- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Gudde en ook Van Geel verdienen grote complimenten. Gudde heeft simpelweg een fantastische prestatie geleverd en Van Geel is er in geslaagd om op spotgoedkope wijze een team samen te stellen dat zes wedstrijden voor het einde nog meedoet om een voorronde CL plek.
En Koeman niet te vergeten natuurlijk. Laat weer eens zien dat hij niet voor niets de meest succesvolle trainer in eredivisie is.
Complimenten voor iedereen natuurlijk. Komt ook wat geluk bij kijken dat alles zo in elkaar valt. Het geluk (waar natuurlijk ook hard voor gewerkt is qua jeugdopleiding) dat er een fijne lichting klaar stond. Anders was het natuurlijk weer een rampzalig jaar geworden.
Gio en van Gastel zijn overigens ook belangrijk. Van Geel heeft geen gekke dingen gedaan (of beter: erg wijze dingen) en Fer en Wijnaldum zelfs voor 5,5 en 5 miljoen weten te verkopen met nog een jaar contract. Grote klasse. Nu El Ahmadi nog voor 10 miljoen verkopen en anders behouden. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Complimenten, maar ook gewoon enorme mazzel dat Guidetti een geweldige huurling blijkt te zijn. Scheelt gewoon 10 punten minimaal. Maar Feyenoord weet me wel te overtuigen. Credits voor Koeman en co.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Grote klasse. Ook van Gudde. Mag ook weleens gezegd worden.
Inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gudde en ook Van Geel verdienen grote complimenten. Gudde heeft simpelweg een fantastische prestatie geleverd en Van Geel is er in geslaagd om op spotgoedkope wijze een team samen te stellen dat zes wedstrijden voor het einde nog meedoet om een voorronde CL plek.
En Koeman niet te vergeten natuurlijk. Laat weer eens zien dat hij niet voor niets de meest succesvolle trainer in eredivisie is.
Gudde is gewoon een prima boekhouder (in dienst van de vrienden van Feyenoord naar wiens pijpen hij moet dansen), maar daar heb je je boekhouder voor. Als Algemeen directeur heeft hij niks gepresteerd. Zonder Van Geel waren Fer en Wijnaldum waarschijnlijk voor de helft vertrokken, dus wat mij betreft komen de credits enkel toe aan Van Geel.
Nee, Gudde was gehaald voor zijn connecties met de Coolsingel om het nieuwe stadion er doorheen te fietsten. Nu spelen de crisis en het verliezen van het WK bid hem natuurlijk ook parten, maar het enige kunstje waar hij voor gehaald is, heeft hij niet geflikt. Verder is hij gewoon een visieloze stamelende ambtenaar. Maar ach, zo lang we van Geel hebben, kunnen we even zonder sterke AD. Dus ik hoef m niet meer met spoed weg te hebben. Maar grote klasse 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Tuurlijk wel. Grote klasse dat hij er o.a. voor heeft gezorgd dat Feyenoord een half jaar sneller dan gepland uit categorie 1 is.
Laat van Geel idd maar op de voorgrond zijn werk doen. Gudde is op die positie totaal niet sterk natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonder die extra miljoenen die Van Geel binnen heeft gesleept was dat niet gebeurd. Verder mocht hij van de vrienden van Feyenoord geen scheet laten zonder hun toestemming. Vertel me, waar zit zijn kwaliteit. In ieder geval niet in zijn presentatie skills.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zwolle kampioen JL. Leuk voor Japie Stam!
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Zonder die extra miljoenen die Van Geel binnen heeft gesleept was dat niet gebeurd. Verder mocht hij van de vrienden van Feyenoord geen scheet laten zonder hun toestemming. Vertel me, waar zit zijn kwaliteit. In ieder geval niet in zijn presentatie skills.
Je geeft het zelf al aan: een goede boekhouder. 
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Kwam er vroeger nog wel heel vaak. De laatste jaren een teletekstsupporter maar vind het wel heel mooi dat Zwolle eindelijk kampioen is geworden.
Volgend jaar maar een paar potjes weer meepakken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je geeft het zelf al aan: een goede boekhouder.
Die kun je al krijgen voor 3000 in de maand....
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Zwolle als ik het goed begrijp dus volgend jaar in de Eredivisie...
