggen: 3 man jagen op Van Rhijn!
Gaat spannend worden. Beide ploegen zijn dit seizoen immers niet goed genoeg. Het gaat een strijd worden tussen AZ, PSV en Twente.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En dat voetbal wat jij bedoelt zien we toch nooit meer terug ik neemaan dat je 1995 bedoelt?
Ik doel op echt Ajax voetbal, ongeacht hoe hoog dat niveau is.
Twee echte buitenspelers, een balvaste, sterke spits die ook goed kan koppen, een nr 10, een inschuivende verdediger, een keeper die mee kan voetballen. Dat.
Suarez is een held, maar niet een echte Ajax speler.
Boerrigter-Sigthorsson-Narsingh
Dat zou ik graag zien, mits ze natuurlijk wel eens fit blijven. En daarachter zet je Eriksen.
Veld breed houden, openingen zoeken, actie maken en de bal voorgeven. Dat is het Ajax voetbal.
Niet dit zielloze gepriegel van de laatste jaren. Het is jammer voor de Boer dat 2 van zijn 3 gewenste aanvallers constant geblesseerd zijn. Anders had je al veel beter veldspel gezien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gaat spannend worden. Beide ploegen zijn dit seizoen immers niet goed genoeg. Het gaat een strijd worden tussen AZ, PSV en Twente.
Wat een grap zeg. Expres Ajax niet noemen, maar het Twente van middelmaat Wisgerhof, Tiendalli, Brama, Janko en Bajrami wel 
Ik geef Ajax nog wel een reeele kans op de titel. Mits ze zondag natuurlijk niet verliezen, want dan loop je weer ver achter.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Maargoed,dan moet AZ wel winnen bij Roda en dat zie ik zeker zonder Elm ook niet 1,2,3, gebeuren..
Het is allemaal nog open en óók Ajax heeft nog kans op de titel... En de laatste jaren lijken ze er inspiratie uit te halen als iedereen Ajax af-schrijft voor de titel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daarom. Laat iedereen maar doen of Ajax niet meedoet. Dacht iedereen vorig jaar ook toen Ajax uit bij ADO verloor.
Ik durf nu al te voorspellen dat Ajax weer een eindsprint in gaat zetten over een paar weken. Programma is ook wel te doen komende tijd, na Feyenoord.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Als Guidetti inderdaad niet mee kan doen is die Klassieker sowieso voor jullie..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
dat weet ik niet maar vrees dat hij het niet gaat halen, of in ieder geval niet volledig 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
We zijn veel te afhankelijk van die jongen helaas.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Naast El Ahmadi ja.
Deze jongens zullen volgend jaar ook niet in de Kuip spelen, hoogstwaarschijnlijk. Wordt waarchijnlijk weer een minder jaartje (ligt eraan wat voor spits er terug komt).
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Mourinho lijkt ook in te zien dat het niks gaat worden bij Real. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Naast El Ahmadi ja.
Deze jongens zullen volgend jaar ook niet in de Kuip spelen, hoogstwaarschijnlijk. Wordt waarchijnlijk weer een minder jaartje (ligt eraan wat voor spits er terug komt).
Clasie is dan wel weer wat meer ervaren, en met Vormer en Goossens erbij. Die zijn dan minder technisch/creatief dan El Ahmadi maar middenveld wordt niet de grootste zorg, inderdaad vooral de spits.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Guidetti inderdaad niet mee kan doen is die Klassieker sowieso voor jullie..
Doet hij het erom ofzo? Ajax uit miste hij door ziekte, nu weer amandelen....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Doet hij het erom ofzo? Ajax uit miste hij door ziekte, nu weer amandelen....
ja hij schijt natuurlijk in zn broek voor die Van Rhijn en Vermeer, ik hoorde dat-ie expres een bacterie z'n amandelen heeft ingespoten 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Haha Del Piero was vroeger ook mijn held, ik weet nog dat ik hem voor het eerst zag voetballen tegen Ajax. Ik was daarna groot fan en kreeg als negenjarig ventje van mijn ouders mijn eerste voetbalshirt, uiteraard van Del Piero.
Daarnaast plakte ik foto's en interviews van hem in mijn plakboek en op vakantie in Italië was helemaal een paradijs. Alle kranten afzoeken naar artikelen over Del Piero, ook al kon ik ze helemaal niet lezen.
Samen met Michel Schumacher de enige persoon waar ik echt 'fan' van ben geweest.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Samen met Michel Schumacher de enige persoon waar ik echt 'fan' van ben geweest.
Dan zou je toch wel denken dat je weet hoe hij heet. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat was een schrijffout. 
Ik weet zelfs hoe z'n kinderen en hond heten. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Haha Del Piero was vroeger ook mijn held, ik weet nog dat ik hem voor het eerst zag voetballen tegen Ajax. Ik was daarna groot fan en kreeg als negenjarig ventje van mijn ouders mijn eerste voetbalshirt, uiteraard van Del Piero.
Daarnaast plakte ik foto's en interviews van hem in mijn plakboek en op vakantie in Italië was helemaal een paradijs. Alle kranten afzoeken naar artikelen over Del Piero, ook al kon ik ze helemaal niet lezen.
. Del Piero is zolang ik me kan heugen mijn favoriete voetballer. Hopelijk kan hij dit seizoen afscheid nemen met de landstitel. Dat zou een prachtig slotakkoord zijn van zijn indrukwekkende carriere. In Italië is hij geliefd bij vrijwel iedere voetbalfan. Want naast een geweldige voetballer is hij ook nog eens een super sympathieke vent.
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Ik doel op echt Ajax voetbal, ongeacht hoe hoog dat niveau is.
Twee echte buitenspelers, een balvaste, sterke spits die ook goed kan koppen, een nr 10, een inschuivende verdediger, een keeper die mee kan voetballen. Dat.
Suarez is een held, maar niet een echte Ajax speler.
Boerrigter-Sigthorsson-Narsingh
Dat zou ik graag zien, mits ze natuurlijk wel eens fit blijven. En daarachter zet je Eriksen.
Veld breed houden, openingen zoeken, actie maken en de bal voorgeven. Dat is het Ajax voetbal.
Niet dit zielloze gepriegel van de laatste jaren. Het is jammer voor de Boer dat 2 van zijn 3 gewenste aanvallers constant geblesseerd zijn. Anders had je al veel beter veldspel gezien.
De Boer wil niet spelen met een echte nummer 10 zoals vroeger met echte toppers Vaart , Litmanen etc . Zou Ajac dit doen moet je Deco halen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Laat dat nou juist zijn wat Ajax niet wil, bejaarde en dure rukkers uit het buitenland halen terwijl er dan eigen kweek op de bank komt te zitten (of tribune).
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Laat dat nou juist zijn wat Ajax niet wil, bejaarde en dure rukkers uit het buitenland halen terwijl er dan eigen kweek op de bank komt te zitten (of tribune).
Klopt maar 1 echte topper mag er wel komen, en ik zie alles van Ajax, ook de jeugd en daar zitten niet zo veel echte top talenten bij.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Van Bouy, Denswil en Klaassen wordt anders wel het nodige verwacht. Viktor Fischer loopt er ook nog rond.
-
- 23495 berichten
- 77013 stemmen
Van Bouy, Denswil en Klaassen wordt anders wel het nodige verwacht. Viktor Fischer loopt er ook nog rond.
Klopt maar is zien of het wat wordt en mocht je ze opstellen dan maximaal 1 speler in een goed team plaatsen en dat is nu net het probleem de Ligeons , Anita's , Ebeclio's en de type blinds etc etc moeten zo snel mogelijk weg of verhuren en dan verkopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.