- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Omdat dit weekend de klassieker gespeeld wordt:
(embed)
Toen zat jij nog in de luiers man. 
Maar goed, toen had Ajax tenminste nog spelers die de bal 9 x hoog konden houden. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Next onderwerp.
. Heb je ooit in je leven wel eens gesport toevallig?"
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Prima jochie. Jij bent inderdaad veel eerder serieus te nemen.
.
Succes ermee he.
Haha zegt degene die nooit op posts van mij ingaat vol met argumenten. Misschien is de lap tekst te groot voor je? Als je niet ziet dat Balotelli dit bewust doet, dan pas ben je niet serieus te nemen. Je ziet duidelijk een onnatuurlijke beweging en daar laat ik heb bij.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Maar goed, toen had Ajax tenminste nog spelers die de bal 9 x hoog konden houden.
Haha pas op he, dadelijk wordt Ebecilio nog boos! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Prima jochie. Jij bent inderdaad veel eerder serieus te nemen.
.
Succes ermee he.
Hij probeert tenminste nog inhoudelijk wat te posten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu zoeken we eens minimaal 9 spelers die een bal normaal over kunnen spelen 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hij probeert tenminste nog inhoudelijk wat te posten.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is eigenlijk helemaal niet grappig, best treurig eigenlijk 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nah, ik zie soms best positieve dingen bij Ajax hoor. Mijn glas is nog wel halfvol en niet halfleeg
Maar storend is het wel, dat lelijke voetbal en de soms waardeloze instelling. Hopelijk selecteert Ajax komende zomer goed door en halen ze spelers die wel wat kunnen.
En Lodeiro in de basis 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Haha zegt degene die nooit op posts van mij ingaat vol met argumenten. Misschien is de lap tekst te groot voor je? Als je niet ziet dat Balotelli dit bewust doet, dan pas ben je niet serieus te nemen. Je ziet duidelijk een onnatuurlijke beweging en daar laat ik heb bij.
LOLOL, oh jouw vaste 'argumenten' als: IEDEREEN ZIET HET BUHALVE JIJ!!!11 en "Het is heel duidelijk en daar laat ik het bij want als je dat niet ziet ben je blind en je bent altijd tegen Ajax!! en daarom heb je nooit gelijk en zelfs een blinde peuter ziet dat nog!!1'
nou, sorry.
. Volgens heb ik (zoals altijd) prima specifiek uitgelegd waarom ik het geen rode kaart vind. Duidelijker lijkt me niet mogelijk, in tegenstelling tot jouw vaste gebrabbel.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Is eigenlijk helemaal niet grappig, best treurig eigenlijk
Voor mij is het wel grappig. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jullie eindigen anders altijd onder de groep prutsers 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
haha dat natrappen van Balotelli niet bewust vinden. Dan zijn Dixon en aanhangers geestelijk net zo in de war als Balotelli zelf.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Wat leuk, zondag is de Klassieker. Wist ik helemaal niet.
Ik zou zeggen: 3 man jagen op Van Rhijn!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van mij mogen ze, krijgen andere Ajacieden meer ruimte. Prima talent, van Rhijn.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Zou best kunnen, ken hem niet echt dus hij kan best goed zijn. Maar in een volle Kuip in zo'n wedstrijd moet je een groentje die centraal achterin staat natuurlijk vol opjagen. Het is aan hem om daarmee om te gaan dan natuurlijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mocht Van Rhijn niet onder de druk bezwijken is het technisch gezien ook één van de betere voetballers achterin.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nu kunnen we definitief afscheid nemen van Nasty Nigel. Die gedraagt zich prima tegenwoordig. Helaas moeten we constateren dat we opgescheept zitten met Psycho Pepe en Bastard Balotelli.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Zou prachtig zijn als Balotelli naar Real zou komen. Haters gonna hate.
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frank kan het nog steeds! 
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Het-stiftje-van-Frank-de-Boer.htm
stinissen (crew films & series)
-
- 23497 berichten
- 77016 stemmen
Frank zou nog steeds de beste speler uit de huidige selectie zijn..... Bij Ajax zouden er van de 24 selectie spelers er wel 20 moeten worden verkocht om weer een beetje elftal te krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alles verkopen, die Eriksen voorop! Toch?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bijvoorbeeld een Vermeer, Ligeon, Blind, Ooijer, Koppers, Enoh, Janssen, Ebecilio en Ozbiliz hebben niet veel te zoeken in Ajax 1. Jammer genoeg staan er wel wekelijks zo'n vijf van de in de basis.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Koppers en Ozbiliz noemen 
Die gasten zijn nog piepjong. Mogen ze ook de kans krijgen zich te tonen? Wat voor voorbarigheid toch weer zeg.
Verder, welke 5 staan er wekelijks in de basis uit die lijst? Ik kom op Vermeer, Enoh en Janssen uit. De rest is geen basisspeler.
-
- 23497 berichten
- 77016 stemmen
Koppers en Ozbiliz noemen 
Die gasten zijn nog piepjong. Mogen ze ook de kans krijgen zich te tonen? Wat voor voorbarigheid toch weer zeg.
Verder, welke 5 staan er wekelijks in de basis uit die lijst? Ik kom op Vermeer, Enoh en Janssen uit. De rest is geen basisspeler.
Het zijn elke week wel weer 5 andere namen die er niks te zoeken hebben maar ze staan er dus wel in en als van die overige zo genaamde basis spelers twee een mindere dag hebben is dit Ajax niet meer als een gemiddelde ploeg
En ja Eriksen nu verkopen dan krijgen we misschien nog wat voor.. Koop dan bv voor de voorhoede die Luciano Narsingh en haal twee backs plus twee middenvelders en een snelle spits , type Luis.
-
- 23497 berichten
- 77016 stemmen
Vermeer en Enoh en als Jansen zo blijft spelen zijn ook Ajax onwaardig.
-
- 23497 berichten
- 77016 stemmen
Op de plaats van Eriksen zie ik veel liever Nicolás Lodeiro die heeft daar wel een kans verdiend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax moet juist geen type Suarez in de spits zetten, wil je ooit nog het Ajax voetbal terug zien. Gewoon Sigthorsson, kan je nog jaren mee vooruit, ondanks een mislukt begin seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.