• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wie maakt de ophef eigenlijk? Ik gok de kranten uit de regio Madrid?

Nee overal, meteen al na de uitzending op tv regende het klachten en telefoontjes, media als twitter stonden gelijk in vuur en vlam. Vandaag bvb een heel groot stuk in de Volkskrant hierover.

maar blijf het vooral downplayen.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - PSV zit met eerste bod op Narsingh nog 'miljoenen' af van vraagprijs

PSV

Ajax bood 3 miljoen en dat werd meteen afgewezen. PSV biedt nu iets dat ook miljoenen onder de vraagprijs ligt. Zouden ze zelfs lager dan Ajax hebben geboden? Haha, wat een farce. Deden ze ook al bij Maher, iets van 5 miljoen bieden. Dan snap je niet hoe de markt in elkaar steekt.

Alle Nederlandse topclubs gaan altijd ver onder de vraagprijs zitten. Dat is kennelijk normaal. Zo ging het bij Cillessen bvb ook.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een gezeur over niks weer. Zo'n Pique voelt zich Catalaan, boeiend. Hij zet zich maximaal in voor Spanje, dat zou moeten tellen.

Mwa, zou me toch vrij genaaid voelen mocht Appelvlaai met de Marokkaanse (of Turkse waar komt die rukker eigenlijk vandaan?) vlag stond te showen na het winnen van de titel.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

kos schreef:

(quote)

Alle Nederlandse topclubs gaan altijd ver onder de vraagprijs zitten. Dat is kennelijk normaal. Zo ging het bij Cillessen bvb ook.

En vorig jaar kreeg Brands de kritiek teveel betaald te hebben.

Ach ja, als A&L maar wat te lachen heeft. Misschien is ie nog wat zuur dat Narsingh nu toch echt bij PSV lijkt terecht te komen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En vorig jaar kreeg Brands de kritiek teveel betaald te hebben.

Ach ja, als A&L maar wat te lachen heeft. Misschien is ie nog wat zuur dat Narsingh nu toch echt bij PSV lijkt terecht te komen.

Nee, het is vooral grappig dat heel het land weet dat Ajax 3 miljoen bood en afgewezen is, maar dat PSV dan een soortgelijk bedrag komt bieden. Dat is gewoon onzinnig.

Verder ben ik niet zuur over Narsingh. Als die jongen graag in de Europa League wilt ballen en over een jaar weer in onzekerheid wil zitten wie zijn nieuwe coach zal worden, dan moet ie dat vooral doen. Als je het geen eer vind om voor Ajax te spelen, dan toch lekker niet.

Overigens heeft PSV Narsingh nog helemaal niet binnen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Je weet toch hoe onderhandelen werkt, als je te hoog in de boom gaat zitten betaal je uiteindelijk veel meer. Zo te zien heeft Brands dat nu ook begrepen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Je weet toch hoe onderhandelen werkt, als je te hoog in de boom gaat zitten betaal je uiteindelijk veel meer. Zo te zien heeft Brands dat nu ook begrepen

Dat snap ik, maar dit was vrij onzinnig. Of denken ze dat Heerenveen hem wel voor dat geld dan aan PSV verkoopt?

Ben je trouwens tevreden over Brands? Heeft er toch vrij weinig bereikt de laatste jaren.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(embed)

Naast een grote keeper is Casillas ook een groot mens

(overigens wisten we dat ook wel, maar hij toont het nogmaals)

Hmm? Als sporter is niets erger dan medelijden van de tegenstander. In mijn bescheiden voetballoopbaan ( ) riepen we het zelf ook wel eens, maar dat werkt dus enkel kleinerend. Die trotse Italianen zitten echt niet op zulke gebaren te wachten, gewoon rug recht en accepteren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mijn jeugdelftal (C1 geloof ik dat het was) heeft nog steeds het record op mijn oude voetbalclub. We wonnen met 43-0.

De tegenstander was op het laatste moment van een lagere klasse in onze klasse gezet, omdat een andere club zich terugtrok. We scoorden om de 2 minuten. Ik als linksback scoorde toen ook eindelijk eens 2 doelpunten. De trainer van hun kwam in de 2e helft het veld op om de wedstrijd af te kappen, maar de scheids wilde daar niet aan. Gewoon doorballen. De tegenstander heeft zich na deze inmaak meteen teruggetrokken uit onze competitie.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dit is ook wel een klassiekertje...

Die coach had het gebaar van Casillas best gewaardeerd

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat snap ik, maar dit was vrij onzinnig. Of denken ze dat Heerenveen hem wel voor dat geld dan aan PSV verkoopt?

Ben je trouwens tevreden over Brands? Heeft er toch vrij weinig bereikt de laatste jaren.

Brands heeft een weinig evenwichtige selectie bij elkaar gehad , vooral het eerste jaar, waar hij nog niet zoveel aan kon doen, maar ook vorig jaar, waarin duidelijk mentaliteit en ervaring ontbraken. Dat lijkt dit jaar gerepareerd. Heeft in twee jaar ook de volledige selectie hernieuwd dus wat er nu staat is helemaal zijn selectie en dus moet het dit jaar gebeuren.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(embed)

Dit is ook wel een klassiekertje...

