• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.162 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Gelukkig zijn alle Spaanse media het wel over het sneue Barca en met name de scheids vertoning of liever schertsvertoning, eens.

Blijf het zeggen: 100 x liever Clasico verliezen dan fan zijn van zo'n treurig groepje voetballers.

(afbeelding)

.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Kijk die kansloze drol haha. Wat een jankbekken zijn het ook. Real doet niets anders dan janken en janken om Barca. En Pepe is jankbek en hypocriet nummer 1. Raar dat jij zijn gezicht durft neer te zetten hier.

Raar statement zeg, liever Clasico verliezen dan fan van Barca zijn....dat slaat al helemaal als een tang op een varken. Zegt genoeg over Real fans.. Maarja aan de andere kant ook logisch als je nooit een Clasico wint. Dan kraam je vanzelf dit soort onzin uit.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

.

enfin, alleen al het idee dat Realspelers huilen en Barcelonajochies die meer op de grond liggen dan wat anders de tofferikken zijn is al hilarisch genoeg op zich. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ken gelukkig genoeg Real fans die wat objectiever zijn maar wat een triestigheid alom, ook spijtig dat kos in de malaise deelt van gebrek in zelfreflectie. Zeiken om kaartenvragers en theatrale spelers als je zelf Ramos en Pepe hebt lopen. Tja..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Het kansloze argument dat Real fans aanhalen dat Barca spelers alleen maar op de grond liggen te janken terwijl zij zelf veelvuldig kaarten proberen aan te naaien en ook op de grond liggen te rollebollen(waaronder jouw kale vriendje) is gewoon te zot voor woorden.

Daarom is Real een team vol jankbekjes. Dat heeft overigens ook met die jankkerel van een Mourinho te maken. Real was eerst namelijk nooit zo...

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zeiken om kaartenvragers en theatrale spelers als je zelf Ramos en Pepe hebt lopen. Tja..

Kaartenvragers? ik zeik helemaal niet om kaartenvragers, dat boeit me echt helemaal niks. Schwalbevriendjes echter, dat is pas triest.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik heb gisteren niets gezien, maar als ik naar de laatste Clasico's kijk, waren het voornamelijk de Madrilenen die zaten te janken, en te schoppen, omdat ze aan voetbal toekwamen.

Natuurlijk is er ook nog een Pedro & co, die zich ook verlagen tot iets wat niet hoeft.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Pepe, Ramos en Ronaldo dus Real vertoont exact hetzelfde gedrag, maar omdat ze verliezen gaan ze altijd wijzen naar Barcelona.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dit was echt een heerlijke wedstrijd zeg. De 1e Clasico in tijden die ik zal herinneren als leuke wedstrijd qua voetbal. Real had natuurlijk voor de rust allang 0-1 of 0-2 moeten maken, maar ze gaan dan met 2-0 rusten, door 5 briljante minuten van Barcelona. Dat is het verschil, Barcelona staat er wel altijd in de Clasico. Gruwelijke bal van Messi bij de 1-0 en de 2-0 was echt briljant van Alves. Tussendoor had Real gewoon een man minder moeten krijgen, Lass had 2x geel moeten pakken. Na de rust leek het voorbij, totdat Barcelona hautain ging spelen. Toen scoorde Real 2 knappe goals. Moet gezegd worden, Ronaldo deed het erg knap bij de 2-1. Benzema's goal was ook van grote schoonheid. En daarna werd het weer vervelend theater van 2 kanten. Ik snap al dat Real gejank na afloop weer niet, scheids floot heel behoorlijk. Barca is zelfs het meest genaaid, want het scheelt nogal wat of Real met 10 of 11 de 2e helft mag beginnen. Maar daar hoor je ze dan achteraf niet over.

En dan op het einde die Ramos weer, wat een domme kerel zeg. Nou was rood wat overdreven, maar wel weer typisch dat het hem overkomt. Alweer de 21ste rode kaart uit het tijdperk Mourinho bij Madrid hoorde ik. Dat is echt schandalig. En dan toch steeds wijzen naar anderen?

