• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.254 gebruikers
  • 9.388.912 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dan nog weet je niet of ze daar niks aan doen, om je nou te gaan baseren op een opiniërend stukje van nu.nl.. Tegenwoordig is alles al meteen feiten geloof ik

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat orbit zegt.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

O da's waar ook, dat soort meningen en feiten in de media zijn alleen waar als het om Real of Psv gaat. Even vergeten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Welnee. Maar het lijkt me nogal lastig om een medische staf te beoordelen op hun werkwijze, als buitenstaander.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

O da's waar ook, dat soort meningen en feiten in de media zijn alleen waar als het om Real of Psv gaat. Even vergeten.

Nee joh, alléén als het over Ajax of Barca gaat

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

YouTube - Goal Vitesse-NEC incl. geweldige reactie...

ghehe, zo lekker juichen bij de vijand op de tribune. Jammer dat geen eentje van hen dat ooit heeft gedurft

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Trieste gozert. Zal wel niet in een fanatiek vak geweest zijn lijkt me dan. Normaal wordt zo'n figuur van de tribune afgetrapt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Zegsman van Mourinho haalt uit: 'Een ezel met kleine oren blijft een ezel'

Snappen mensen nu waarom ik van de week zei dat Real Madrid die koninklijke status allang kwijtgeraakt is?

Jeee, wat kansloos dit zeg. En dan heb ik het over die assistent. Dan noem ik Mourinho nog niet eens op, die de scheidsrechter bij zijn auto opzoekt en uit gaat schelden

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Voetbalzone - Zegsman van Mourinho haalt uit: 'Een ezel met kleine oren blijft een ezel'

Snappen mensen nu waarom ik van de week zei dat Real Madrid die koninklijke status allang kwijtgeraakt is?

Jeee, wat kansloos dit zeg. En dan heb ik het over die assistent. Dan noem ik Mourinho nog niet eens op, die de scheidsrechter bij zijn auto opzoekt en uit gaat schelden

Dit is de zegsman van Mourinho, dus niet eens in dienst van Madrid.

Mourinho kwam afscheid nemen van een vriend en kwam daar ook de scheidsrechter tegen. Niet netjes dat hij nog wat tegen hem gezegd heeft maar niet vreemd net na een wedstrijd.

En 100 jaar historie verspeel je niet in 2 jaar.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Lefgozer schreef:

Trieste gozert. Zal wel niet in een fanatiek vak geweest zijn lijkt me dan. Normaal wordt zo'n figuur van de tribune afgetrapt.

haha, bij Vitesse niet, was gewoon normaal vak natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha geloof je dat echt? Hij kwam de scheids opzoeken, dat is wat hij deed.

En die vent die die gekke dingen roept doet dit ook namens de club hoor. Maar ga het vooral zo goedpraten dat het weer zogenaamd niks is.

En in 2 jaar kan je veel goodwill verspelen. Overigens gaat dit al langer door, oa toen iemand als vd Vaart of Huntelaar geen eens een rugnummer meer kreeg en zich bij de jeugd moest melden.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ja, want het staat op VZ dus is het waar.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha geloof je dat echt? Hij kwam de scheids opzoeken, dat is wat hij deed.

En die vent die die gekke dingen roept doet dit ook namens de club hoor. Maar ga het vooral zo goedpraten dat het weer zogenaamd niks is.

En in 2 jaar kan je veel goodwill verspelen. Overigens gaat dit al langer door, oa toen iemand als vd Vaart of Huntelaar geen eens een rugnummer meer kreeg en zich bij de jeugd moest melden.

De man heeft aangegeven dit op persoonlijke titel gezegd te hebben en niet als vertegenwoordiger van Madrid.

En ik praat niks goed (vind de opmerkingen van de man laag bij de grond) maar een beetje verduidelijking misstaat hier niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De man heeft aangegeven dit op persoonlijke titel gezegd te hebben en niet als vertegenwoordiger van Madrid.

Ja, natuurlijk zal hij dat gezegd hebben. Zal ook wel enorm dom zijn als hij zegt namens Mourinho of de club te spreken. Doh.

Echt, wat zijn sommigen hier naief zeg. Beetje goedpraten wat zulke mafkezen steeds mogen roepen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Het lijkt me nogal lastig om een technische staf te beoordelen op hun werkwijze, als buitenstaander.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ik kwam net de foto tegen van het moment en daar moet ik je gelijk in geven. Hij kwam inderdaad de scheidsrechter opzoeken.

foto

Voor de rest zei ik al dat ik opmerkingen van de zegsman laag bij grond vind.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Het lijkt me nogal lastig om een technische staf te beoordelen op hun werkwijze, als buitenstaander.

Ik oordeel dan ook alleen op wat ik lees. Ik heb het niet over of ze tactisch iets ervan snappen. Nogal een hele grote zielige bent, dat huidige Real Madrid.

Iemand als Di Stefano schaamt zich denk ik kapot als hoogbejaarde.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Nee hoor, iedereen bij Real is dik tevreden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ja, dat zou ik ook geloven als Real fan.

Publiek is dolblij met Mourinho, spelers vinden elkaar allemaal aardig, Barcelona is geen obsessie geworden, het gebrek aan prijzen de laatste jaren is geen probleem, het antivoetbal in topwedstrijden vind niemand erg en alles is koek en ei.

Hahaha.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik ga er van uit dat jij het allemaal veel beter weet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Lefgozer schreef:

Ja achter het doel daar wel.. lange zijdes geen probleem

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha ja, dat zou ik ook geloven als Real fan.

Publiek is dolblij met Mourinho, spelers vinden elkaar allemaal aardig, Barcelona is geen obsessie geworden, het gebrek aan prijzen de laatste jaren is geen probleem, het antivoetbal in topwedstrijden vind niemand erg en alles is koek en ei.

Hahaha.

Man waar maak je je druk om.. Real gaat je nogal aan het hart zeker

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Man waar maak je je druk om.. Real gaat je nogal aan het hart zeker

Nee, maar ze storen me. Zeker rondom en vooral na Clasico's. Jank eens minder en win zo'n potje eens zou ik ze adviseren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Schijnt dat ze weer gaan nadenken om uitsupporters toe te laten bij de klassieker. Maar ja was

vorig jaar ook zo en toen kwam er niets uit

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Koeman boos op Van der Wiel - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Feyenoord]

Lekker slimme actie weer van Gregory. En hij doet zelf vrijwel zeker niet eens mee .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Koeman maakt zich druk om tweet Van der Wiel - ajaxlife.nl

Koeman is uberkansloos natuurlijk Joy4ever. Daarnaast zegt Twittery ook 020, dus om nou te zeggen dat hij de Kakkies belachelijk maakt

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Enkele leuke hoogtepuntjes. Wat opvalt is dat veel momenten uit zelfde wedstrijden komen. Die gast mag zich dus structureel misdragen in wedstrijden zelf altijd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Er is hier ooit een discussie geweest over het feit dat Van Marwijk medeverantwoordelijk is voor de daden van Nigel de Jong, wanneer Van Marwijk De Jong niet zou schorsen.

In dat geval kun je Mourinho hier ook verantwoordelijk houden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sterker nog, zonder Mourinho zou Pepe niet eens zo smerig spelen. Al zit er echt wel wat steekjes los bij 'm

Al vond ik dat met Bert wel anders, die had juist Nigel in bescherming moeten nemen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Op basis van deze beelden moeten ze hem gewoon naar het gesticht sturen, niet normaal dit. Schorsen voor het leven die dwaas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.