- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik snap de kritiek niet zo. Je speelt tegen de ploeg die momenteel (in vorm) met voorsprong de beste van de wereld is. Moet je dan naïef gaan aanvallen en de 4 van de beste voetballers van de wereld (Messi, Xavi, Iniesta, Fabregas) alle ruimte geven om vervolgens met een nulletje of 4 thuis op de kl*ten te krijgen?
Natuurlijk is het leuker voor ons om een wedstrijd te kijken die gelijk op en over en weer gaat maar Chelsea wil een ronde verder en dan is dit de manier gebleken om dat voor elkaar te krijgen.
Ja, helemaal gelijk in. Volgens mij begrijpen zij niet dat als je de finale haalt ook weer zoveel miljoen krijgt.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ik snap de kritiek niet zo. Je speelt tegen de ploeg die momenteel (in vorm) met voorsprong de beste van de wereld is. Moet je dan naïef gaan aanvallen en de 4 van de beste voetballers van de wereld (Messi, Xavi, Iniesta, Fabregas) alle ruimte geven om vervolgens met een nulletje of 4 thuis op de kl*ten te krijgen?
Natuurlijk is het leuker voor ons om een wedstrijd te kijken die gelijk op en over en weer gaat maar Chelsea wil een ronde verder en dan is dit de manier gebleken om dat voor elkaar te krijgen.
Nogmaals, Chelsea speelt op deze manier niet alleen tegen Barcelona maar ook tegen ieder andere club. Daar ligt mijn probleem. Ajaxrulezzz heeft dat in zijn bericht hierboven ook duidelijk gemaakt.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Wat een gezeik over Chelsea, maar als Oranje kampioen was geworden in 2010 was het toch allemaal lang leve de lol? Terwijl het voetbal van Oranje ook niet om aan te zien was.
En maar zeiken op Drogba die zich aanstelde, terwijl Barca daar heer en meester (vooral Busquets, Alves en Inniesta) is.
Nee hoor, ik was voor Spanje.
Lijkt me toch logisch dat gezeik op Drogba, als een speler van Barcelona het doet is heiligschennis, moet hij op het kruis gebonden worden. Als het Drogba is is het maar normaal, hij speelt toch niet voor Barcelona dus hij heeft het recht om zich te laten vallen? De kritiek op Busquets en Iniesta snap ik nog wel, die op Alves niet. Beer van een vent, fantastische voetballer.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Nogmaals, Chelsea speelt op deze manier niet alleen tegen Barcelona maar ook tegen ieder andere club. Daar ligt mijn probleem. Ajaxrulezzz heeft dat in zijn bericht hierboven ook duidelijk gemaakt.
Dat heeft momenteel gewoon met het spelersmateriaal te maken. Er lopen nu een paar jongens in die niet meer vooruit kunnen of durven voetballen. AVB wilde dat veranderen en meer naar voren spelen maar die heeft daar niet de tijd voor gehad. Daarnaast is je aanvallende materiaal ook niet je van het. Mensen totaal uit vorm (Torres), beetje over the hill (Drogba, Malouda) of totaal blind (Sturridge). Mata kan het ook niet in z'n eentje.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nee hoor, ik was voor Spanje.
Lijkt me toch logisch dat gezeik op Drogba, als een speler van Barcelona het doet is heiligschennis, moet hij op het kruis gebonden worden. Als het Drogba is is het maar normaal, hij speelt toch niet voor Barcelona dus hij heeft het recht om zich te laten vallen? De kritiek op Busquets en Iniesta snap ik nog wel, die op Alves niet. Beer van een vent, fantastische voetballer.
Nee, dat hoor jij mij niet zeggen. Ik vind het altijd vervelend, maar bij Drogba wordt het levensgroot uitgemeten in de media, terwijl Barca spelers elke keer zich zo misdragen en daar de media niet over valt. Ik vind het spel van Barca mooi, daar niet van, ik loop mij alleen maar te storen aan de theater-gedrag.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat een gezeik over Chelsea, maar als Oranje kampioen was geworden in 2010 was het toch allemaal lang leve de lol? Terwijl het voetbal van Oranje ook niet om aan te zien was.
Maar, goed gedaan Chelsea, van mij mag iedereen de CL winnen behalve Barca.
En maar zeiken op Drogba die zich aanstelde, terwijl Barca daar heer en meester (vooral Busquets, Alves en Inniesta) is.
Wat een gelul. Oranje speelde niet sprankelend, maar bouwde natuurlijk in geen enkele wedstrijd een muur op zoals Chelsea deed. Oranje speelde vaak gewoon op balbezit en speelde op de aanval, maar doseerde dat wel. Chelsea deed gewoon helemaal niks, counterde 2x en scoorde per ongeluk ook 1x.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat een gelul. Oranje speelde niet sprankelend, maar bouwde natuurlijk in geen enkele wedstrijd een muur op zoals Chelsea deed. Oranje speelde vaak gewoon op balbezit en speelde op de aanval, maar doseerde dat wel. Chelsea deed gewoon helemaal niks, counterde 2x en scoorde per ongeluk ook 1x.
