• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.721 series
  • 35.134 seizoenen
  • 658.808 acteurs
  • 200.864 gebruikers
  • 9.504.112 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ronaldo .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Maar Ajax is natuurlijk gewoon een volksclub.

Heb je de beursgang gemist?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

PSV heeft ook altijd (uitzonderingen daargelaten) erg irritante spelers, van die perfecte schoonzoontjes, een brave club waar geen sfeer in het stadion is. Ze doen altijd overkomen de rustige provincieclub te zijn waar alles koek en ei is, maar stiekem willen ze best graag zo'n grote club als Ajax en Feyenoord zijn. Er zit geen geur, kleur of smaak aan. Stoffig is de beste term om PSV te duiden.

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

AZ verliest nog wel een keertje, Ajax verliest uit bij Grunn en Twente

En Twente wint alles

Ja ik blijf wel dromen hehe

$pecial

• 1147 berichten
  • 557 stemmen

mikey schreef:

Precies mijn afkeer van PSV is niets vergeleken met die van feyenoord. Maar Ajax is natuurlijk gewoon een volksclub.

Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

PSV heeft ook altijd (uitzonderingen daargelaten) erg irritante spelers, van die perfecte schoonzoontjes, een brave club waar geen sfeer in het stadion is. Ze doen altijd overkomen de rustige provincieclub te zijn waar alles koek en ei is, maar stiekem willen ze best graag zo'n grote club als Ajax en Feyenoord zijn. Er zit geen geur, kleur of smaak aan. Stoffig is de beste term om PSV te duiden.

Mwah, ik vind ze altijd wel zakelijk slim. In ieder geval in de tijd van Van Raaij, nu zijn ze een beetje zwemmende, maar nog steeds in veel betere doen dan toen het met Feyenoord slecht ging. Daarbij is het tactisch erg slim om vanuit de luwte te opereren. En je moet toegeven Europees hebben ze de laatste 10 jaar goed gepresteerd. Maar verder is het natuurlijk een verwend provincieclubje. Wat dat verwende betreft lijkt het ook op Ajax.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vascago schreef:

Ajax verliest uit bij Grunn

Gelukkig is die wedstrijd al gespeeld.

En zelfs mocht Ajax er twee verliezen, dan hebben ze nog een beter doelsaldo.

Dus eet je pizza.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ben ook gewoon voor PSV Europees gezien. Ze hebben al jaren zakelijk gevoetbald. Ajax wil het vaak te mooi doen, waardoor veel belangrijke potjes net verloren gingen. We zijn qua prijzen de afgelopen 10 jaar niet echt verwend geweest. Eindelijk zetten ze die zwakke jaren weer recht. Dit mede door mijn held Frankie de Boer !

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.

wat kenmerkt een volksclub? Is gewoon een verzonnen term om bepaalde clubs op te hemelen.Enkel.de.successen van Ajax hebben ervoor gezorgd dat men Ajax geen "volksclub" noemt.

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

Del Piero . Wat een held. Ik was even bang dat Juve WEER gelijk zou spelen.

Vascago

• 4807 berichten
  • 3646 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Gelukkig is die wedstrijd al gespeeld.

En zelfs mocht Ajax er twee verliezen, dan hebben ze nog een beter doelsaldo.

Dus eet je pizza.

Maar het verschil is 5 punten dus dan eet jij pizza

Maar euh kut . Maar Grunn pakt in Amsterdam ook wel de punten. Anders gebeurd het wel tegen VVV of Vitesse

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Vascago schreef:

AZ verliest nog wel een keertje, Ajax verliest uit bij Grunn en Twente

En Twente wint alles

Ja ik blijf wel dromen hehe

Grunn moet naar de Arena, kansloze missie en al helemaal zonder Tadic

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

moviemafketel schreef:

De uilteg van Reinbo snijdt meer hout. Spelers komen en gaan en iedere club heeft zijn portie vervelende spelers wel gehad. Ook mbt de sfeer in het stadion is er, zeker in vergelijking met Ajax, amper verschil geweest door de jaren heen. Buiten het stadion heeft PSV zich inderdaad minder laten gelden maar waarom dat een punt zou zijn waardoor we minder een topclub zouden zijn zie ik niet zo.

En statistisch gezien zijn we qua club Feyenoord al een tijdje voorbij. Alleen bij de supportersschare hebben ze nog een voorsprong.