Beter kijken ze eens naar Mourinho. Gister speelde zijn ploeg aanvallend en met lef en meteen konden ze Barcelona goed partij bieden. Sterker, over 90 minuten had Madrid de winst verdiend.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

.

enfin, alleen al het idee dat Realspelers huilen en Barcelonajochies die meer op de grond liggen dan wat anders de tofferikken zijn is al hilarisch genoeg op zich. .

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Waarom speel ik nooit eens een keertje goed tegen het beste team van de wereld? Boeeehoooe!

(of zit ik nou bij het verkeerde topic?)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Om vervolgens een minuut later nog een goal tegen te krijgen. Het was weer erg fijn haha.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Berichten van kos maken de uitschakeling alleen maar mooier

Altijd ligt het aan de scheids of aan de spelers van Barcelona. Maar dat Real extreem opzichtig voor de rust gespaard werd door Lass geen 2e geel te geven zal hij nooit noemen. Of dat Mourinho dit Real aangedaan heeft, omdat hij vorige week weer als een schijterd speelde met zijn ploeg.

En dat gejank van oa Casillas na afloop is ook hilarisch ''ik heb de scheids gevraagd of hij met Barcelona een feestje mee gaat vieren'' Groot respect voor Casillas, maar zelfs zo'n held is klein als hij weer eens door Barcelona uitgeschakeld is.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Volgende keer meer geluk

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Eigenlijk jammer dat een goede ploeg als Real het moet doen met zo'n snerttrainer als een Mourinho. Belangrijkste factor in het continue falen tegen Barça.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Schrijnend. In het gesticht met die mafkees.

PS: Hebben de Nigel de Jong haters zijn wereldgoal gister nog gezien? Heerlijke bal zeg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Eigenlijk jammer dat een goede ploeg als Real het moet doen met zo'n snerttrainer als een Mourinho. Belangrijkste factor in het continue falen tegen Barça.

Het ligt ook gewoon aan de selectie hoor. Allemaal van die heethoofden. En Mourinho maakt dat inderdaad erger, maar spelers als Pepe en Ramos sporen niet. En dan heb je ook nog van die ego´s als Ronaldo en Benzema die zichzelf regelmatig groter dan de club vinden.

De selectie van Barcelona is homogeen. Daar zitten geen rotte appels meer in. Die zijn er een paar jaar terug uitgezet (Deco, Ronaldinho, Etoo). De ploeg die er nu staat kent alleen het teambelang.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Berichten van kos maken de uitschakeling alleen maar mooier

Altijd ligt het aan de scheids of aan de spelers van Barcelona. Maar dat Real extreem opzichtig voor de rust gespaard werd door Lass geen 2e geel te geven zal hij nooit noemen.

O jawel hoor, en de afgekeurde goal was terecht en de handsballen waren ook geen handsballen m.i.

Al staan daar ook talloze momenten tegenover. Dani A. had al 3 x geel moeten hebben, Busquets, Alves en Pedro waren zo'n beetje de jankende 3-eenheid, de rode kaart voor Ramos was belachelijk natuurlijk ook al was het al de 88ste minuut, de gele kaart voor Casillas die nota bene spelers uit elkaar wilde halen .

Real was sowieso stukken beter dan Barca, maar mistte wat geluk. Kan gebeuren, maar ik zou me vooral kapotschamen voor dat zielige toneelgedoe.

Wat dat betreft leuk dat er eindelijk eens een objectieve analyst was als Alfons Groenendijk die de Barca-spelers echt volledig fileerde.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Groenendijk was echt verschrikkelijk gisteravond. Hij overtreft Wim Kieft toch wel echt tijdens het wedstrijd commentaar. "Ze kunnen Pinto beter Pipo noemen" Bij Pepe hoef je toch echt minder letters te vervangen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Tuurlijk is het een dramatische commentator, is zn vak ook niet en snap niet hoe ze zo iemand daar voor inhuren. Maar hij had verder wel volkomen gelijk.

En is sowieso stukken beter dan die vreselijke Snoeks. .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Qua analyse was hij op zich wel redelijk en prees hij beide ploegen gewoon wanneer er goed werd gespeeld. Andersom precies hetzelfde. Het was verder alleen niet om aan te horen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Groenendijk was echt verschrikkelijk gisteravond. Hij overtreft Wim Kieft toch wel echt tijdens het wedstrijd commentaar. "Ze kunnen Pinto beter Pipo noemen" Bij Pepe hoef je toch echt minder letters te vervangen

Haha ja, zelden zo'n slechte commentator gehoord. Nouja, hij zei geen domme dingen maar hij heeft elke open deur ter wereld ingetrapt. Volgens mij schaamde die andere commentator zich soms kapot, zei er meestal ook maar niks op. Groenendijk is een aardige kerel, maar laat hem aub geen commentator meer spelen. Heel pijnlijk.

