- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Welke enorme arbitrale dwalingen?
Penalty tegen Kroatië.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een pingel erin. De vraag of ie erin was gegaan is al een big if maar 1-1 was ook helemaal niet genoeg.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Twee penalties. Die aanslag van Ramos (ook geen rood) en later nog een ippon in het strafschopgebied. En hun goal was buitenspel en hands.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Wie zegt dat?
(ja, jij nu).
Valt me op. Je leest en hoor het zo nu en dan, dat ze het de Spanjaarden misgunnen. Natuurlijk komt dat door die verloren finale, zo werkt dat immers bij die supporters.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wordt trouwens een boeiender finale dan ik gedacht had. Wordt heel spannend denk ik, en weer verlengen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mooie overwinning van Italië zeg. Heerlijk om die Pirlo die passjes te zien strooien en mooi de inzet en passie van de gehele ploeg, m.u.v. Balotteli, maar als je ze zo erin knalt dan hoor je daar niemand over klagen. Forza Italia nu!
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Wat een lekkere wedstrijd zeg. Hopen dat de Azzurri nu ook de titel pakken. Schitterend elftal!
Sinds die eerste wedstrijd al verliefd op de Italianen. En steeds zit ik met gepaste jaloezie te kijken. Heel leuk!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Valt me op. Je leest en hoor het zo nu en dan, dat ze het de Spanjaarden misgunnen. Natuurlijk komt dat door die verloren finale, zo werkt dat immers bij die supporters.
Die finale heeft er werkelijk niks mee te maken. Het is gewoon dat mensen uitgekeken zijn geraakt op het Spaanse spel.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Italië nu speelt echt nog veel leuker dan Duitsland de afgelopen toernooien trouwens! Hopelijk krijgen ze inderdaad wel loon naar dienst. Alhoewel ik helemaal niet anti-Spanje ben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twee penalties. Die aanslag van Ramos (ook geen rood) en later nog een ippon in het strafschopgebied. En hun goal was buitenspel en hands.
Die ippon even vergeten idd. Wel wat geluk gehad ja, net als twee jaar geleden tegen Paraguay. Al vind ik de scheidsrechters dit EK helemaal niet happig op pingels geven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Gelukkig niet nee, niet om het minste of geringste naar de stip wijzen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rode kaarten ook niet. Volgens mij maar eentje, in de eerste wedstrijd (tevens een onterechte).
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Al vind ik de scheidsrechters dit EK helemaal niet happig op pingels geven.
Die van vanavond was anders niet de meest zuivere.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Rode kaarten ook niet. Volgens mij maar eentje, in de eerste wedstrijd (tevens een onterechte).
Daarin vielen er al 2, in die eerste wedstrijd.
Daarna niet meer? Of nog eentje?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Correct. Enter Tyton toen. Maar nee, daarna niet meer volgens mij.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Jammerlijke match. Italië scoort, Duitsland mist z'n kansen. Dat was het verschil vanavond. Ontgoocheling toch groot. En proficiat aan Italië, ze hebben het zeker niet gestolen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Correct. Enter Tyton toen. Maar nee, daarna niet meer volgens mij.
Ierland pakte nog rood tegen Italie.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Italië kan nog wel eens voor een heerlijke stunt gaan zorgen, ik hoop dat ze winnen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig niet nee, niet om het minste of geringste naar de stip wijzen
Dat is weer een ander uiterste. Zoveel onbestrafte handsballen in het strafschopgebied en ook op ippon's mogen ze wel daadkrahctiger reageren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bedankt otherfool. Hoewel ik dat stolz zijn niet helemaal kan plaatsen, zeker de tweede helft veel gelatenheid aan kant van de Duitsers. Het moet toch zwaar frustrerend zijn om Duitser te zijn. De
vele complimenten voor het goede voetbal maar zodra de prijzen worden verdeeld zijn ze gezien.
