• 17.806 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.714 series
  • 35.113 seizoenen
  • 658.791 acteurs
  • 200.861 gebruikers
  • 9.503.451 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Daar zit zeker een kern van waarheid in, maar ik vind Nederland geen lachertje van Europa, net als Heracles geen lachertje van de Eredivisie is.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Tja, dat is maar hoe je het ziet. Op CL niveau spelen we geen rol van betekenis, in de EL kunnen (en moeten) we misschien een zwaardere stempel drukken.

CL is financieel gezien nog interessant voor Nederlandse clubs maar dat is dan ook de belangrijkste reden. Zulke dingen als wat PSV jaren geleden liet zien zit er helaas niet meer in.

Echter, aangezien de trend ook in bv. Spanje en Engeland gaande is (mindere teams worden steeds beter) krijg je in de EL ook gewoon concurrentie van Valencia, Manchester en Napoli.

Ik zou meer eerder zorgen maken over de toekomst als een gemiddeld EL team ook over NL gaat. Financiële ontwikkelingen in Rusland en Oekraïne zijn ook losgeslagen.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Heb woensdag de aftrap gemist maar Sierd was weer op dreef.

Schitterende intro + verwijzing naar Todo sobre mi madre.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Is dit echt? Die man is niet goed snik.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Sierd heeft weer is teveel gesnoven

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Midden jaren negentig met toppers als Hoekstra, Reuser, Van Vossen, Oulida, Wooter, Musampa, Scholten, Silooy ... Ja, echt iets van deze tijd.

Met die spelers zou een ploeg in de huidige MML ongeslagen kampioen worden.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Grapjas

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Met die spelers zou een ploeg in de huidige MML ongeslagen kampioen worden.

Dat je er ver mee kunt komen is destijds wel gebleken. Maar ook talenten moeten hard werken, anders kunnen die harde werkers het nog wel eens verder schoppen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

@rr

De Witte Socrates zou kleine Vurnon met huid en vlecht oppeuzelen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

Heb woensdag de aftrap gemist maar Sierd was weer op dreef.

Schitterende intro + verwijzing naar Todo sobre mi madre.

(embed)

Haha prachtig

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Vreselijk kneus die Sierd. Maar dit is niet eens zo onaardig.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

In zijn interviews na de wedstrijd is het inderdaad een vervelende draak maar met z'n commentaar tijdens de wedstrijd lach ik me, hoe bizar de feitjes ook zijn, altijd krom.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

Geweldige intro voor een match, ja.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik las dat Sierd nu ook naar VI Oranje gaat.

Nog een extra reden om dat programma en de hele insteek daarvan niet serieus te nemen.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

Sierd is een kneus. Wat een ontzettende droeftoeter die gozer. Geloof niet dat er voetbalkijkers zijn dit op zijn kansloze feitjes zitten te wachten.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

Goed nieuws overigens:

Voetbalzone - Feyenoord promoveert naar veilige Categorie II van licentiecommissie

Toch wel heel knap wat de hoge heren voor mekaar hebben gekregen. Mijn complimenten.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

schram101 schreef:

Sierd is een kneus. Wat een ontzettende droeftoeter die gozer. Geloof niet dat er voetbalkijkers zijn dit op zijn kansloze feitjes zitten te wachten.

Bij interviews is hij inderdaad heel irritant, maar deze intro vind ik gewoon geniaal.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Bij interviews is hij inderdaad heel irritant, maar deze intro vind ik gewoon geniaal.

Tja, ik vind deze intro net zo irritant als die interviews van hem.

Het gaat altijd overal over behalve over voetbal..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Sierd heeft echt een hele grote groep fans hoor. Je kijkt toch ook VI voor randzaken en geleuter over van alles en nogwat? Ben overigens ook geen enorme Sierd fan hoor, maar soms is het best grappig.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

Is zo, maar dit is toch anders. Bij VI is het humor en dat weten de hoofdpersonen zelf ook. Ik heb het idee dat Sierd denkt zelf heel informatief en intellectueel te zijn. Maar hij is vooral vermoeiend. Daarnaast steekt hij zijn haat jegens De Koninklijke niet onder stoelen of banken en ook daar kan ik slecht tegen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Wat een mongool, die Sierd.

Die nitwit plaatst zichzelf boven het voetbal. Domme palingnek is het.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Is zo, maar dit is toch anders. Bij VI is het humor en dat weten de hoofdpersonen zelf ook. Ik heb het idee dat Sierd denkt zelf heel informatief en intellectueel te zijn. Maar hij is vooral vermoeiend. Daarnaast steekt hij zijn haat jegens De Koninklijke niet onder stoelen of banken en ook daar kan ik slecht tegen.

Welnee, hij wil gewoon vermaken met een hoop onzin.

En ach, dat gedoe over Real altijd. Volgens mij valt dat nog wel mee bij Sierd. Zo iemand moet je met een korrel zout nemen. Waterreus is weer pro PSV. Ik stoor me er niet meer aan.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Feyenoord gepromoveerd naar categorie II - FCUpdate.nl

Grote klasse. Ook van Gudde. Mag ook weleens gezegd worden.

stinissen (crew films & series)

• 23947 berichten
  • 77811 stemmen

De beste bij VI vind ik met afstand Jan Boskamp ook Aad de Mos vind ik vrij goed

Maar even iets anders die Alexander Büttner van Vitesse zou dat niets voor oranje zijn hij is alvast een stuk beter als die Pieters. Ik vind het de openbaring van dit seizoen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reken maar op Emanuelson voor L-back.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Toch jammer dat Drenthe zich niet op die positie richt. En echt bijtertje en die bljft maar gaan, aanvallend ook.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord gepromoveerd naar categorie II. Grote klasse. Ook van Gudde. Mag ook weleens gezegd worden.

Gudde en ook Van Geel verdienen grote complimenten. Gudde heeft simpelweg een fantastische prestatie geleverd en Van Geel is er in geslaagd om op spotgoedkope wijze een team samen te stellen dat zes wedstrijden voor het einde nog meedoet om een voorronde CL plek.

En Koeman niet te vergeten natuurlijk. Laat weer eens zien dat hij niet voor niets de meest succesvolle trainer in eredivisie is.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Van Rhijn misschien als linksback proberen in Oranje?

Het is wel vrij droevig ja, onze alternatieven linksachter bij Oranje.

Emanuelson zou nog de beste optie denk ik zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Mijn vader is Zwolle - Eindhoven aan het kijken. Wat een ontzettend rare commentator is daar bezig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.