Sowieso, wat zeurde hij over die reservekeepers? Dat wordt al 100 jaar gedaan, de 2e keeper laten keepen in de beker.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

O jawel hoor, en de afgekeurde goal was terecht en de handsballen waren ook geen handsballen m.i.

Al staan daar ook talloze momenten tegenover. Dani A. had al 3 x geel moeten hebben, Busquets, Alves en Pedro waren zo'n beetje de jankende 3-eenheid, de rode kaart voor Ramos was belachelijk natuurlijk ook al was het al de 88ste minuut, de gele kaart voor Casillas die nota bene spelers uit elkaar wilde halen .

Real was sowieso stukken beter dan Barca, maar mistte wat geluk. Kan gebeuren, maar ik zou me vooral kapotschamen voor dat zielige toneelgedoe.

Wat dat betreft leuk dat er eindelijk eens een objectieve analyst was als Alfons Groenendijk die de Barca-spelers echt volledig fileerde.

Ik vraag me af of je het gebrek aan geluk kan noemen als je geloof ik al in 13 duels onderling 1x kan winnen (nota bene na verlenging).

En nogmaals, dat toneelspel spelen ze allebei. Ik noemde het voorbeeld van Pepe al die een hele zware overtreding simuleerde. Waarom veroordeel je het alleen aan 1 kant?

Soms wordt jij helemaal blind als het om bepaalde ploegen gaat.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha ja, zelden zo'n slechte commentator gehoord. Nouja, hij zei geen domme dingen maar hij heeft elke open deur ter wereld ingetrapt. Volgens mij schaamde die andere commentator zich soms kapot, zei er meestal ook maar niks op. Groenendijk is een aardige kerel, maar laat hem aub geen commentator meer spelen. Heel pijnlijk.

Sowieso, wat zeurde hij over die reservekeepers? Dat wordt al 100 jaar gedaan, de 2e keeper laten keepen in de beker.

Probleem was dat hij ook continu in de herhaling viel. Wat ik ook al zei, hij leek het meest op Youri Mulder tijdens de Fifa spelletjes die om de 2 minuten met een slechte one-liner komt

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

En nogmaals, dat toneelspel spelen ze allebei. Ik noemde het voorbeeld van Pepe al die een hele zware overtreding simuleerde. Waarom veroordeel je het alleen aan 1 kant?

Pepe komt in de verste verte niet in de buurt van het gestruikel, gerol en gehuil van de meeste Barca-spelers.

Soms wordt jij helemaal blind als het om bepaalde ploegen gaat.

Haha, laat ik hier maar niet op reageren .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je mag er best op reageren hoor. Iedereen heeft zijn voorkeuren, prima. Maar jij begint geloof ik te schuimbekken bij bepaalde teams. Zeg maar voor de gein Ajax en Barcelona. Het valt me vaak wat op. Normaal reageer je kalm, maar na elke Clasico ontplof je.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Komt met name door de overdaad aan onzin die er dan op me afkomt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Onzin, tsjah. Het is altijd hetzelfde liedje ook. Telkens weer afgeven op Barca of de scheids. De scheids was zeker niet goed gisteren, maar beiden ploegen werden af en toe benadeeld. Dus dat gejank achteraf op de scheids is gewoon calimero gedrag.

Het afgeven op het theaterspel van Barca spelers blijft ook gewoon hypocriet. Ramos kreeg bijvoorbeeld zijn tweede gele kaart voor die vermeende elleboog. Exact hetzelfde overkwam Busquets vorige week in exact hetzelfde soort luchtduel met Pepe, toen Pepe ter aarde stortte(frappant hierbij was dat hij vlak ervoor nog een rotschop had uitgedeeld). Die kreeg daar ook geel voor. Dus doen alsof alleen Barca toneel speelt is gewoon een argument dat feitelijk onjuist is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.