- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Koeman is uberkansloos natuurlijk Joy4ever. Daarnaast zegt Twittery ook 020, dus om nou te zeggen dat hij de Kakkies belachelijk maakt
. Het sfeertje is lekker gezet iig
. Het zal mij verder allemaal een zorg zijn hoor, ik heb enkel iets van: als speler zijnde moet je dat soort opmerkingen gewoon niet maken. That's all folks!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lekker slimme actie weer van Gregory. En hij doet zelf vrijwel zeker niet eens mee
.
Wat maakt het uit of hij wel of niet speelt? En maak je druk zeg, een tweet van Twittery. Hilarisch dat Koeman er zelfs aandacht aan besteed 
Benieuwd zo of Vitesse wat tegen PSV kan.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wordt die Afrika Cup nog ergens uitgezonden? Staan er uberhaupt camera's bij
kan ik Gabon aanmoedigen om Marokko eruit te wippen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voetbalzone - Slachtoffer van Sneijder: 'Ik wilde hem een paar klappen geven'
Wat een verschrikkelijke foto, echt jammer dat Sneijder echt wereldtop was bij Inter onder Mourinho maar nu niets meer is dan een subtopper.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Wordt die Afrika Cup nog ergens uitgezonden? Staan er uberhaupt camera's bij
kan ik Gabon aanmoedigen om Marokko eruit te wippen
Iedere wedstrijd wordt uitgezonden op Eurosport.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Slachtoffer van Sneijder: 'Ik wilde hem een paar klappen geven'
Wat een verschrikkelijke foto, echt jammer dat Sneijder echt wereldtop was bij Inter onder Mourinho maar nu niets meer is dan een subtopper.
Haha omdat hij een paar mindere maanden kent door blessures is hij plots subtopper?
Man man en jij wilt hier serieus genomen worden?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Haha omdat hij een paar mindere maanden kent door blessures is hij plots subtopper?
Man man en jij wilt hier serieus genomen worden?
Van mij mag jij wel weer met die kinderachtige icoontjes komen, maar feit is dat hij sinds de WK finale niks meer gepresteerd heeft en dan durven mensen hem op dit moment te vergelijken met een Xavi of Ozil.
Tuurlijk komt dat ook door blessures, maar de wedstrijden die hij speelde was hij niet zo belangrijk als in de enige twee topseizoenen die hij heeft gespeeld in het buitenland.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
. Het zal mij verder allemaal een zorg zijn hoor, ik heb enkel iets van: als speler zijnde moet je dat soort opmerkingen gewoon niet maken. That's all folks! Juist, het heeft er allemaal geen reet te mee te maken. Koeman jankt om niks. Stomme baby. Heeft Koeman niks beters te doen. Zoveel verkeerds zegt vd Wiel niet naar mijn mening.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is er eigenlijk zo raar aan de tweet van tweety? 020 is de baas in 010, is hier de ophef over? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom zou je 'm ook passen naar Mertens, die heeft de ruimte. Tja, als je dit niet ziet
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is er eigenlijk zo raar aan de tweet van tweety? 020 is de baas in 010, is hier de ophef over?
Daarom, ophef weer om niets.
En lekker kut zeg, Vitesse mist 2 kansen, PSV laat niks zien en via 1 rebound uit een zwabberbal staan ze toch 1-0 voor.
Na de rust maar eens Reis erin voor Pedersen of Ibarra. Laten niks zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Ibarra is dramatisch. Anders voer je die bewegingen even uit op snelheid en niet in stilstaande modus. Defensief prima hoor maar aanvallend echt vreselijk.
Ik snap niet waarom Reis er niet in staat. Als iemand gebrand is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Reis zal nog niet volledig fit zijn, tegen NEC was hij echt heel slecht vorige week. Zal na de rust wel invallen. Jammer dat Bony ontbreekt. Chanturia-Bony-Reis is een goede voorhoede.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
LOL, VI weer over Mourinho, je zou bijna denken dat het een Holleeder is
.
Zo grappig dat ze daar alleen in Nederland telkens over janken.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
'Er zijn nu veel minder clubs in hem geinteresseerd'
Ahahahaha
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
LOL, VI weer over Mourinho, je zou bijna denken dat het een Holleeder is
.
Zo grappig dat ze daar alleen in Nederland telkens over janken.

Denk je echt dat alleen in Nederland mensen over die vent zeuren?
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Nou het is nog net zo'n zaadpot als vorige week tegen Utrecht. Weinig kansen, de grootste voor Vitesse.
Gelukkig kom je nu wel op 1-0, zwabber van Labyad matig verwerkt van Velthuizen die hem voor de voeten van Matavz stompt.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen

Denk je echt dat alleen in Nederland mensen over die vent zeuren?
Dat weet ik wel zeker. Scheelt ook wel dat ze invrijwel elk land veel objectiever zijn rondom Barca en Real dan in NL. Hier worden kinderen zowat opgevoed met dat Barca al het goede betekent en Real de duivel.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat weet ik wel zeker. Scheelt ook wel dat ze invrijwel elk land veel objectiever zijn rondom Barca en Real dan in NL. Hier worden kinderen zowat opgevoed met dat Barca al het goede betekent en Real de duivel.
.
Haha ja hoor, vandaar dat zelfs een Rooney op zijn twitter zit te vloeken op bv een Pepe 
Leer nou maar accepteren dat de weerstand tegen Madrid overal groter wordt.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Goed spandoek!
'Dit verraad is ons in het verkeerde neusgat geschoten'.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
. Het zal mij verder allemaal een zorg zijn hoor, ik heb enkel iets van: als speler zijnde moet je dat soort opmerkingen gewoon niet maken. That's all folks! Kansloze reactie van Koeman, want wat Vd Wiel tweet klopt gewoon. De laatste jaren is 020 inderdaad de baas in 010, raar om te zeggen? Nee.
Overigens echt beschamend dat zo'n kneus als Sturkenboom het op dit moment te zeggen heeft op De Toekomst, echt triest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Koeman moet vooral praten, destijds bij Ajax met die 1 op zijn stropdas
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Koeman kreeg toch die vraag gesteld.... en zegt dat-ie het dom vind. Niks mis mee
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Koeman kreeg toch die vraag gesteld.... en zegt dat-ie het dom vind. Niks mis mee
Ach, hij floste met een Duits shirt tussen zijn bilnaad. Ronald moet niet zo piepen.
Ajax heeft in 25 jaar 4x verloren in de Kuip. Dan ben je best wel vaak de baas. Het was gewoon wat prikkelen van vd Wiel.
En leuk, Reis erin! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net zo dom als op die vraag daadwerkelijk antwoord geven. Geen commentaar was het enige goede antwoord geweest.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ach, hij floste met een Duits shirt tussen zijn bilnaad. Ronald moet niet zo piepen.
Ajax heeft in 25 jaar 4x verloren in de Kuip. Dan ben je best wel vaak de baas. Het was gewoon wat prikkelen van vd Wiel.
En leuk, Reis erin!
Gaat hem toch niet of de inhoud van die tweet wel of niet klopt
jullie hebben blijkbaar allemaal de context niet gezien, ging erom dat hij het dom vindt ivm bezoekende (uit)supporters enzo.
Trouwens 6x 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ moet morgen onder druk winnen van Roda....
Daar is AZ niet echt uitblinker in...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.