• 17.811 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.717 series
  • 35.119 seizoenen
  • 658.804 acteurs
  • 200.863 gebruikers
  • 9.503.998 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Naomi Watts schreef:

En wat blijft de sfeer grandioos in het VC.

Dat zeg je al gauw als je de Kuip gewend bent

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Lucky Ajax heet dat toch?

Nee, domme verdedigingsfout en overtreding van de keeper. Truste ajaxhatertje

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Je zou wel kunnen stellen dat wij het geluk (/voorrecht ) hebben dat iedereen spontaan dom begint te doen wanneer ze tegenover dit prachtige Ajax staan

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dag dag Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen en PSV

Wat een heldenploeg heeft Ajax! En wat is Ron Jans een onbenul door Narsingh na 4 minuten te wisselen

Deze overwinning was in te calculeren. Denk dat weinig Ajacieden twijfelden over deze wedstrijd. De spelers ogen al wekenlang extreem gemotiveerd/gretig(i.t.t. de concurrerende ploegen), iets wat ik niet vaak bij Ajax heb gezien de afgelopen jaren. En al helemaal niet die winning streak van 9 wedstrijden. Heerlijk dit. Alleen de manier waarop was toch iets makkelijker dan verwacht.

Het blijft inderdaad raar dat Narsingh eruit gehaald wordt. Je weet dat je op de counter moet spelen de rest van de wedstrijd met een man minder, dan houd je Assaidi en Narsingh voorin vanwege de (uitbraak)snelheid. Nu houd je een "lompe" spits in het veld die weinig toevoegt aan countervoetbal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Op zich vind ik het wel jammer, had liever een voltallig Heerenveen gezien waarvan we hadden gewonnen. Al was er op de beslissing van Blom niks af te dingen.. maar zuur dat die keeper er gelijk vanaf moet, die reserve is trouwens wel erg beroerd, broertje van Isaksson?

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Nu hopen dat ze bij Ajax niet gemakzuchtig gaan worden, en dan kan dit nog eens een heel mooi seizoen gaan worden. Wie had dat ooit kunnen denken 8 weken geleden ...

Oh ja, en Anita:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

mikey schreef:

Ik tel er 15 %%%%%%%

Ik had het niet over maximaal

Maar AZ heeft 4 punten goed te maken tegenover Ajax (doelsaldo tel ik effe voor 1 punt)Daar heeft AZ 5 speelrondes over en daar tussen staan uitwedstrijden tegenover PSV en Feyenoord.

Ajax heeft met nog 5 wedstrijden 3 thuiswedstrijden tegen respectievelijk VVV,De graafschap en nog iets van dat kaliber. Het zou naief zijn om te zeggen dat Ajax op dit moment daar punten zou verspelen

Voor mij is Ajax op dit moment door gisteren kampioen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Voetbalzone - Beckenbauer schoffeert Robben: 'Is die wet in Nederland onbekend?'

Domme opmerking van Kaiser Franz, je zou verwachten dat hij boven die onzin van 'bijgeloof' staat.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

40 - 39, advantage Ronaldo... Wat een geniale titanenstrijd.

Belangrijke zege voor Real, the Special One is weer een stapje dichter bij zijn zoveelste huzarenstukje. Hogeschoolvoetbal zonder weerga, de meest zinderende titelstrijd aller tijden?

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

Valt wel mee, die zinderende tielstrijd dan. Ronaldo-Messi is wel een titanenstrijd. Maar ik durf geen geld te zetten op de titanen- noch de titelstrijd.

En wellicht komt daar ook nog een CL eindstrijd bij.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik snap die gasten bij Bayern niet hoor.

Als ik Robben was zou ik deze zomer vertrekken.Ongelofelijk zootje daar.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

%%%%%% schreef:

Ajax heeft met nog 5 wedstrijden 3 thuiswedstrijden tegen respectievelijk VVV,De graafschap en nog iets van dat kaliber.

Groningen.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Hebben de mede Ajacieden hier ook zo lekker geslapen?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

Hebben de mede Ajacieden hier ook zo lekker geslapen?

Waarschijnlijk allemaal met elkaar.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Fraai, zo'n mislukte poging tot humor

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Welke poging?

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Alhoewel, gisteren was er wel veel komedie op de velden, behalve in Heerenveen

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

rep_robert schreef:

Alhoewel, gisteren was er wel veel komedie op de velden, behalve in Heerenveen

Heel het seizoen al toch? Hoewel Heerenveen ook zijn slechte wedstrijden heeft hoor.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Niet alle Denen komen naar Ajax. De Amsterdammers wilden graag de 15-jarige Andrew Christensen vastleggen, maar hij heeft een vierjarig contract bij Chelsea getekend.

