- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Meteen het stadion uittrappen die vent.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat zitten mensen hier nou goed te praten of het relevant is bewust op het hoofd of niet. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Meteen het stadion uittrappen die vent.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
LOL, als ie hier bewust op het hoofd van die gast intrapt is het wel de allerbeste ninja-move overtreding ever. Volstrekt onmogelijk natuurlijk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Je zou hooguit kunnen zeggen dat ie bewust een willekeurige trap naar achteren maakt (en zelfs dat lijkt me zeer betwistbaar) , maar dat ie bewust z'n hoofd wilde raken lijkt me volstrekt onmogelijk. Al was het maar omdat ie onmogelijk kon weten dat het hoofd zich daar bevond en zijn eigen positie daar tegenover.
Wat ik al zei, dan was het echt een briljante ninja-move geweest.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je zou hooguit kunnen zeggen dat ie bewust een willekeurige trap naar achteren maakt (en zelfs dat lijkt me zeer betwistbaar) , maar dat ie bewust z'n hoofd wilde raken lijkt me volstrekt onmogelijk. Al was het maar omdat ie onmogelijk kon weten dat het hoofd zich daar bevond en zijn eigen positie daar tegenover.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Tuurlijk wist ie dat, in zo'n duel weet je altijd wel hoe je tegenstander ongeveer terechtkomt en z'n linkerbeen stoot trouwens ook eerst z'n schouder/hoofd (alsof je dat niet merkt) voordat ie natrapt, smerige actie. Op haagse amateurvelden zou het z'n neus kosten en terecht 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Tuurlijk wist ie dat, in zo'n duel weet je altijd wel hoe je tegenstander ongeveer terechtkomt en z'n linkerbeen stoot trouwens ook eerst z'n schouder/hoofd (alsof je dat niet voelt) voordat ie natrapt,
. Heb je ooit in je leven wel eens gesport toevallig?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
wees maar niet bang.
Maar als jij op het veld staat heb je dus geen flauw idee hoe je tegenstander op de grond ligt (benen versus hoofd), apart. En dat je de beweging al betwistbaar vindt kom op zeg
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ehm, heb je een bril nodig ofsow? Dit is 100% bewust, een blinde ziet dat zelfs. En of hij zijn hoofd niet wilde raken of niet, hij wilde in ieder geval de tegenstander raken. Donkerrood dus. En ja hij wist dat zijn hoofd daar was.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Mensen verwijten van onzin, terwijl je zelf de grootste onzin uitkraamt.
Natuurlijk trapte hij bewust naar achteren. En waarschijnlijk kwam het hem goed uit dat hij het hoofd raakte. In ieder geval wist hij dat hij iets zou raken. Lijkt me juist een rare benedering om te zeggen dat hij al zijn orientatiegevoel is verloren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vraag me nu wel af of Kos wel eens zelf heeft gevoetbald. Reken maar dat je het in zo'n situatie weet...
Niet dat ik het zelf zoiets heb gedaan, maar je weet het wel 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad. Juist als je veel gevoetbald hebt, weet je dat je op dat soort momenten prima weet waar je tegenstander zich bevindt.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Als het op een amateurveld gebeurt dan word het van voetbal naar free fight.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
In deze situatie kun je natuurlijk terwijl je zelf valt en de tegenstander in je rug hebt nooit weten waar die zijn hoofd heeft, echt compleet onzin wat mij betreft.
Sluit me dan ook volledig aan bij analyst Lee Dixon in Match of the Day. Die heeft er tenminste kijk op.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
LOL, als ie hier bewust op het hoofd van die gast intrapt is het wel de allerbeste ninja-move overtreding ever. Volstrekt onmogelijk natuurlijk.

Sure.
Hij wist echt wel dat er iemand achter hem op de grond lag. Zijn trapbeweging was erg onnatuurlijk, ofwel gepland. Maar doe vooral of dit ongelukkige pech is.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. Juist als je veel gevoetbald hebt, weet je dat je op dat soort momenten prima weet waar je tegenstander zich bevindt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
FOK.nl / Nieuws / Derksen: Ik heb me volgestopt met coke / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl
Hilarisch moment gister bij VI 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die eerste was ook een bewussie ja, de tweede is nog een stuk duidelijker. Maar als je dat niet ziet, heb je er blijkbaar geen kijk op.
De wereld op zijn kop. Dan krijg je sok.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen

Sure.
Hij wist echt wel dat er iemand achter hem op de grond lag.
Natuurlijk, maar niet hoe. Hij voelde een lichaamsdeel van achter maar had verder totaal geen idee, al was het maar omdat ie zelf zowat om zn as draait. Dus waar een hoofd was weet hij echt niet
.
Zijn trapbeweging was erg onnatuurlijk, ofwel gepland.
Tuurlijk was de beweging onnatuurlijk, da's meestal als je van achter geraakt wordt en je evenwicht verliest he. Maar zoals ik al zei, dat ie wellicht natrapt zou nog kunnen (al is dat onmogelijk met zekerheid te zeggen) maar dat ie een hoofd wil raken slaat echt nergens op.
Maar doe vooral of dit ongelukkige pech is.
Gedeeltelijk wel ja.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Overigens was de actie van Lescott 10 keer zo duidelijk een rode kaart.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk is het knap dat hij zijn hoofd raakt, maar daar gaat het niet eens om. Het gaat erom dat Balo zijn tegenstander bewust een trap wilde geven, waar dan ook.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
In deze situatie kun je natuurlijk terwijl je zelf valt en de tegenstander in je rug hebt nooit weten waar die zijn hoofd heeft, echt compleet onzin wat mij betreft.
Sluit me dan ook volledig aan bij analyst Lee Dixon in Match of the Day. Die heeft er tenminste kijk op.
In de rug? Het begint al eerder, kijk het maar na. Hij ziet op dat moment heus wel dat-ie al naar beneden valt, en komt vervolgens vanuit de draai met zn linkerbeen (denk per ongeluk) aardig hard tegen zn hoofd. Dixon ook een bril nodig blijkbaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha we hebben weer uitgebreid kennis mogen maken met de visie van kos. Achja, hebben we weer te lachen gehad.
Jij vond de overtreding van Leeuwing bij Ajax-ADO zeker ook wel meevallen? Noemen we ook maar pech.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Zoals ik al zei: Lee Dixon snapt het tenminste. Next onderwerp.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Omdat dit weekend de klassieker gespeeld wordt:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iJR3KJibdTI[/embed]

AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
hahahahahaha, wat ben jij triest. Ik denk dat iedereen op dit forum onderhand wel doorheeft dat ze jou niet meer serieus hoeven te nemen. Te triest voor woorden dit, net zoals wat je altijd over Cruijff zegt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Bepaal jij?
Voor mij geef je een goede reden dat Dixon er geen reet van begrijpt.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Bepaal jij?
Voor mij geef je een goede reden dat Dixon er geen reet van begrijpt.
Ook goed.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
hahahahahaha, wat ben jij triest. Ik denk dat iedereen op dit forum onderhand wel doorheeft dat ze jou niet meer serieus hoeven te nemen. Te triest voor woorden dit, net zoals wat je altijd over Cruijff zegt.
Prima jochie. Jij bent inderdaad veel eerder serieus te nemen.
.
Succes ermee he.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.