Het enige wat voor de rest blijft staan is het feit dat het van oorsprong een club van een bedrijf is. Ik zie dat zelf niet zo als een negatief punt (Philips heeft ontzettend veel betekend voor qua economische vooruitgang voor Eindhoven e.o. en de banden zijn momenteel net zo close als iedere andere club met zijn sponsor). En als er dan iemand de club van het gewone arbeidersvolk was is PSV het wel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Maar euh kut . Maar Grunn pakt in Amsterdam ook wel de punten. Anders gebeurd het wel tegen VVV of Vitesse

Groningen in Amsterdam? Nee joh, thuis verliezen we absoluut niet meer. Tegen Vitesse misschien een gelijkspel op een slechte dag, maar dan mag het al wel bepaald zijn

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ook trots op onze boys. Ajax speelt hier gewoon al vanaf minuut 1 een thuiswedstrijd

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

C Ronaldo doet het weer

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De uilteg van Reinbo snijdt meer hout. Spelers komen en gaan en iedere club heeft zijn portie vervelende spelers wel gehad. Ook mbt de sfeer in het stadion is er, zeker in vergelijking met Ajax, amper verschil geweest door de jaren heen. Buiten het stadion heeft PSV zich inderdaad minder laten gelden maar waarom dat een punt zou zijn waardoor we minder een topclub zouden zijn zie ik niet zo.

En statistisch gezien zijn we qua club Feyenoord al een tijdje voorbij. Alleen bij de supportersschare hebben ze nog een voorsprong.

Het enige wat blijft staan is het feit dat het van oorsprong een club van een bedrijf is. Ik zie dat zelf niet zo als een negatief punt (Philips heeft ontzettend veel betekend voor qua economische vooruitgang voor Eindhoven e.o. en de banden zijn momenteel net zo close als iedere andere club met zijn sponsor). En als er dan iemand de club van het gewone arbeidersvolk was is PSV het wel.

Wel apart dat alleen PSvers dat zelf zo zien en de rest van de clubs niet. Het was ook puur zoals ik naar PSV kijk, maar er zullen ook mensen zijn die PSV een mooie club vinden. Ik ken ze op een paar verdwaalde PSV-supporters in ieder geval niet hier.

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Groningen in Amsterdam? Nee joh, thuis verliezen we absoluut niet meer. Tegen Vitesse misschien een gelijkspel op een slechte dag, maar dan mag het al wel bepaald zijn

Na VVV thuis hebben we de huldiging al inderdaad

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

hahaha, my bad.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

De blessure van Pieters zag er trouwens niet zo best uit. Gaf een voorzet zonder een tegenstander in de buurt en lag daarna kermend op de grond en hinkend van het veld.

Duidelijkheid is er nog niet maar PSV-watcher Elfrink van het ED is richting het EK behoorlijk pessimistisch.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Moeten we hem echt missen? Ik denk dat iedereen even matig presteert op die positie.. helaas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mooi bij Juve. Juist hij. Del Piero .

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Tonypulp schreef:

Moeten we hem echt missen? Ik denk dat iedereen even matig presteert op die positie.. helaas.

Die discussie hebben we al eerder gevoerd. Wat je ook van Pieters mag vinden de vervanging is kwalitatief minder dus kun je maar beter hem daar hebben staan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ohja, dat is waar Maar goed, ik zie hem week in week uit als een idioot verdedigen, dus ik blijf je statement uitermate zwak vinden. Een aanvaller kan op die positie ook de schlemiel uithangen en die hebben tenminste nog een beetje snelheid in de benen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Staat Willems tegen AZ in de basis

Go Beerens !

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Ik zie hem week in week uit als een idioot verdedigen, dus ik blijf je statement uitermate zwak vinden. Dat kan een aanvaller ook en die hebben nog een beetje snelheid in de benen.

Aan de andere kant, jouw statement dat een aanvaller beter kan verdedigen dan Pieters snijdt helemaal geen hout. Verdedigen is meer dan hardlopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

City weer helemaal in de race .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Aan de andere kant, jouw statement dat een aanvaller beter kan verdedigen dan Pieters snijdt helemaal geen hout. Verdedigen is meer dan hardlopen.

Je moet het nog even een keertje lezen, ik zeg namelijk nergens dat het slechts hard (mee) lopen is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.

Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax wordt trouwens kampioen als ik nu die resterende programma's voor bij zie komen met.

Ajax - 61 punten

15 april: De Graafschap (thuis)

22 april: FC Groningen (thuis)

29 april: FC Twente (uit)

2 mei: VVV-Venlo (thuis)

6 mei: Vitesse (uit)

Dat is gewoon minimaal 9 punten.

AZ zal zich op de 2de plek moeten richten. Wat trouwens ook een machtige prestatie zal zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.