- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kneus die scheids, gewoon eraf met Lass. Lachwekkend dit.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
NEEHEEE Pedroooo 
Rollebollend op de vloer liggen hahaha. Met zn hand voor zn hoofd en stiekem even zn handen omhoog doen om te kijken wat de scheids doet.
Smerige kutvoetballer. Oprotten met die vent.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
D'r zit ook niet echt veel verstand in dat hoofd van Lass.
Edit: Godsammekrake wat een goal
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Belachelijke beslissing van de scheids, niet meer serieus te nemen de rest van de wedstrijd 
edit: Holy fuck!! Alves!! 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Madrid gaat echt zielig schoppen de tweede helft. hahahahaha.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Alves 
Casillas 
Wat een ordinaire schopploeg is dat Real toch ook weer tegen Barça.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Belachelijke beslissing van de scheids, niet meer serieus te nemen de rest van de wedstrijd 
edit: Holy fuck!! Alves!!
wat zeg je nu? Diarra vloert Messi gewoon, dat was dan ook duidelijk te zien in de herhaling. Overigens was het echt prachtig hoe Barça in de kleine ruimte tikte, echt prachtig.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Euhh, daarom zegt hij dus ook dat het een belachelijke beslissing is. Zo'n overtreding is niet minder dat die gele kaart van Messi een paar seconden ervoor. Daarom is die goal dus gerechtigheid.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - Man City ondanks prachtgoal De Jong opnieuw uit bekertoernooi
Niet verwacht tegen het uit vorm-verkerende-Liverpool !
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Lekker goaltje ja. Net gezien bij Sport 1
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Euhh, daarom zegt hij dus ook dat het een belachelijke beslissing is. Zo'n overtreding is niet minder dat die gele kaart van Messi een paar seconden ervoor. Daarom is die goal dus gerechtigheid.
Ow, ik dacht dat hij doelde op die overtreding van Diarra 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Daar doelt hij dus ook op. Dat had dus zijn tweede gele kaart moeten zijn. Dus een belachelijke beslissing van de scheids. Smaakt de pils lekker? 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik doelde idd op de tweede gele kaart die de scheids niet gaf, maar wel had moeten geven 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaat snel nu. We hebben weer een wedstrijd.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Inderdaad. Toch blij dat ik hem aan heb laten staan. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, Barca lijkt wel in slaap gesukkeld. Wedstrijd leek ook nergens meer op. Ik vind dit wel prima zo
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Nou dat was me het wedstrijdje weer wel. Het enige wat ontbrak waren rode kaarten...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Euhm, er is een rode kaart gevallen. En juist het domste geval haha. Wel weer een gejank achteraf. Die rode kaart viel te laat om hier nog over te gaan zeuren.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Vond dat handje van Ramos overigens wel komisch. Maar goed, gelukkig wint barca uiteindelijk toch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Om maar is aan te geven hoe debiel de voetbalwet is, hoe dom men altijd maar klakkeloos naar Engeland wijst(waar helemaal geen meldingsplicht is)en wat een verkeerd beeld de overheid/media/KNVB probeert te schetsen over voetbalsupporters. De modale mens begint de fabeltjes helaas ook te geloven inmiddels.
Het meest trieste is nog wel dat ze mensen (preventief) willen oppakken omdat je toevallig in de buurt staat van rellen
Nazi Nederland!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze hebben het Barca wel heel erg moeilijk gemaakt, biedt hoop voor Real, nu nog met zijn allen een cursusje anger management en het wordt echt leuk.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat een toneelspelers en kaartenjankers weer, niet te geloven. Kan me niet herinneren ooit zo'n mietjeselftal als dit Barca gezien te hebben.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Erg he, elke keer verliezen van een stel mietjes. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een toneelspelers en kaartenjankers weer, niet te geloven. Kan me niet herinneren ooit zo'n mietjeselftal als dit Barca gezien te hebben.
. Zoals Pepe de miet, en Ramos de kaartenvrager zeker?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ramos was het meest hilarisch gisteravond met z'n gezeur inderdaad. Hilarisch..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.