- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Staat al jaren toch wel te boek als groot talent, samen met Henriksen toch wel het talent waar ik het meest in geloof in Scandinavie. Ook wel persoonlijke preferenties, maar sinds zijn geweldige match tegen Liverpool in 2011 waar het toen 3-3 werd ben ik helemaal verkocht.
Aha, heb zn naam de laatste weken wat voorbij horen komen maar heb m nog nooit zien spelen verder. Alleen de beelden die Rico net plaatst dan.
.
Lijkt me een mooi scenario. 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
En ik vind Spanje ook een leuke club daar niet van. Er lopen alleen veel arrogantjes bij die nog geeneens het volkslied meezingen.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Ja ja, je hebt ze ertussen zitten.
En waarom het volkslied niet meezingen nou gelijk arrogant is 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Boeie, Spanje blijft gewoon een mooie club.
NW van harte maar weer! Alles gemist omdat ik op Werchter vertoefde. Had even hoop dat La Squadra Azzura - mijn reserve favoriet - het ging maken toen ik hoorde dat ze Duitsland hadden verslagen. Maar helaas!
Otherfool al bekomen van deze tegenslag?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedankt kerel, wordt een beetje eentonig zo he
.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Ben enorm opgelucht dat Iniesta tot speler van het toernooi is gekroond en niet Casillas. Ik vind het onbegrijpelijk dat diie 16 mil bondscoaches hem nog noemen. Ik zag zo'n afstandschot van Rossi(?) precies op zijn vuisten landen en die rare slalom van Cassani eindingde precies op zijn torso. Dan nog die niet-te-missen kans van De Natali die de wedstrijd spannend had kunnen houden. Dat noemen die 16m coaches dus belangrijke reddingen! Kijk als hij ze nou had gevangen, of het met een superreflex geweest...............nou was hij in feite kwa reddingen minder dan Shay Givens. Maar ik begrijp het al, je wordt alleen maar beoordeeld op het aantal ballen dat je doorlaat. Ook al had Shay Givens nog knappe reddingen, hij had er negen doorgelaten en daar word je op afgerekend. Die ene speler die op Pierre van Hooijdonk leek van Portugal trapte de strafschop trouwens op de lat, hoezo was Casillas dan de betere van bijvoorbeeld de doelman van Portugal en Tyton van Polen die ook een belangrijke strafschop in regeuliere speeltijd stopte, ik bedoel maar he.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_KW4e-CGkE8[/embed]
Naast een grote keeper is Casillas ook een groot mens
(overigens wisten we dat ook wel, maar hij toont het nogmaals)
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Maar soms ook wel een beetje kinderachtig.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, vond het wel grappig. Balotelli is ook niet vies van wat steekjes uitdelen aan anderen. Misschien had Balotelli al wel iets vooraf gezegd ofzo.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Waarschijnlijk, maar een 'groot mens' reageert dan toch anders/niet. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij had het beter niet kunnen doen, ben ik met je eens. Naar gedrag, dat zal ie wel van Mourinho hebben geleerd 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Casillas is gewoon een geweldige keeper en nog met humor ook haha!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Echt sportief was Italië een goaltje gunnen of een blessure faken zodat het weer 10 tegen 10 is
. Nee, maar vind dit maar een beetje machtsvertoon. Eerst lekker tot de 4-0 komen, Torres zijn belangrijke goal gunnen en dan roepen 'respect for Italia', hmmmm ja.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Echt sportief was Italië een goaltje gunnen of een blessure faken zodat het weer 10 tegen 10 is
. Nee, maar vind dit maar een beetje machtsvertoon. Eerst lekker tot de 4-0 komen, Torres zijn belangrijke goal gunnen en dan roepen 'respect for Italia', hmmmm ja.
