• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.720 series
  • 35.132 seizoenen
  • 658.806 acteurs
  • 200.864 gebruikers
  • 9.504.079 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

mikey

• 29048 berichten
  • 5210 stemmen

$pecial schreef:

Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.

Een club voor de mensen van Amsterdam.. Maar ook voor een heleboel mensen buiten die mooie stad. Dat vinden die andere supporters niet leuk en gaan dan roepen dat Ajax geen volksclub zou zijn... met soms die beursgang als waardeloos argument.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Toch een seizoen zonder prijzen, zeer pijnlijk voor AZ. Maar ze zijn van ver gekomen, dus chapeau!

mikey

• 29048 berichten
  • 5210 stemmen

Ik tel er 15 %%%%%%%

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.

Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.

Nou ja, deze discussie komen we toch niet uit. Dus we zullen zien op het EK of Pieters wel of niet door de mand valt of anders hoe z'n vervanger het verklooit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

GGGGOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. Falcao! 1-1

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.

Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.

Pieters is niet goed bezig, maar het talent in Van Aanholt zie ik tot nu toe ook niet.

Urby dan maar naar achteren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Urby ook prima, erg onderschatte voetballer hier in NL, Drenthe, lijken me allemaal betere alternatieven.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Ja, verdedigen dat ze kunnen. (Urby en Roy bedoel ik)

Ze glijden allemaal uit daar in het VC.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Urby ook prima, erg onderschatte voetballer hier in NL, Drenthe, lijken me allemaal betere alternatieven.

Drenthe was ik helemaal vergeten, maar heb eerlijk gezegd geen goed beeld van zijn prestaties bij Everton.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Vaak wissel en als hij speelt rechtshalf.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Groetjes van de landskampioen en nieuwe landskampioen Ajax!

Dit geeft Ajax natuurlijk niet meer weg. Uit in de Veste kampioen worden!

Dag dag Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen en PSV

Wat een heldenploeg heeft Ajax! En wat is Ron Jans een onbenul door Narsingh na 4 minuten te wisselen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je gelooft het toch niet. Prachtige goal Ronaldo, dat wel. Kudt.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Jammer dat Feyenoord vandaag niet wist te winnen. Had een gelijkspel verwacht, maar van dit Roda had wel gewonnen mogen worden. Feyenoord was ook verre van goed. Vooral El Ahmadi, Guidetti en Bakkal speelden ver onder niveau. Jammer, jammer, maar een tweede plaats zou al een prijs zijn dit seizoen. Stel je voor, de CL en de vele miljoenen...

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

"Nja Ronaldo scoort nooit in belangrijke wedstrijden."

CR7

Balen van United (jaja), maar kan me niet voorstellen dat ze dit nog uit handen gaan geven.

mikey

• 29048 berichten
  • 5210 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een heldenploeg heeft Ajax!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En wat blijft de sfeer grandioos in het VC.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Jammer dat Feyenoord vandaag niet wist te winnen. Had een gelijkspel verwacht, maar van dit Roda had wel gewonnen mogen worden. Feyenoord was ook verre van goed. Vooral El Ahmadi, Guidetti en Bakkal speelden ver onder niveau. Jammer, jammer, maar een tweede plaats zou al een prijs zijn dit seizoen. Stel je voor, de CL en de vele miljoenen...

Ajax en AZ verdienen de 1e 2 plekken. Feyenoord mag van mij 3e eindigen. Spelen leuker dan PSV en Twente. Lekker boven Fer en Wijnaldum eindigen zou toch heerlijk zijn. Overigens is zeker plek 2 nog voor jullie haalbaar, zeker als AZ bij PSV verliest dit weekend...zou kunnen toch.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Wat een oerdomme overtreding. Penalty.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe dom kan je zijn.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax en AZ verdienen de 1e 2 plekken. Feyenoord mag van mij 3e eindigen. Spelen leuker dan PSV en Twente. Lekker boven Fer en Wijnaldum eindigen zou toch heerlijk zijn. Overigens is zeker plek 2 nog voor jullie haalbaar, zeker als AZ bij PSV verliest dit weekend...zou kunnen toch.

Het welbekende cliché: iedere club staat op de verdiende plek na 34 wedstrijden.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het welbekende cliché: iedere club staat op de verdiende plek na 34 wedstrijden.

Omgerekend naar domheid zou PSV allang uitgeschakeld moeten zijn voor Europees Voetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En toch weer een oorwassing.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daarom staan wij ook aan kop

Maar ben het niet altijd met dat cliche eens. Soms heb je als club ook erg veel pech of juist veel mazzel.

Mijn prognose:

Ajax

AZ

Feyenoord

Twente

PSV

Heerenveen

Mazzel voor PSV dat ze de beker hebben, scheelt play offs spelen als ze 6e zouden worden. Ik denk wel dat er in Almelo vanavond gevloekt is

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ik denk nu:

Ajax

Twente

Feyenoord

PSV

AZ

Heerenveen

Dus waarschijnlijk kun je dit op z'n kop zetten, als je afgaat op deze competitie.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Twente? Die speelden vanavond echt heel slecht.

PS: Iedereen zeurde dat Barcelona over het veld in Milaan klaagde, maar Koeman deed het vanavond na afloop ook

mikey

• 29048 berichten
  • 5210 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dus waarschijnlijk kun je dit op z'n kop zetten, als je afgaat op deze competitie.

Gezien deze competitie lijkt me dat het geval. Ajax is de enige stabiele club nog. (gezien deze competitie dan)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha kwam net deze tegen:

Philips

Staat

Vijfde

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Gezien deze competitie lijkt me dat het geval. Ajax is de enige stabiele club nog. (gezien deze competitie dan)

De afgelopen 10 wedstrijden wel, daarvoor niet. Maar als Ajax dit nog uit handen geeft, vreet ik een jodenkoek op.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Afschuwelijke Eredivisieavond .

Godzijdank doen Dortmund en met name Real wat ze moeten doen .

En Baeyrn haha, een Nederlander een penalty laten nemen in zo'n belangrijke pot .

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Finisterra schreef:

Even een vraagje uit curiositeit: Wat is er eigenlijk mis met PSV? Ben een volledige buitenstaander qua Nederlands voetbal maar merk dat hier op het forum zowel de Ajax als Feyenoord fans nog minder hebben met PSV dan met de andere rivalen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha kwam net deze tegen:

Philips

Staat

Vijfde

Your Argument is Invalid

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.