• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.720 series
  • 35.132 seizoenen
  • 658.806 acteurs
  • 200.864 gebruikers
  • 9.504.079 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

AZ-Twente 2-1

Heerenveen-Ajax 1-1

RKC-PSV 1-2

Roda-Feyenoord 1-1

In ieder geval gaan er vanavond of koppen rollen of de ontknopig wordt ongekend spannend.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

AZ-Twente 0-0

RKC-PSV 1-1

Heerenveen-Ajax 1-4

Roda-Feyenoord 2-1

Dit is de avond dat we afstand nemen

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

orbit schreef:

TVerder heb ik nog nergens een aannemelijke reden gezien om Ajax te haten buiten de (begrijpelijke) afgunst.

roflol! . afgunst .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

roflol! . afgunst .

Overschreeuw jij je maar weer eens, des te harder is het duidelijk

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Misschien moet je eerst even opzoeken wat afgunst betekent.

Als ik zo jaloers was op Ajax-supporters was ik er zelf wel 1 geworden. Hoef je niks voor te doen hoor.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

AZ-Twente 2-1

RKC-PSV 1-4

Heerenveen-Ajax 1-1

Roda-Feyenoord 2-3

Atleti - Real 0-4

Dortmund - Bayern 2-1

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Als ik zo jaloers was op Ajax-supporters was ik er zelf wel 1 geworden. Hoef je niks voor te doen hoor.

Het lijkt me dat je grondig bent gehersenspoelt op dat punt, evenals de rest die zich rivaal waant. Dan wordt je dus geen supporter maar een hater, we zien ze hier immers iedere 5 minuten posten ofzo

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

AZ-Twente 1-1

RKC-PSV 2-3

Heerenveen-Ajax 1-4 ( Al hoop ik uiteraard op winst voor Heerenveen ).

Roda-Feyenoord 1-2

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Of je kiest de rijkste club ter wereld, Real Madrid...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Tsja, ik heb het in latijn op mijn doctoraatsbul gegraveerd staan, laat die menzatestjes of LOI infantiliteiten maar zitten verder

Alhoewel ik ook wel weet dat je bewust hangt te trollen hier, wordt het zo nu en dan een beetje vermoeiend. Verder heb ik nog nergens een aannemelijke reden gezien om Ajax te haten buiten de (begrijpelijke) afgunst. Ik vraag me af of ik zo zou reageren als de situatie omgekeerd was. Weet wel dat Real ook door de meeste andere clubs in Spanje gehaat wordt en dat hoofdsteden nooit populair zijn bij de provincie, kennelijk universele verschijnselen.

Nou vooruit, ik zal je (jullie) maar eens in helder Nederlands uitleggen waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax. Het is eenvoudiger dan je denkt. Het is om de simpele reden dat Ajax vaak wint van de club die men support. Dat heeft verder niets met jalouzie of afgunst te maken, maar enkel met de onvrede die Ajax de supporters van vele andere clubs bezorgt. Niet iets om je druk om te maken. Dat Ajax verder een kil en arrogante club is en de supporters ervan dergelijke simpele allerdaagse zaken niet meer herkennen helpt dan verder niet echt mee. Dat laatste zijn zaken om je wel zorgen over te maken. Het zou je sieren als recordkampioen om begrip te hebben voor de supporters van de minder succesvolle clubs. Maar ipv schieten jullie in een stuiptrekkende verdediging en beginnen te schermen met foute termen als afgunst en jalouzie. Nee intendeel. Wat ben ik blij dat ik niet zo ben.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

AZ-Twente 2-1

Heerenveen-Ajax 1-1

RKC-PSV 1-2

Roda-Feyenoord 1-1

In ieder geval gaan er vanavond of koppen rollen of de ontknopig wordt ongekend spannend.

Volgens mij, als Ajax verliest en Feyenoord en dus Heerenveen winnen, is het gat 1 tot max 2 punten tussen nrs 1 en 6

Dat slaat eigenlijk nergens op

Als AZ vanavond niet wint zou een punt in Friesland voor Ajax nog wel kunnen. En eigenlijk als AZ wint ook wel, want die krijgen nog PSV en Feyenoord uit. Daar pakken ze max 2 punten.

Hopen dat Ajax het vanavond beslist. Winnen = landstitel 90% binnen.

