- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar Ajax is natuurlijk gewoon een volksclub.
Heb je de beursgang gemist?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV heeft ook altijd (uitzonderingen daargelaten) erg irritante spelers, van die perfecte schoonzoontjes, een brave club waar geen sfeer in het stadion is. Ze doen altijd overkomen de rustige provincieclub te zijn waar alles koek en ei is, maar stiekem willen ze best graag zo'n grote club als Ajax en Feyenoord zijn. Er zit geen geur, kleur of smaak aan. Stoffig is de beste term om PSV te duiden.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
AZ verliest nog wel een keertje, Ajax verliest uit bij Grunn en Twente
En Twente wint alles 
Ja ik blijf wel dromen hehe
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Precies mijn afkeer van PSV is niets vergeleken met die van feyenoord. Maar Ajax is natuurlijk gewoon een volksclub.
Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PSV heeft ook altijd (uitzonderingen daargelaten) erg irritante spelers, van die perfecte schoonzoontjes, een brave club waar geen sfeer in het stadion is. Ze doen altijd overkomen de rustige provincieclub te zijn waar alles koek en ei is, maar stiekem willen ze best graag zo'n grote club als Ajax en Feyenoord zijn. Er zit geen geur, kleur of smaak aan. Stoffig is de beste term om PSV te duiden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax verliest uit bij Grunn
Gelukkig is die wedstrijd al gespeeld. 
En zelfs mocht Ajax er twee verliezen, dan hebben ze nog een beter doelsaldo.
Dus eet je pizza. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben ook gewoon voor PSV Europees gezien. Ze hebben al jaren zakelijk gevoetbald. Ajax wil het vaak te mooi doen, waardoor veel belangrijke potjes net verloren gingen. We zijn qua prijzen de afgelopen 10 jaar niet echt verwend geweest. Eindelijk zetten ze die zwakke jaren weer recht. Dit mede door mijn held Frankie de Boer !
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Haha Ajax een volksclub. Feyenoord, ADO, Utrecht, dat zijn volksclubs.
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Del Piero
. Wat een held. Ik was even bang dat Juve WEER gelijk zou spelen.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Gelukkig is die wedstrijd al gespeeld. 
En zelfs mocht Ajax er twee verliezen, dan hebben ze nog een beter doelsaldo.
Dus eet je pizza.
Maar het verschil is 5 punten dus dan eet jij pizza 
Maar euh kut
. Maar Grunn pakt in Amsterdam ook wel de punten. Anders gebeurd het wel tegen VVV of Vitesse 
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
AZ verliest nog wel een keertje, Ajax verliest uit bij Grunn en Twente
En Twente wint alles 
Ja ik blijf wel dromen hehe
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
De uilteg van Reinbo snijdt meer hout. Spelers komen en gaan en iedere club heeft zijn portie vervelende spelers wel gehad. Ook mbt de sfeer in het stadion is er, zeker in vergelijking met Ajax, amper verschil geweest door de jaren heen. Buiten het stadion heeft PSV zich inderdaad minder laten gelden maar waarom dat een punt zou zijn waardoor we minder een topclub zouden zijn zie ik niet zo.
En statistisch gezien zijn we qua club Feyenoord al een tijdje voorbij. Alleen bij de supportersschare hebben ze nog een voorsprong.
Het enige wat voor de rest blijft staan is het feit dat het van oorsprong een club van een bedrijf is. Ik zie dat zelf niet zo als een negatief punt (Philips heeft ontzettend veel betekend voor qua economische vooruitgang voor Eindhoven e.o. en de banden zijn momenteel net zo close als iedere andere club met zijn sponsor). En als er dan iemand de club van het gewone arbeidersvolk was is PSV het wel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Maar het verschil is 5 punten dus dan eet jij pizza 
Maar euh kut
. Maar Grunn pakt in Amsterdam ook wel de punten. Anders gebeurd het wel tegen VVV of Vitesse
Groningen in Amsterdam? Nee joh, thuis verliezen we absoluut niet meer. Tegen Vitesse misschien een gelijkspel op een slechte dag, maar dan mag het al wel bepaald zijn 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ook trots op onze boys. Ajax speelt hier gewoon al vanaf minuut 1 een thuiswedstrijd 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De uilteg van Reinbo snijdt meer hout. Spelers komen en gaan en iedere club heeft zijn portie vervelende spelers wel gehad. Ook mbt de sfeer in het stadion is er, zeker in vergelijking met Ajax, amper verschil geweest door de jaren heen. Buiten het stadion heeft PSV zich inderdaad minder laten gelden maar waarom dat een punt zou zijn waardoor we minder een topclub zouden zijn zie ik niet zo.
