- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Tuurlijk kun je altijd voorbeelden aangeven. Het is alleen meer de hoeveelheid die ergerlijk is. Soort 80 tegen 4 per wedstrijd. Beetje zoals een Suarez het ook echt elk duel of om de 3 minuten een schwalbe deed. Erg vermoeiend.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Het is maar wat je wilt zien natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Juist. Niks mis met soms gekleurd de zaken bekijken (doe ik heel soms ook
), maar je kan ook doorslaan.
Real heeft Barcelona gewoon te vaak verkeerd bestreden, vaak ook met veel te veel geweld. Gister deden ze het een lange tijd gewoon goed, dan heb je meteen een betere wedstrijd. Zoveel theater was er gister ook niet vergeleken met andere Clasico's de laatste 2 jaar.
Real moet Mourinho eens dumpen en een fatsoenlijke coach halen. Weet zeker dat Real Barcelona op den duur aan kan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
.
enfin, alleen al het idee dat Realspelers huilen en Barcelonajochies die meer op de grond liggen dan wat anders de tofferikken zijn is al hilarisch genoeg op zich.
.
Hahahaa, heb je die doodschoppen van Pepe en consorten gemist, of die ultime schwalbe van Pepe? Ja, Barça maakt ook af en toe een schwalbe, maar daar vraag je ook om als je zulke doodschoppen uitdeelt als Real doet. Het is een wonder dat geen enkele speler van Barça zijn been heeft gebroken tijdens deze Clasico's.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ze konden er gisteravond allemaal wel wat van, vooral Pepe en Busquets halen je het bloed onder de nagels vandaan. Maar eerlijk is eerlijk, hun acteerprestaties waren nog wel van een hoger niveau dan onderstaande meneer in de ACON.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Tuurlijk kun je altijd voorbeelden aangeven. Het is alleen meer de hoeveelheid die ergerlijk is. Soort 80 tegen 4 per wedstrijd. Beetje zoals een Suarez het ook echt elk duel of om de 3 minuten een schwalbe deed. Erg vermoeiend.
Kom maar is met concrete voorbeelden in plaats van beweringen die op jouw waarnemingen gebasseerd zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Whahahaha wat een loser. Wat wordt er trouwens op een triest veld gespeeld zeg. Toernooi onwaardig, zegt ook genoeg over het niveau van de Afrika Cup.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Stelt niet zoveel voor, maar dat is toch niets nieuws?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Weet ik, maar ik kijk er ook nooit naar. Dan is zoiets toch wel triest 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Heb gisteren toevallig een stukje gekeken, toen ook de schwalbe voorbij kwam. Echt een ontzettend belabberd niveau, die hele afrika cup. Het veld, de teams. Wat een wanvertoning!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
die gast wordt door een onzichtbare voodoo kracht geraakt
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Directie torpedeert Cruijff-visie, Henrichs werkt vrolijk mee - AFCA
En daar gaan ze weer vrolijk door met liegen. Die Henrichs was al een rat, maar nu bewijst hij het ook nog eens.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nog meer van dit soort geintjes en ik zou een knokploeg bij de voordeur niet eens meer een gek idee vinden.
Deze figuren halen mij het bloed onder de nagels vandaan en bewijzen week in, week uit incompetent te zijn en puur uit eigenbelang te handelen. Dat houdt dus (in)direct in dat zijn onze club de vernieling in helpen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Wat een grap zeg. Expres Ajax niet noemen, maar het Twente van middelmaat Wisgerhof, Tiendalli, Brama, Janko en Bajrami wel 
Ik geef Ajax nog wel een reeele kans op de titel. Mits ze zondag natuurlijk niet verliezen, want dan loop je weer ver achter.
Het gaat niet om de spelers, maar om de mentaliteit. Ik wil natuurlijk heel graag dat Ajax kampioen wordt, maar als ze in eigen huis niet kunnen winnen van AZ dan zijn ze gewoon niet goed genoeg. En bovendien is Ajax zoals gewoonlijk niet constant en verspelen ze keer op keer punten tegen matige ploegen zoals Utrecht. Het is een wonder dat ze nog maar 5 punten achterstaan op de koploper.
Nogmaals, ik blijf erbij dat het een strijd worden tussen de huidige top drie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nog meer van dit soort geintjes en ik zou een knokploeg bij de voordeur niet eens meer een gek idee vinden.
Deze figuren halen mij het bloed onder de nagels vandaan en bewijzen week in, week uit incompetent te zijn en puur uit eigenbelang te handelen. Dat houdt dus (in)direct in dat zijn onze club de vernieling in helpen.
Ik kots op die Sturkenboom en zijn crew. Ook een vrouw met kanker tegenwerken, wat ben je dan voor een laffe, smerige lul?
Ik ben ook tegen geweld, maar je zou het bijna goedkeuren ja, dat die man eens wat corrigerende klappen krijgt. Met die Henrichs erbij. Schoften.
Hele club gaat naar de kloten door die mensen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Kunnen we er niet gewoon over eens zijn dat Real een gore schopploeg is en dat ze bij Barca allemaal schwalbende mietjes zijn?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een contradictie. Het is het één of het ander. Als het schoppers zijn is het duidelijk dat ze op de grond liggen, en vice versa.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Niet echt. Veel schoppen waren ook gewoon raak, maar elke iets hardere correcte tackle leverde ook meteen een vliegende en kermende Barca-speler op.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat is er weinig publiek bij Milan - Lazio. Wel een mooie goal van Seedorf trouwens.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Lekkere actie Emanuelson, assist op Ibra. 3-1 Milan
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Jammer, weer iemand minder om uit te lachen bij Ajax. 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat compenseert het wel weer ja. 
Ennuh... het is Rico. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een domme column zeg. Allemaal aannames. Het enige feit is dat er bij Ajax dit jaar veel meer blessures zijn. De rest wordt erbij verzonnen. Matig.
PS: Ik las vanmorgen dat Ajax in de laatste 25 jaar pas 4x verloor in de Kuip tegen Feyenoord 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat een domme column zeg. Allemaal aannames. Het enige feit is dat er bij Ajax dit jaar veel meer blessures zijn. De rest wordt erbij verzonnen. Matig.
Nou, nee niet echt dus: Meten is weten - DePers.nl
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb je dat stuk wel gelezen? Behoorlijk wazig. Sowieso gaat een groot deel over AZ en Verbeek.
Ik geloof overigens best dat de medische staf faalt, maar die 2 artikeltjes zijn wel erg zwak geschreven.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
. Lijkt me uitermate helder die stukjes. Ajax heeft geen inspanningsfysioloog, gebruikt nauwelijks medische kennis en wil onder Cruijff er nog minder aandacht aan besteden maar alleen maar techniek etc.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
1. Dat zou kunnen, erg slecht.
2. Gebruikt nauwelijks medische kennis? Dat kan je pas beoordelen als je met de medische staf meeloopt.
3. Lijkt me een rare aanname. Net of Cruijff iets tegen medisch ingrijpen zou hebben. Geloof er geen snars van.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Het gaat helemaal niet om 'medisch ingrijpen' maar om door middel van medische wetenschap de spelers/het team te verbeteren, fysiek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.