Ik had ook liever Italië zien winnen maar Spanje was gewoon te sterk. En dan kan je maar beter een lolletje maken af en toe 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het was denk ik meer dat Casillas bij dat moment tegen de scheids riep iets niet meer te doen. Een kaart geven ofzo. Trouwens, Spanje nam na de rust wel duidelijk gas terug. Als ze vol gas gaven was het 6-0 of 7-0 geworden vrees ik. Een goaltje toelaten zou treurig zijn, dat is toch een soort van fraude. Dan beinvloed je een uitslag. En, dan zou Spanje niet 3 toernooien op rij in de KO fase geen goal tegen hebben.
Ik lees ook dat Iniesta zijn EK premie van 3 ton afstaat aan de gedupeerden van de bosbranden bij Valencia. Echt grote klasse!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
(embed)
Naast een grote keeper is Casillas ook een groot mens
(overigens wisten we dat ook wel, maar hij toont het nogmaals)
Makkelijk als je wint natuurlijk.
We weten alleen niet hoe hij zal reageren als hij verliest. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Flinke rel in Spanje om Barca-sukkels die na de ek-winst met een Catalaanse vlag door het stadion liepen. Behoorlijk wat stemmen gaan op dat Pique, Xavi en Fabregas dan maar lekker in t Catalaanse elftal moeten gaan spelen en op moeten rotten uit La Roja. Terecht!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Storm in een glas water weer. Ze dat willen onthouden, en de rel an sich zorgt er alleen maar voor dat de verdeeldheid blijft. Maarja, niet echt verbaast dat jij deze motie steunt.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ze geven terecht Oleguer aan als voorbeeld, die zich in en de eerste plaats Catalaan voelde en daarom ook bedankte voor het Spaanse elftal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oleguer had afkeer tegen Spanje, dat hebben deze Catalanen niet. Veelzeggend over hun overigens.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een gezeur over niks weer. Zo'n Pique voelt zich Catalaan, boeiend. Hij zet zich maximaal in voor Spanje, dat zou moeten tellen.
Oleguer was vele malen feller met zijn Catalaanse imago en zijn afkeer tegen Spanje. Volgens mij heeft hij overigens niet zelf bedankt, maar liet Aragones hem uit de Spaanse ploeg toen hij zei dat hij niks met Spanje had en dat ook niet zou krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maarja, niet echt verbaast dat jij deze motie steunt.
Haha, inderdaad. Aandoenlijk, zijn strijd tegen alles wat Barcelona is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, vond het wel grappig. Balotelli is ook niet vies van wat steekjes uitdelen aan anderen. Misschien had Balotelli al wel iets vooraf gezegd ofzo.
Nee, was vooraf niets anders voorgevallen. Integendeel maar Casillas gaf aan dat Balotelli door zo'n klein iets al uit de wedstrijd te halen is. Vandaar.
Snap de ophef ook niet zo, wat psychische oorlogsvoering moet kunnen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Haha, inderdaad. Aandoenlijk, zijn strijd tegen alles wat Barcelona is
Het gaat meer om de vrij grote ophef in Spanje, niet om mijn mening.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
''Barca kneusjes'' en ''terecht''. je eigen mening druipt er weer vanaf....
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Zeker, maar dat doet verder niks af aan de ophef natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - PSV zit met eerste bod op Narsingh nog 'miljoenen' af van vraagprijs
PSV 
Ajax bood 3 miljoen en dat werd meteen afgewezen. PSV biedt nu iets dat ook miljoenen onder de vraagprijs ligt. Zouden ze zelfs lager dan Ajax hebben geboden? Haha, wat een farce. Deden ze ook al bij Maher, iets van 5 miljoen bieden. Dan snap je niet hoe de markt in elkaar steekt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zeker, maar dat doet verder niks af aan de ophef natuurlijk.
Wie maakt de ophef eigenlijk? Ik gok de kranten uit de regio Madrid?
Ik denk dat ze in Spanje zielsgelukkig zijn dat Xavi en Fabregas voor Spanje uitkomen. Leverde 3 grote titels op.
Ik zou willen dat enkele Oranje spelers niks met Nederland hadden maar ons wel de prijzen bezorgden die Spanje nu heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.