- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Duitsland.
Dit is al het derde toernooi op rij dat de Duitsers goed begonnen en werden gezien als grote favoriet, en opnieuw tekort komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Normaal gesproken zou ik bij Spanje - Italie altijd voor Spanje zijn, maar nu niet. Want niets zo saai als drie keer dezelfde kampioen en weinig zo saai als het dambordvoetbal van Spanje. Dus ik word min of meer gedwongen om voor Italië te zijn. Zal niet roepen omdat het komt omdat "voetbal dan overwint', want dat is een pedante opmerking waar ik me verre van hou, maar het zou de sport wel veel meer glans geven.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Pirlo is trouwens nu al de speler van het toernooi. Kan niet anders. Meestal geven ze die prijs voor de finale al, toch?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gefeliciteerd Joy, en succes in de finale.
Het mocht vandaag niet, maar stolz op de Nationalelf 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerste keer in twee jaar m'n unibet account gebruikt. 3x De inzet wanneer Italië de finale bereikt, dat was wel iets wat ik durfde aan te nemen! Thank you Mario: € 150!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Heerlijk dit. De Duitsers die zich al Europees kampioen achtte en de helft van de voetbalkijkers mee. Italie is vanaf hun opener tegen Spanje positief opgevallen en Italie en een schandaal is vooral een team om rekening mee te houden. Een zuid-Europese clash, passie gegarandeerd. De sympathieke Italianen tegen de vervelende Spanjaarden (in Nederland de tendens blijkbaar). Dan maar de villain, mooie pot gaat het worden. Gefelicteerd Joy. Tot zondag.
Vervelende Spanjaarden? Ik hoop dat de meeste daar niet zo over denken
Maar in de finale ben ik wel weer voor Spanje, alleen maar omdat ik Spanje als winnaar heb voorspeld bij een EK-poule. Ik had Italië vanavond trouwens ook laten winnen, dus dat is wel lekker 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat vond je van dit laffe Duitsland dat zich vooraf volledig heeft aangepast aan Italie?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Nederlanders die nu een hekel hebben aan Spanje om een verloren finale dat ze volledig aan zichzelf te danken hadden. Stelletje Calimero's. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Losers!
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Bedankt otherfool. Hoewel ik dat stolz zijn niet helemaal kan plaatsen, zeker de tweede helft veel gelatenheid aan kant van de Duitsers. Het moet toch zwaar frustrerend zijn om Duitser te zijn. De
vele complimenten voor het goede voetbal maar zodra de prijzen worden verdeeld zijn ze gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vervelende Spanjaarden? Ik hoop dat de meeste daar niet zo over denken
Ik snap het ook niet hoor
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bedankt otherfool. Hoewel ik dat stolz zijn niet helemaal kan plaatsen, zeker de tweede helft veel gelatenheid aan kant van de Duitsers. Het moet toch zwaar frustrerend zijn om Duitser te zijn.
Uhm, otherfool is geen Duitser......
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Uhm, otherfool is geen Duitser......
Dat zeg ik toch ook niet?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Heerlijk om gelijk te krijgen. Hele familie zei: Duitsland wint 'm behalve ik. Gewoon puur verdiend, hup Italië!!!
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Nederlanders die nu een hekel hebben aan Spanje om een verloren finale dat ze volledig aan zichzelf te danken hadden. Stelletje Calimero's.
Wie zegt dat?
(ja, jij nu).
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Eerste keer in twee jaar m'n unibet account gebruikt. 3x De inzet wanneer Italië de finale bereikt, dat was wel iets wat ik durfde aan te nemen! Thank you Mario: € 150!
Mij kost het waarschijnlijk een paar honderd euro... 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij is geen Nederlander boos op Spanje om die finale. Sterker, na Oranje hoopte ik dat Spanje hem won in 2010.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Is dat nou onbedoeld grappig A&L of...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
wat zag ik nou net langsvliegen hier.... 

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nee, hoezo? Ik vond het heel erg dat we de finale verloren, maar met Spanje als winnaar kon ik best leven, buiten het leed van Oranje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mij kost het waarschijnlijk een paar honderd euro...
Is toch gewoon van de zotte dat ze Italië wegserveerde tegen een quota die dik 3x de inzet betaalde. Het was zelfs een uitkering van 5x je inzet als Italië zou winnen binnen 90 minuten (iets wat ik achteraf beter had kunnen doen). Hallo; Italië speelde zeer solide dit toernooi, en hield Spanje al op 1-1 in de poule.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Italië blijft angstgegner voor de Duitsers 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee, hoezo? Ik vond het heel erg dat we de finale verloren, maar met Spanje als winnaar kon ik best leven, buiten het leed van Oranje.
Dan zal het wel aan mij liggen.
Ik vond het buitengewoon grappig dat je, toen Nederland de finale verloor, het wel aan Spanje gunde.
Melige bui denk ik.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Het is vooral dat Spanje door enorme arbitrale dwalingen nog in het toernooi zit dat ik het ze niet gun. Italië heeft tenminste alles op eigen kracht gewonnen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Italië wat een verdedigers ook, heb me toch een paar slidings langs zien vliegen 
heerlijk team, Balo letterlijk en figuurlijk snoeihard uitgehaald, laat meteen z'n kwaliteit zien (waar enkele analisten pas geleden géén idéé hadden wat nou z'n kwaliteit eigenlijk is, tja....... )
Lekker ook dat dat gedweep over Jogi (zoals liefkozend -brrr- genoemd, eerst was er Klinsie..) nu ook weer even van de buis/krant is. Werd er onpasselijk van, die opgehemelde über-correctheid
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het is vooral dat Spanje door enorme arbitrale dwalingen nog in het toernooi zit dat ik het ze niet gun. Italië heeft tenminste alles op eigen kracht gewonnen.
Welke enorme arbitrale dwalingen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.