En statistisch gezien zijn we qua club Feyenoord al een tijdje voorbij. Alleen bij de supportersschare hebben ze nog een voorsprong.
Het enige wat blijft staan is het feit dat het van oorsprong een club van een bedrijf is. Ik zie dat zelf niet zo als een negatief punt (Philips heeft ontzettend veel betekend voor qua economische vooruitgang voor Eindhoven e.o. en de banden zijn momenteel net zo close als iedere andere club met zijn sponsor). En als er dan iemand de club van het gewone arbeidersvolk was is PSV het wel.
Wel apart dat alleen PSvers dat zelf zo zien en de rest van de clubs niet. Het was ook puur zoals ik naar PSV kijk, maar er zullen ook mensen zijn die PSV een mooie club vinden. Ik ken ze op een paar verdwaalde PSV-supporters in ieder geval niet hier.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Groningen in Amsterdam? Nee joh, thuis verliezen we absoluut niet meer. Tegen Vitesse misschien een gelijkspel op een slechte dag, maar dan mag het al wel bepaald zijn
Na VVV thuis hebben we de huldiging al inderdaad 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
hahaha, my bad.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
De blessure van Pieters zag er trouwens niet zo best uit. Gaf een voorzet zonder een tegenstander in de buurt en lag daarna kermend op de grond en hinkend van het veld.
Duidelijkheid is er nog niet maar PSV-watcher Elfrink van het ED is richting het EK behoorlijk pessimistisch.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moeten we hem echt missen? Ik denk dat iedereen even matig presteert op die positie.. helaas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooi bij Juve. Juist hij. Del Piero
.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Moeten we hem echt missen? Ik denk dat iedereen even matig presteert op die positie.. helaas.
Die discussie hebben we al eerder gevoerd. Wat je ook van Pieters mag vinden de vervanging is kwalitatief minder dus kun je maar beter hem daar hebben staan.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ohja, dat is waar
Maar goed, ik zie hem week in week uit als een idioot verdedigen, dus ik blijf je statement uitermate zwak vinden. Een aanvaller kan op die positie ook de schlemiel uithangen en die hebben tenminste nog een beetje snelheid in de benen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Staat Willems tegen AZ in de basis 
Go Beerens !
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Ik zie hem week in week uit als een idioot verdedigen, dus ik blijf je statement uitermate zwak vinden. Dat kan een aanvaller ook en die hebben nog een beetje snelheid in de benen.
Aan de andere kant, jouw statement dat een aanvaller beter kan verdedigen dan Pieters snijdt helemaal geen hout. Verdedigen is meer dan hardlopen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Aan de andere kant, jouw statement dat een aanvaller beter kan verdedigen dan Pieters snijdt helemaal geen hout. Verdedigen is meer dan hardlopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n van Aanholt tien keer liever dan Pieters meen ik.
Pieters is dan van zo'n niveau dat Ronaldo in de laatste poulewedstrijd maar vraagt om op links te mogen spelen omdat het anders ook geen hol aan is.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ajax wordt trouwens kampioen als ik nu die resterende programma's voor bij zie komen met.
Ajax - 61 punten
15 april: De Graafschap (thuis)
22 april: FC Groningen (thuis)
29 april: FC Twente (uit)
2 mei: VVV-Venlo (thuis)
6 mei: Vitesse (uit)
Dat is gewoon minimaal 9 punten.
AZ zal zich op de 2de plek moeten richten. Wat trouwens ook een machtige prestatie zal zijn 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.