AZ-Twente gelijk en komend weekend PSV-AZ gelijk. Dan is het echt klaar

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nou vooruit, ik zal je (jullie) maar eens in helder Nederlands uitleggen waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax. Het is eenvoudiger dan je denkt. Het is om de simpele reden dat Ajax vaak wint van de club die men support. Dat heeft verder niets met jalouzie of afgunst te maken, maar enkel met de onvrede die Ajax de supporters van vele andere clubs bezorgt. Niet iets om je druk om te maken. Dat Ajax verder een kil en arrogante club is en de supporters ervan dergelijke simpele allerdaagse zaken niet meer herkennen helpt dan verder niet echt mee. Dat laatste zijn zaken om je wel zorgen over te maken. Het zou je sieren als recordkampioen om begrip te hebben voor de supporters van de minder succesvolle clubs. Maar ipv schieten jullie in een stuiptrekkende verdediging en beginnen te schermen met foute termen als afgunst en jalouzie. Nee intendeel. Wat ben ik blij dat ik niet zo ben.

Haha gelukkig hebben we Reinbo nog, die houdt alle Ajax cliche's wel in stand. Ik miste nog het totaal sfeerloze Ajax publiek en het eeuwig zingende Feyenoord Legioen

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vrij bizar overigens, vanavond ook nog Juve-Lazio, Dortmund-Bayern, Atl-Real Madrid en nog oa Engelse top.

Man man man, kunnen ze dat voetbal niet eens verdelen over meerdere dagen.

Maar even een kijkschema in elkaar draaien en met de laptop op schoot televisie kijken.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Man man man, kunnen ze dat voetbal niet eens verdelen over meerdere dagen.

Maar even een kijkschema in elkaar draaien en met de laptop op schoot televisie kijken.

Haha, doe je een wedstrijd op tv, 1 op de laptop via stream en zet je er radio 1 maar bij aan

Als ik Sport1 had, dan was ik vanavond wel teleurgesteld geweest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha gelukkig hebben we Reinbo nog, die houdt alle Ajax cliche's wel in stand. Ik miste nog het totaal sfeerloze Ajax publiek en het eeuwig zingende Feyenoord Legioen

Clichees zijn niet voor niets clichees. En die laatsten noemde ik expres niet om een zo objectief mogelijk beeld te schetsen. Maar je verongelijkte reactie is wederom tekenend.

stinissen (crew films & series)

• 23951 berichten
  • 77820 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha, doe je een wedstrijd op tv, 1 op de laptop via stream en zet je er radio 1 maar bij aan

Als ik Sport1 had, dan was ik vanavond wel teleurgesteld geweest.

Gewoon eredivisie live kijken en opnemen sport 1 na eredivisie live match of the day kijken (opgenomen) en daarna de sportschau kijken ook opgenomen daarna als je nog fit bent kun je sport 1 kijken (opgenomen)

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Snelle 1-0 van AZ zeg.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Iemand een link naar een (goede) stream. Ik gebruik normaal Sopcast, maar daar vind ik niks op. De enige stream die ik krijg is DSC 4 en die zendt Olympique Marseille tegen Montpellier geloof ik uit (dat is Sport 1? )

Edit: oude vertrouwde stream doet 't weer.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Gewoon googlen naar 13th stream. Ik weet niet of ie online staat, maar dat is een goede kwaliteit sopcast voor Nederlandse wedstrijden

Edit: 13th Stream Sopcast | Channel | streaming - Live Football Online - livefootballol.com

En dan op "link" klikken. Zou em opslaan als ik jou was!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Twente speelt afschuwelijk slecht, maar maken net wel heel fraai via de Jong (wie anders he) 1-1. Zou een goede eindstand zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En Verbeek maar weer afkeurend schudden en z´n ongenoegen uiten. Maar wanneer AZ op voorsprong komt na een overtreding dan is hij de eerste die ´ hiep hoi´ de dugout uit springt.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Dan is onrecht opeens niet meer zo belangrijk...

Edit: Mooi, eindstand: 2-2.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twente & AZ

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nu dat gaat lekker. Nu Feyenoord 2e helft effe die 0-1 er in prikken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hoe doet PSV het trouwens in Waalwijk? Roda en Feyenoord zijn compleet in balans, zowel kwa kansenverhouding als veldspel. Heb 3 laptops nodig

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

PSV nog niet best. De combinaties lopen tot de 16m waar vervolgens 9 RKC'ers staan te wachten. Daar zijn ze nog niet doorheen gekomen.

Arsenal gaat een monsterscore neerzetten. Na 10min 0-2 tegen Wolves die al met 10 man staan. Panenka Persie en een assist op Walcott.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Of je kiest de rijkste club ter wereld, Real Madrid...

Uh, die spelen in Spanje.....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Rood Heerenveen en penalty

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lucky Ajax heet dat toch?

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

Dit meen je niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.