- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Stani!!!!
Ontzettend slechte pot. Weinig kansen over en weer en het tempo lag, net als vorige week, weer veel te laag en de precisie ontbrak weer. Een enigszins gelukkige treffer van Matavz en een wereldgoal van Mertens brengen je toch op 2-0 maar Vitesse de tweede helft gelijkwaardig aan PSV, komt nog op 2-1 maar in de laatste minuut toch de 3-1 van Stani, de enige aanvallende goede bal die hij vanavond raakte.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Marokko ligt eruit. 
Eerste vliegtuig terug, Karim.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Inderdaad, 97e minuut 3-2 vrije trap in de kruising haha
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
"Barça wordt altijd geholpen door arbiter" - VoetbalPrimeur.nl
Echt triest dit, dat er nog steeds mensen zijn die Mourinho verdedigen 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
"Barça wordt altijd geholpen door arbiter" - VoetbalPrimeur.nl
Echt triest dit, dat er nog steeds mensen zijn die Mourinho verdedigen
Gaan we die discussie nu weer opnieuw beginnen, twee pagina's terug al gevoerd.
Ga eens praten over 'de klassieker' van a.s. zondag, of is die, door een gebrek aan importantie, niet interessant genoeg?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De Klassieker is altijd interessant.
Al is dat iets afgenomen nu de uitsupporters plots niet meer welkom zijn.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Trouwens behoorlijk sneu om Reis uit te fluiten..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sneu? Die judas komt er nog goed van af.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Trouwens behoorlijk sneu om Reis uit te fluiten..
Lijkt me niet. We hebben de man geholpen toen hij telkenmale verzaakte de vereiste discipline op te brengen, toen hij voortijdig het gips van z'n voet haalde, toen hij verslaafd was aan de coke, toen hij gepakt werd voor rijden onder invloed en toen hij alles in z'n knie afscheurde. Dat de man vervolgens, omwille één test bij Steadman om te kijken of hij nog geschikt was voor het voetbal, kiest voor Vitesse, tja dan mag je wat mij betreft fluiten.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Toch had ik het mooier gevonden als de PSV aanhang zich wat sportiever opgesteld had. Dat spandoek vond ik maar een erg flauwe manier van natrappen.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Jammer dat reisje niks heeft gebroken, ben een psv fan in hard en nieren. Ik gun die die jongen niks en dan ook echt niks.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Psv fans hoeven hier niet te verantwoorden,, reis is gewoon smerig geweest, terecht dat hij zwaar is uitgefloten. Bah kan er echt niet tegen dat er zulk vee bestaat.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
RuudC eerst de feiten kennen, dan praten. Als een jongen als Reis een aanbod krijgt van psv, waar hij is groot gemaakt en is gerespecteerd. Zijn revalidatie is betaald, zijn operaties. Vervolgens. Neemt hij dolgraag de vrije trappen en loopt lachend t veld rond. Neem van mij aan dat de meerderheid hem geblesseerd wenst.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Plaatje? Ben het wel eens met $pecial. Zo'n drol verdient geen sportief onthaal. Het is niet meer dan een parasiet.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat spandoek
''Dit verraad is ons in het verkeerde neusgat geschoten''
vond ik echt geniaal!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, ik heb het vaker gezien. De Zeeuw heeft ook de meest vreselijke ziektes na zijn kop gesmeten gekregen bij AZ-Ajax, na zijn overstap naar Ajax.
Reis heeft PSV gewoon genaaid, zou als supporter die gozer ook alleen maar ellende toewensen. En wat gebeurde er nou? Gefluit en een spandoek. Waarbij hij dat laatste niet eens kan lezen gok ik.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat de De Zeeuw flikte licht toch wel wat anders als bij Reis het geval is.... Reis zie ik ook niet in 1,2 jaar de oude zijn na die vreselijke blesure.
Voetbalzone - ?SC Heerenveen richt pijlen op Van Basten als opvolger van Jans?
Vind ik wel een leuke club voor Marco,mocht het concreet worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ze flikten hetzelfde, overstap naar een andere club. Waarbij de actie van Reis nog erger was. Maar volgens mij hebben ze gister niet massaal ziektes naar Reis geroepen, wat AZers wel naar de Zeeuw deden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Gaat die of gaat die niet ?