Het is niet anders. Voor het vierde toernooi op rij spelen we het beste voetbal maar staan we met lege handen. Ik ben dan toch stolz omdat we alles hebben gegeven, eerste 20 minuten fantastisch gespeeld en ondanks de mokerslagen van Balotelli hebben we een stuk of 15 corners en net zo veel kansen en mogelijkheden afgedwongen (14-0 in corners en 20-11 in kansen lees ik net). Hij mocht er alleen niet in, daar doe je niet zo veel aan. Deze groep is superjong en kan vrijwel compleet verder naar Brazilië, dat is de troost.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Danke Mannschaft, danke Jogi, danke Jungs 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Uithuilen en opnieuw beginnen. Danke Mannschaft, danke Jogi, danke Jungs
In Duitsland zijn de media boos op Low zijn laffe tactiek vanavond lees ik. Ook het aanpassen aan Italie wordt niet gewaardeerd. Ga je daar ook je mening over geven?
Danke Jogi!
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Duitsland eruit, eindelijk. Zal tijd worden. Ik heb nog altijd een Duitslandaversie. Die huilende vrouw op de tribune was prachtig!! Prachtig doelpunt van mario boeloatelli eindelijk eens in een hoek. Ik vraag me al tijden af waarom de meeste echte spitsen falen tegenover de doelman en ze alleen een hoek moeten kiezen, stiftje maken of te trappen waar de doelman NIET staat. Je kunt haast in zo'n doel wonen en dan nog trappen ze OP de doelman. En dan begrijp ik niet, want ze trainen verdomme wekelijks en al vanaf hun kindertijd. Gelukkig heeft Baloetali gisteren laten zien hoe het moet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nou, nu nog steeds van mening dat de Italianen kansloos zijn?
Zijn geen moment in de problemen geweest (oké, balletje van de lijn in het begin, maar dat was alles)
Italie wint dit EK gewoon. Spelen het beste.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ben echt benieuwd wanneer de nieuwe coach bekend wordt, ik hoop echt dat 't Hiddink wordt. Van Gaal kan 't denk ik wel maar is niet bij iedereen geliefd. Hiddink heeft meer status vind ik + volgens mij is dat ook een feit!! 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Hiddink is inmiddels een oud dik mannetje dat er grappig uitziet.
Ik hoop dat er voor een jonge ambitieuze coach wordt gekozen, in plaats van trainers die in het verleden al met Oranje gefaald hebben.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
In Duitsland zijn de media boos op Low zijn laffe tactiek vanavond lees ik. Ook het aanpassen aan Italie wordt niet gewaardeerd. Ga je daar ook je mening over geven?
Danke Jogi!
Mja, Duitsland was super in het begin, maar Italië heeft gewoon laten zien dat als je redelijk nuchter blijft met een goede keeper (alhoewel, in de eerste 20 minuten?) je gewoon kan opveren en voor je tegenaanval kan gaan. Die Duitse verdediging is namelijk ook redelijk matig. En daar heeft Italië optimaal gebruik van gemaakt. Beste halve finale veruit!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Hiddink is inmiddels een oud dik mannetje dat er grappig uitziet.
Ik hoop dat er voor een jonge ambitieuze coach wordt gekozen, in plaats van trainers die in het verleden al met Oranje gefaald hebben.
Hear Hear!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2553 stemmen
Wat mij opviel: Tijdens het zo min mogelijk volgen van de EK en het lezen, zien en horen van supporter-gedrag, kan ik de conclusie trekken dat de Ieren toch het best hebben gedragen. Daar kan elk supporter uit élk land - dus ook NL - wat van leren.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
So spielt man fußball! 
Arrivederci 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is niet anders. Voor het vierde toernooi op rij spelen we het beste voetbal maar staan we met lege handen.
Oude Nederlandse kwaal. Goh, wat waren we vroeger altijd jaloers op die Duitsers. Nu zijn ze net als wij een lachertje geworden. Mooi voetbal, je hebt er niks aan....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.