- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
mikey
-
- 29048 berichten
- 5210 stemmen
Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch een seizoen zonder prijzen, zeer pijnlijk voor AZ. Maar ze zijn van ver gekomen, dus chapeau!
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.
Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.
Nou ja, deze discussie komen we toch niet uit. Dus we zullen zien op het EK of Pieters wel of niet door de mand valt of anders hoe z'n vervanger het verklooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
GGGGOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. Falcao! 1-1
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.
Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.
Pieters is niet goed bezig, maar het talent in Van Aanholt zie ik tot nu toe ook niet.
Urby dan maar naar achteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Urby ook prima, erg onderschatte voetballer hier in NL, Drenthe, lijken me allemaal betere alternatieven.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Ja, verdedigen dat ze kunnen. (Urby en Roy bedoel ik)
Ze glijden allemaal uit daar in het VC.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Urby ook prima, erg onderschatte voetballer hier in NL, Drenthe, lijken me allemaal betere alternatieven.
Drenthe was ik helemaal vergeten, maar heb eerlijk gezegd geen goed beeld van zijn prestaties bij Everton.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Vaak wissel en als hij speelt rechtshalf.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Groetjes van de landskampioen en nieuwe landskampioen Ajax! 
Dit geeft Ajax natuurlijk niet meer weg. Uit in de Veste kampioen worden!
Dag dag Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen en PSV 
Wat een heldenploeg heeft Ajax! En wat is Ron Jans een onbenul door Narsingh na 4 minuten te wisselen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je gelooft het toch niet. Prachtige goal Ronaldo, dat wel. Kudt.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Jammer dat Feyenoord vandaag niet wist te winnen. Had een gelijkspel verwacht, maar van dit Roda had wel gewonnen mogen worden. Feyenoord was ook verre van goed. Vooral El Ahmadi, Guidetti en Bakkal speelden ver onder niveau. Jammer, jammer, maar een tweede plaats zou al een prijs zijn dit seizoen. Stel je voor, de CL en de vele miljoenen...
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
"Nja Ronaldo scoort nooit in belangrijke wedstrijden."
CR7 
Balen van United (jaja), maar kan me niet voorstellen dat ze dit nog uit handen gaan geven.
mikey
-
- 29048 berichten
- 5210 stemmen
Wat een heldenploeg heeft Ajax!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wat blijft de sfeer grandioos in het VC.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat Feyenoord vandaag niet wist te winnen. Had een gelijkspel verwacht, maar van dit Roda had wel gewonnen mogen worden. Feyenoord was ook verre van goed. Vooral El Ahmadi, Guidetti en Bakkal speelden ver onder niveau. Jammer, jammer, maar een tweede plaats zou al een prijs zijn dit seizoen. Stel je voor, de CL en de vele miljoenen...
Ajax en AZ verdienen de 1e 2 plekken. Feyenoord mag van mij 3e eindigen. Spelen leuker dan PSV en Twente. Lekker boven Fer en Wijnaldum eindigen zou toch heerlijk zijn. Overigens is zeker plek 2 nog voor jullie haalbaar, zeker als AZ bij PSV verliest dit weekend...zou kunnen toch.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Wat een oerdomme overtreding. Penalty.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ajax en AZ verdienen de 1e 2 plekken. Feyenoord mag van mij 3e eindigen. Spelen leuker dan PSV en Twente. Lekker boven Fer en Wijnaldum eindigen zou toch heerlijk zijn. Overigens is zeker plek 2 nog voor jullie haalbaar, zeker als AZ bij PSV verliest dit weekend...zou kunnen toch.
Het welbekende cliché: iedere club staat op de verdiende plek na 34 wedstrijden.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Het welbekende cliché: iedere club staat op de verdiende plek na 34 wedstrijden.
Omgerekend naar domheid zou PSV allang uitgeschakeld moeten zijn voor Europees Voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Daarom staan wij ook aan kop 
Maar ben het niet altijd met dat cliche eens. Soms heb je als club ook erg veel pech of juist veel mazzel.
Mijn prognose:
Ajax
AZ
Feyenoord
Twente
PSV
Heerenveen
Mazzel voor PSV dat ze de beker hebben, scheelt play offs spelen als ze 6e zouden worden. Ik denk wel dat er in Almelo vanavond gevloekt is 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik denk nu:
Ajax
Twente
Feyenoord
PSV
AZ
Heerenveen
Dus waarschijnlijk kun je dit op z'n kop zetten, als je afgaat op deze competitie.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Twente? Die speelden vanavond echt heel slecht.
PS: Iedereen zeurde dat Barcelona over het veld in Milaan klaagde, maar Koeman deed het vanavond na afloop ook 
mikey
-
- 29048 berichten
- 5210 stemmen
Dus waarschijnlijk kun je dit op z'n kop zetten, als je afgaat op deze competitie.
Gezien deze competitie lijkt me dat het geval. Ajax is de enige stabiele club nog. (gezien deze competitie dan)
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha kwam net deze tegen:
Philips
Staat
Vijfde

Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Gezien deze competitie lijkt me dat het geval. Ajax is de enige stabiele club nog. (gezien deze competitie dan) De afgelopen 10 wedstrijden wel, daarvoor niet. Maar als Ajax dit nog uit handen geeft, vreet ik een jodenkoek op.
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Afschuwelijke Eredivisieavond
.
Godzijdank doen Dortmund en met name Real wat ze moeten doen
.
En Baeyrn haha, een Nederlander een penalty laten nemen in zo'n belangrijke pot
.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Even een vraagje uit curiositeit: Wat is er eigenlijk mis met PSV? Ben een volledige buitenstaander qua Nederlands voetbal maar merk dat hier op het forum zowel de Ajax als Feyenoord fans nog minder hebben met PSV dan met de andere rivalen.
Haha kwam net deze tegen:
Philips
Staat
Vijfde
Your Argument is Invalid
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.