Gelul, wedstrijd tegen Spanje vergeten? Ik geef Oranje en Chelsea hierin gelijk, maar dan niet zeuren op Chelsea terwijl Oranje precies hetzelfde deed.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gelul, wedstrijd tegen Spanje vergeten? Ik geef Oranje en Chelsea hierin gelijk, maar dan niet zeuren op Chelsea terwijl Oranje precies hetzelfde deed.
Spanje was die avond sterker, maar Oranje heeft nog aardig gevoetbald hoor. Ook een paar hele goede kansen gehad. Dat het een fysiek harde wedstrijd was doet daar niks aan af.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Spanje was die avond sterker, maar Oranje heeft nog aardig gevoetbald hoor. Ook een paar hele goede kansen gehad. Dat het een fysiek harde wedstrijd was doet daar niks aan af.
Oranje aardig gevoetbald? Oranje kon alleen maar verdedigen, 2 goede kansen voor Robben. Die ontstonden uit een counter, elke diepe bal van Sneijder kwam toen aan en uit de counter kon hij tot 2x toe zo Robben bedienen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Oranje aardig gevoetbald? Oranje kon alleen maar verdedigen, 2 goede kansen voor Robben. Die ontstonden uit een counter, elke diepe bal van Sneijder kwam toen aan en uit de counter kon hij tot 2x toe zo Robben bedienen.
FIFA.com - Netherlands-Spain - The matches of the 2014 FIFA World Cup Brazil?
stats.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In kaarten pakken en overtredingen was je alleen de betere partij. Chapeau
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Alleen in de verlenging was Spanje beter. Voor de rest was het gewoon een nerveuze wedstrijd aan beide kanten. Voor de neutrale toeschouwer een draak.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feghouli. Mag hopen dat ie straks dan wel die terechte rode kaart nog krijgt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een domper. 1-1. Diep in blessuretijd. Manmanman. Waar slaat die extra minuut op.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4805 stemmen
Hoe zijn de verhoudingen, NW? Heb enkel het laatste kwartier gezien. Vond het wat gelijkopgaand.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond de eerste 20 minuten voor Atletico, daarna pakte Valencia steeds meer initiatief over. Hopen dat Simeone de boel op scherp heeft gezet
. Het begin is er!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Doe maar Atletico-Bilbao als finale en dan de ploeg van Bielsa als winnaar, hebben ze dikverdiend over het hele seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Simeone vs Bielsa. Lekker veel Argentijns temperament aan de zijlijn, mijn ploeg tegen mijn favoriete coach. Ik teken er voor. Altijd nog een schrale troost mocht Atleti verliezen, want het is Bielsa gegund.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, doe Adrian hem nog binnen schiet. Klasbak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manmanman, Filipe Luis
. En Ajax vond 'm niet goed genoeg
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Falcao. Gru-we-lijk! Jezus, wat mooi.
Prachtgoal.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Jij baseert het nu over een volledig decennium, maar de laatste jaren was het vooral steeds Man Utd en Barcelona in de finale.
Wel mooi trouwens dat er uit de topcompetitie Spanje slechts 2 ploegen zijn die kampioen van Europa zijn geweest. Wij hebben er tenminste 3. ( Samen met Italie en Duitsland, Engeland heeft er 4 )
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer in de slotfase, uit een hoekschop. Man man man, wordt toch nog spannend dus in Valencia.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
De wedstrijd had al beëindigt moeten zijn, verdomme en die andere goal van Valencia hetzelfde. Mooie wedstrijd. Atletico heeft het wel altijd moeilijk met die stilstaande fases. Het gaat nog moeilijk worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die scheids flikt het gewoon twee keer. Zelfde geldt voor Atletico dat ze nonchalant zijn. Weet die Courtois wel dat ie de ballen tegen moet houden?
.
Wel een goede tweede helft van Atletico, prima wedstrijd ook. Het gaat spannend worden in het Mestalla maar wel een goed uitgangspunt. Frente Atleti!
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Hehe, die eerste goal was wel defensief een flater hoor, Thibaut roepte al de eerste keer als Rami( dacht ik) helemaal alleen mocht vrij inkoppen, tweede keer was het weer Rami die kon verlengen, kon hij weinig aan veranderen. De tweede goal is geen excuus inderdaad, hij stapte verkeerd uit, maar ik had ook de indruk dat wanneer hij terug liep uitgleed, gebeurde trouwens wel vaak bij de spelers van Atletico dat ze uitgleden.
Edit: Hij heeft trouwens al veertien keer de nul gehouden in PD. Toch geen misse cijfers 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.