Kan nog leuk worden. Kijk af en toe die samenvattingen van de JL en het team lijkt meer kwaliteit te hebben dan bijvoorbeeld Excelsior.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb niks met Zwolle, maar wel leuk het oude PEC voor een jaartje terug te hebben. Hopelijk redt Sparta het via de nacompetitie, want Excelsior zie ik helaas terug vallen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Gezien de kwaliteiten van de overige teams in de MML gaat Zwolle volgend seizoen ook gewoon weer meedoen voor het kampioenschap...
Wat een mongool, die Sierd.
Ik vind het wel een leuk filmpje eigenlijk...
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Gezien de kwaliteiten van de overige teams in de MML gaat Zwolle volgend seizoen ook gewoon weer meedoen voor het kampioenschap...
Het Oosterenk is natuurlijk geen Betzenberg!
Ik vind het wel een leuk filmpje eigenlijk...
Hij was vanavond ook weer goed bezig. Jullie wisten vast niet dat Joey van de Berg uit Nijeveen kwam en tot 3 jaar geleden magazijnmedewerker was.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kaiserslautern had destijds echter erkende topclubs om mee af te rekenen... tot aan de CL houder toe!
De 'betere' spelers uit de MML (types als Strootman, Boerrigter, Mertens, Moisander, Vertonghen) speelden daarentegen een paar jaar terug nog in de Jupiler Liga tegen (of met) Zwolle.
Nee, ik acht de club niet kansloos voor een back-2-back.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kaiserslautern had destijds echter erkende topclubs om mee af te rekenen...
De 'betere' spelers uit de eredivisie (types als Strootman, Boerrigter, Mertens, Moisander, Vertonghen) speelden ten slotte een paar jaar terug nog in de Jupiler Liga.
Heeft Jaap Stam ook jaren gespeeld. En Paolo Rossi was ook spits bij een middelmatig team in de serie A in 1981, sterker nog hij was twee jaar lang geschorst vooraf aan 1982.
Nee, andere gek, je tegeltjesopmerkingen zijn typerend voor een oud Noord Groningse Keuken. Hopeloos kneuterig en navelstarend wereldvreemd.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als Feyenoord met een half Excelsior elftal aangevuld met wat talentloze jeugdspelers en de 27e spits van Manchester City tot aan het eind mee kan doen kan iedereen het...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het veld, de scheids, het weer, Henk Kesler...
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nee, want die zou allang jankend weggerend zijn na een weekje Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Als Feyenoord met een half Excelsior elftal aangevuld met wat talentloze jeugdspelers en de 27e spits van Manchester City tot aan het eind mee kan doen kan iedereen het...
Je vergeet Swerts nog!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, want die zou allang jankend weggerend zijn na een weekje Feyenoord.
Dus omdat hij een bord voor zijn kop heeft vind jij m ok?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nee, omdat het een doorzetter is. Lijkt me logisch. En o.a. hij heeft het voor elkaar gekregen dat Feyenoord in categorie 2 zit, nogmaals.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat ik schreef, dat is de verdienste van Van Geel en de VvF. Zie totaal niet wat zijn positieve bijdrage daarin is geweest.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Het Oosterenk is natuurlijk geen Betzenberg!
Hij was vanavond ook weer goed bezig. Jullie wisten vast niet dat Joey van de Berg uit Nijeveen kwam en tot 3 jaar geleden magazijnmedewerker was.
Was hij dat bij Zwolle - Eindhoven??
Wat een bijzonder vreemde man. Heeft de meest vreemde verhalen verteld tijdens die wedstrijd. Vooral dat Herman Brood stuk ging lange tijd nergens over.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Voetbal afgelast omdat er een 14-jarige jongen een hartstilstand heeft gekregen op het veld. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wat ik schreef, dat is de verdienste van Van Geel en de VvF. Zie totaal niet wat zijn positieve bijdrage daarin is geweest.
Hij is er eindverantwoordelijk voor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb toch een vieze smaak in mijn mond zeg. Vanavond zal ik voor PSV zijn als ze AZ ontvangen
En dat voelt vervelend. Al zal mijn gewenste uitslag daar een gelijkspel zijn, dat houdt PSV lekker uit de buurt van plek 2. Maar AZ mag niet winnen.
Als Mertens nu eens de 1-0 maakt vanavond en PSV wint, dan kan Driesje toch zeggen dat hij een groot aandeel in de kampioenswedstrijd heeft gehad 
Vergeet allemaal overigens de CL toto niet in te vullen! 
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.