Die coach had het gebaar van Casillas best gewaardeerd

Haha, ik wist niet dat James Nesbitt ook al voetbalcommentaar doet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - PSV zit met eerste bod op Narsingh nog 'miljoenen' af van vraagprijs

PSV

Ajax bood 3 miljoen en dat werd meteen afgewezen. PSV biedt nu iets dat ook miljoenen onder de vraagprijs ligt. Zouden ze zelfs lager dan Ajax hebben geboden? Haha, wat een farce. Deden ze ook al bij Maher, iets van 5 miljoen bieden. Dan snap je niet hoe de markt in elkaar steekt.

Het is maar goed dat jij geen zakenman bent...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens, vandaag weer een voorbeeld hoe dom de media soms is.

Rodney Sneijder naar RKC! Maar dan twittert Rodney dat het echt onzin is, hij was in Waalwijk meubels kopen. Niet zo gek, aangezien Mandemakers de meubelkoning is he.

Vrij storend dat de media alles maar zit te roepen. Zeker serieuze media als het AD moeten dit niet doen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Kwamkwammertijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als Rodney zijn keuken bij Mandemakers koopt heeft hij wel een erg slechte smaak. Mag toch aannemen dat hij zich iets beters kan veroorloven.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Vind dit toch wel een van de mooiste van de fotosoeps.

(afbeelding)

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Vind het toch wel een mooi figuur. Je kan erover lopen zeuren dat hij op een domme manier geel pakt in de eerste helft van een halve finale, maar het is wel zowat hét beeld van het EK2012 geworden.

Eigenlijk belachelijk dat zoiets bestraft moet worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Die is wel erg goed bewerkt

Balotelli gaf het EK wel wat kleur (niet verkeerd opvatten ) met zijn gedrag en ook tegen Duitsland prestaties. Gaat nog lachen worden de komende jaren met hem. Als speler en als mafkees.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben ook door het EK fan van hem geworden. Gaan niks boven een goede mafkees in het veld. Maar dan zie ik ze wel 100 keer liever onbezonnen als Balotelli (en Guidetti) dan keurig gekapt en geschoren a la Ronaldo.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Guidetti vond ik vooral irritant met zijn planking en zijn vervelende hartjes. En het bijna wekelijkse geslijm over Feyenoord kwam ook nep over. Dan heb ik liever een Balotelli die dat niet goed maar gewoon gek is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als Guidetti Ajacied was geweest had ik 'm ook vervelend gevonden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, wij hebben ook wel van die mafkezen gehad. Suarez is een goed voorbeeld. Ik had ook geen moeite met Guidetti op het veld, maar wel met dat het vrij nep overkwam. Hartjes, ingestudeerde optredens na goals, mediapraatjes..

En dat ie tegen ons 3 goals maakte werkte ook niet mee

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoe zit het eigenlijk met EK Poule? Is mijn 19e plek nog goed genoeg voor een prijsje..?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hehe, wij hebben ook wel van die mafkezen gehad. Suarez is een goed voorbeeld. Ik had ook geen moeite met Guidetti op het veld, maar wel met dat het vrij nep overkwam. Hartjes, ingestudeerde optredens na goals, mediapraatjes..

En dat ie tegen ons 3 goals maakte werkte ook niet mee

Ik kon Suarez juist wel waarderen om zijn maniertjes, beetje type Tomasson, lekker zieken en zuigen, alleen die laatste beet niet....

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

schram101 schreef:

Mwa, zou me toch vrij genaaid voelen mocht Appelvlaai met de Marokkaanse (of Turkse waar komt die rukker eigenlijk vandaan?) vlag stond te showen na het winnen van de titel.

Niet te vergelijken natuurlijk. Zou je jezelf ook genaaid voelen als hij met een Brabantse vlag stond te zwaaien ?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax heeft zich weer voor Narsingh gemeld bij Heerenveen. En zet het nu verdomme eens door! Deze week de deal maken en klaar. Wordt er nu wel moe van en heb geen zin om een hele zomer af te wachten of hij Ajax of PSV kiest.

De Boer was overigens flink pissig op een paar jeugdspelers die te laat aanwezig waren. Filmpje:

De Boer woedend op laatkomers training - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

nakada schreef:

(quote)
Niet te vergelijken natuurlijk. Zou je jezelf ook genaaid voelen als hij met een Brabantse vlag stond te zwaaien ?

Geloof dat jij eens een Spaans geschiedenisboek moet lezen. De verhouding tot Catalonië is niet te vergelijken met die van Brabant. Zou eerder Suriname als vergelijking moeten geven.

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

Nee hoor, ik begrijp wel dat de Catalanen zich geen Spanjaarden voelen, maar momenteel behoren ze geografisch bij Spanje. De rest van Spanje wil dat ook zo houden. Dat is natuurlijk iets heel anders dan de vlag van een compleet ander land. In die zin gaat zijn vergelijking mank. Misschien had ik beter Friesland als voorbeeld kunnen nemen, maar dat is natuurlijk ook lang niet zo extreem als Catalonie-Spanje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.