AjaxFanzone.NL

Ook Manchester City, Aston Villa en Bayern Munchen hadden interesse. Ondanks dat Chelsea hem veel betaalt, ontkent Christensen voor het geld naar Engeland te verkassen. 'Dit is niet om het geld', zegt de centrumverdediger, die vrijdag zestien jaar oud wordt, tegen Sporten.dk.

Christensen kiest wel voor Chelsea omdat de club hem eens per maand een ticket betaalt waardoor hij naar zijn familie kan vliegen of andersom.

De jonge voetballer komt ook uit voor Denemarken U-17

Wel voor het geld dus Sowieso als jeugdspeler naar Engeland gaan is al funest voor je carrière. Raar dat Engelse clubs overal jeugd vandaan kopen, maar dat er nooit jeugd doorbreekt bij die clubs.

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

Men zou eens moeten beginnen met een verbod op deze kinderhandel. Ze zijn nog niet eens een rechtspersoon. Minimaal wachten tot de 18.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Stemmen tegen verwijdering van het kruis in het Real-logo

Acción Enraizados: Pide al Real Madrid que no quite la Cruz de su escudo + Enraizados.org

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

nakada schreef:

Men zou eens moeten beginnen met een verbod op deze kinderhandel. Ze zijn nog niet eens een rechtspersoon. Minimaal wachten tot de 18.

Dus uitzendbureau's moeten zich ook alleen richten op volwassenen?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lachen is gezond!:

Beerens: 'Ajax geen titelkandidaat meer'

AZ heeft in de strijd om het kampioenschap geen last meer van Ajax. Dat is althans de inschatting van Roy Beerens nu het 11 punten los staat van de titelhouder.

En omdat hij zo leuk is:

Om maar niet te spreken over de reacties op Feyenoord/PSV netwerk na de nederlagen tegen Utrecht en Feyenoord uit. Ik kom niet meer bij

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Heel jammer van gister, ik had eigenlijk op drie punten gerekend. Hadden we ook moeten pakken, omdat we ook nog PSV en Feyenoord-uit krijgen waar ik eigenlijk op nul punten reken. Maar aan de andere kant, dat PSV en Feyenoord dan ook punten hebben verloren gister is wel erg lekker, dat had ik niet verwacht. Belangrijk is dat PSV niet bij de eerste twee eindigt, dus zaterdag een gelijkspel of winst voor AZ zou wel erg lekker zijn. Dat Ajax kampioen wordt had ik me allang al bij neergelegd. Gouweleeuw heeft gister laten zien voor welke club hij volgend seizoen wil uitkomen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Materny schreef:

Lachen is gezond!:

AZ heeft in de strijd om het kampioenschap geen last meer van Ajax. Dat is althans de inschatting van Roy Beerens nu het 11 punten los staat van de titelhouder.

En omdat hij zo leuk is:

(embed)

Om maar niet te spreken over de reacties op Feyenoord/PSV netwerk na de nederlagen tegen Utrecht en Feyenoord uit. Ik kom niet meer bij

Alsof Ajacieden niet zo zouden praten als Ajax 11 punten los zou staan.

En wat is er raar aan dat Beerens zei dat Ajax geen kampioenskandidaat meer was, toen Ajax 11 punten achterstond. Ik denk dat iedereen er zo over heeft gedacht.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Materny schreef:

Lachen is gezond!:

En omdat hij zo leuk is:

(embed)

Totaal niet raar dat Beerens dat zei hoor. 11 punten afstand zou in elke andere competitie afgestrafd worden.

Zoals Chucky92 al zei dus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Driesje en consorten zouden moeten weten dat Ajax al meerdere seizoenen op rij na de winterstop terugkomt van een lastige tot onmogelijke positie. Ik trek een lange neus naar onze grote vriend Beerens, en onze wat kleinere vriend Dries

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, laten we hopen op een klein wonder en er plots toch een andere club kampioen wordt, dan kunnen we ook weer een hoop berichten gaan quoten.

Denk overigens dat er genoeg posten van Ajax supporters hier op de site te vinden zijn, die exact hetzelfde schreven rond die tijd....

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Alsof Ajacieden niet zo zouden praten als Ajax 11 punten los zou staan.

En wat is er raar aan dat Beerens zei dat Ajax geen kampioenskandidaat meer was, toen Ajax 11 punten achterstond. Ik denk dat iedereen er zo over heeft gedacht.

Klopt. Inclucief alle Ajacieden hier. Otherfool, kom maar met de quotes.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wil er gewoon nooit aan denken dat een andere club dan Ajax kampioen wordt, dus blijf ik dat altijd maar gewoon zeggen. Vorig seizoen ging net zo, dus dacht dan kan het nu ook weer.

Maar de pot Feyenoord-Ajax dit seizoen baarde me wel wat zorgen toen ik dat live aanschouwde. Alles is weer op de rit nu. Dat hele gezeik met die RvC vond ik ook zwaar irritant en hielp niet echt mee aan de sfeer bij Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.