Voetbalzone - 'Espanyol is eruit met Ajax en wacht op El Hamdaoui zelf'
Toch zonde wat er met zo'n schitterende speler is gebeurd. Ik hoop dat hij zich herpakt in Spanje.
Tja... Dan zie ik de wandelgangen ernaast staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die rubriek stond er voor het artikel. Dus hopelijk gaat hij wel, desnoods verhuurd zodat Ajax een huursom krijgt en zijn salaris die periode niet volledig hoeft te betalen. Mislukt huwelijk, weg ermee. De vlag gaat uit als die vent weg is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kuijt helpt Liverpool langs United in FA Cup | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Kuijt helpt Liverpool langs United in FA Cup
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik zal het vanavond helaas weer ouderwets moeten doen met een stream. Waar kan je tegenwoordig nog wedstrijden streamen? Iemand een leuke link voor me?
En nog niemand een 'gratis twee maanden Eredivisie Live' actie ergens gevonden? Eerste seizoenshelft heb ik gratis gekeken... Nu is helaas nergens wat te vinden (denk ik).
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Lijkt me niet. We hebben de man geholpen toen hij telkenmale verzaakte de vereiste discipline op te brengen, toen hij voortijdig het gips van z'n voet haalde, toen hij verslaafd was aan de coke, toen hij gepakt werd voor rijden onder invloed en toen hij alles in z'n knie afscheurde. Dat de man vervolgens, omwille één test bij Steadman om te kijken of hij nog geschikt was voor het voetbal, kiest voor Vitesse, tja dan mag je wat mij betreft fluiten.
Uitfluiten oke, maar je kan moeilijk achter die spreekkoren staan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Dit is trouwens de eerste keer in jaren dat ik vrees dat we tegen Feyenoord gaan verliezen. Simpelweg omdat we dit seizoen ruk spelen en dat we vijf basisspelers missen. Daarbij komt ook nog dat een paar spelers hopeloos uit vorm zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zal het vanavond helaas weer ouderwets moeten doen met een stream. Waar kan je tegenwoordig nog wedstrijden streamen? Iemand een leuke link voor me?
En nog niemand een 'gratis twee maanden Eredivisie Live' actie ergens gevonden? Eerste seizoenshelft heb ik gratis gekeken... Nu is helaas nergens wat te vinden (denk ik).
Waarom betaal je die paar euro's per maand niet gewoon voor EL? Heb het al meteen gedaan toen de zender in ik meen 2008 begon, geen spijt van.
PS: Hamdaoui is medisch gekeurd bij Fiorentina
Hopelijk heel snel de melding dat hij voorgoed verkocht is.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weet niet of ik het waard vind. Schijnt inmiddels zo'n €15 per maand te zijn? Ik ga naar elke thuiswedstrijd van AZ en redelijk veel uitwedstrijden dus dan zou het gaan om nul tot twee wedstrijden per maand die ik zeker zou kijken. En nu is het te kort dag om nog een abonnement af te sluiten (over anderhalf uur is de wedstrijd).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
15 ongeveer ja. Ligt er natuurlijk ook aan of je alleen AZ wil zien. Ik vind het ook wel leuk om in het weekend (delen van) PSV, Feyenoord, AZ en wat andere teams te zien.
En dat ze FA Cup en Jong Oranje uitzenden is ook wel leuk meegenomen. Ik kijk meestal toch wel 2 duels per weekend. Soms meer, soms minder.
Overigens maak ik geen reclame voor de zender hoor
Maar ik vind het wel fijn dat zo'n zender er is.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als ik Eredivisie Live heb kijk ik meestal wel elke wedstrijd op de zondag ja, al is het alleen maar met een half oog terwijl ik op de laptop zit. Maar zo erg mis ik die wedstrijden nou ook weer niet (Feyenoord-Ajax had ik bijvoorbeeld wel willen zien). FA Cup en Jong Oranje kijk ik sowieso niet. Een fusie tussen EL en Sport 1 is natuurlijk door iedereen gewenst. Ik zou bijvoorbeeld graag AZ (Eredivisie) en NBA willen zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.