- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Sport1 met EL zou ook mijn ultieme combinatie zijn. Ik zou graag meer Barcelona en Engels voetbal willen kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt ook een sport totaal pakket natuurlijk. Maar als je NBA wilt zien lijkt me Sport1 niet the way to go, maar twee wedstrijden in de week. Neem dan een league pass ofzo.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Wow. Mertens
.
Wow, Williamson 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wist het, die Uzza komt weer eens trollen maar proberen jullie nou maar eerst van Middlesbrough te winnen
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Spoedberaad tussen de technische mensen bij AZ; wie zullen we dit keer het veld op laten lopen?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ja haha. Laten we hopen dat AZ verliest en Ajax morgen wint, zou een top voetbalweekend zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Roda speelt overigens een prima wedstrijd. Misschien wel hun beste dit seizoen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ja, drama dit. Roda speelt top en AZ niet in beste doen. Misschien is er nog een puntje uit te slepen. Alles zetten op de beker dan maar.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Enige wedstrijd van de laatste 10 jaar dat Ajax écht beter was dan Feyenoord in de Kuip, en makkelijk won (in de reguliere competitie).
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dit is trouwens de eerste keer in jaren dat ik vrees dat we tegen Feyenoord gaan verliezen. Simpelweg omdat we dit seizoen ruk spelen en dat we vijf basisspelers missen. Daarbij komt ook nog dat een paar spelers hopeloos uit vorm zijn.
Wees gerust. Zonder El Ahmadi en een fitte Guidetti is Feyenoord bijzonder gehandicapt.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Ik wist het, die Uzza komt weer eens trollen maar proberen jullie nou maar eerst van Middlesbrough te winnen
.
ik heb wel goed nieuws voor je, want a.s. maandag komt een DVD uit van jullie overwinning op Man Utd. Deze DVD wordt momenteel aangekondigd door Newcastle United in de grote HMV winkel in het centrum van die stad. Eigenlijk een beetje triest want die kan je dan niet in andere HMV winkels in GB kopen 
Deze DVD is dan ook in kleur!! Ik heb gehoord dat de laatste keer dat Newcastle een beker had gewonnen had iedereen nog zwart-wit televisie 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wees gerust. Zonder El Ahmadi en een fitte Guidetti is Feyenoord bijzonder gehandicapt.
Ik zie onze defensie van morgen al voor me: Anita - Van Rhijn - Vertonghen - Blind ...
Of nog erger: Ligeon - Van Rhijn - Vertonghen - Anita
En de middenlinie zal ongetwijfeld opgevuld worden met non-voetballers Enoh en Janssen.
En nu ik toch bezig ben: voorin mogen we vast weer genieten van hobbelpaard Mickey en 'run bitch, run!' Ebecilio.
Als het publiek in de Kuip ook maar een beetje moeite wil doen, wordt dit een zeldzaam eenvoudige zege voor Feyenoord.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En AZ zet vrolijk de lijn van voor de winterstop door. Wat is het inmiddels, 1 overwinning in de laatste 6 competitiewedstrijden? Lachen met die gasten, Beerens riep nog 2 maanden geleden dat Ajax afgeschreven kon worden (of iets in die trend).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als het publiek in de Kuip ook maar een beetje moeite wil doen, wordt dit een zeldzaam eenvoudige zege voor Feyenoord.
Helaas is dat waar.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ach makkelijk zal het echt nooit gaan worden,die wedstrijden staan ook wel op zich.
Laat het in ieder geval maar snel half 1 worden pfff

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Flinke happening altijd. Ik ben er ook klaar voor, nu de spelers nog
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Twente-Groningen ook een belangrijk potje morgen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gelijkspelletje zou mooi zijn, al denk ik niet dat Twente een directe concurrent zal zijn. Heerenveen is ook erg goed bezig. Ben bang dat mijn voorspelling van voor het seizoen uit gaat komen: 6e.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Beetje opstoken... Zou Rep hier wel tussen willen zien staan. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik zie onze defensie van morgen al voor me: Anita - Van Rhijn - Vertonghen - Blind ...
Of nog erger: Ligeon - Van Rhijn - Vertonghen - Anita
En de middenlinie zal ongetwijfeld opgevuld worden met non-voetballers Enoh en Janssen.
En nu ik toch bezig ben: voorin mogen we vast weer genieten van hobbelpaard Mickey en 'run bitch, run!' Ebecilio.
Ja, maar zoveel opties heeft de Boer niet. We missen gewoon 5 basisspelers, waarvan drie verdedigers. Boilesen, VD Wiel, Alderweireld, Boerrigter en Sigthorson, dat zijn niet de minste. Bovendien kan je als Sigthi fit is De Jong op het middenveld zetten i.p.v. Enoh, scheelt een stuk.
Zoals ik al zei, ik vrees voor een verlies, omdat het gewoon niet loopt bij Ajax.
PS: AZ heeft verloren van Roda.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Flinke happening altijd. Ik ben er ook klaar voor, nu de spelers nog
.
Was gezellig 
@ NR ja ik zie ook eerder Groningen als concurrent, vandaar
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tweede helft was AZ beter maar de goal wou niet vallen. Altidore raken we nooit meer kwijt, al geven we geld toe. Wat een drama die gozer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Enige wedstrijd van de laatste 10 jaar dat Ajax écht beter was dan Feyenoord in de Kuip, en makkelijk won (in de reguliere competitie).
Haha hou op zeg. Vorig jaar was het nog een eitje, ondanks dat het maar 1-2 werd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Laat het in ieder geval maar snel half 1 worden pff
Nog maar 1 uur en 38 minuten 
Tweede helft was AZ beter maar de goal wou niet vallen. Altidore raken we nooit meer kwijt, al geven we geld toe. Wat een drama die gozer.
AZ beter? Valt reuze mee. Iets beter veldspel, maar nauwelijks tot geen 1 kans. Roda raakte nog 2x de lat in 1 aanval na de rust. Vond AZ erg tam, Roda erg fel. Dure punten voor AZ.
Verbeek is timide voor de camera.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Haha hou op zeg. Vorig jaar was het nog een eitje, ondanks dat het maar 1-2 werd.
Wilde er nog bijzetten dat Ajax vorig jaar ook beter was, maar dan nog was het niet geheel makkelijk. Dat waren de inderdaad de 2 wedstrijden dat er weinig tot niets te halen was voor Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wilde er nog bijzetten dat Ajax vorig jaar ook beter was, maar dan nog was het niet geheel makkelijk. Dat waren de inderdaad de 2 wedstrijden dat er weinig tot niets te halen was voor Feyenoord.
Het is nooit 90 minuten makkelijk, maar Ajax is toch wel bijna altijd de betere ploeg in de Kuip de laatste jaren, ondanks dat Feyenoord er een paar keer een punt uitpakte. Zo herinner ik me nog een 1-1 nadat Ajax op 0-1 kwam, maar toen dacht Emanuelson dat hij Wijnaldum wel effe gratis de bal kon geven 
We hebben wel 1x enorm gemazzeld trouwens. Dat was bij 2-2 toen Slory in de blessuretijd 2x vrij voor de goal kwam en 2x naast schoot.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Waren nogmaals de enige 2 wedstrijden dat Ajax beter was in de Kuip, in de reguliere competitie. Heb het verder niet over de Arena of bekerwedstrijden (finale 2 jaar terug).
Maar laten we naar de toekomst kijken. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wil je serieus beweren dat Ajax in die andere potjes de mindere partij was? Dat kan je toch niet met droge ogen beweren?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.