- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duitsland is goed maar natuurlijk door velen veel groter gemaakt dan ze werkelijk zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Euhm, Grieken vs. Trojanen?
Uhm, ja? Dat ligt tegenwoordig toch weer gewoon in Turkije......
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Duitsland is goed maar natuurlijk door velen veel groter gemaakt dan ze werkelijk zijn.
Tja, zo slecht verdedigd als vanavond hebben ze nog nooit gedaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien kunnen we die rechter bellen om een exorcisme bij otherfool uit te voeren. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, zo slecht verdedigd als vanavond hebben ze nog nooit gedaan.
Dat zeker, maar dat is ook niet zo relevant. Perfecte wedstrijden speel je zeer zeer zelden. Het probleem is zoals wel vaker bij de duitsers dat ze zichzelf wel heel geweldig gaan vinden. Beetje hetzelfde manco als hun westerburen.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Paniek bij Bild!
(afbeelding)
haha ja heerlijk!! 

-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Joy, gefeliciteerd! Ik had dit niet verwacht. Duitsland leek me te snel en te sterk, maar ze bakken er niks meer van. Had nu ook wel 4-0 ofzo kunnen staan. Haha, ik heb genoten.
En otherfool:
. Precies goed.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De ironie, het constant betitelen van de bondscoach als 'Bange Bert' en dan vervolgens verdedigend zo te kijk worden gezet.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De ironie, het constant betitelen van de bondscoach als 'Bange Bert' en dan vervolgens verdedigend zo te kijk worden gezet.
Waarschijnlijk wordt zijn beste verweer zo een sneer naar Bertje of het opzoeken van wat oude quotes. Meer zit er vaak niet in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laffe Low heeft ook geen enkele aanvallende impuls weten aan te brengen. Voor Pampus (Oud Nederlands verdedigings fort) ligt ie.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Al was ik voor Duitsland, vind ik het heerlijk om die arrogante kwallenkoppen in de media (en een aantal van de supporters) op hun bek te zien gaan. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ojee, pingel 
Alleen veel te laat 
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Peter Lorre scoort, maar het zal niet mogen baten..
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Alleen veel te laat
Dit maakt de overwinning alleen maar mooier idd 
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Exit Germany!! Had ik wel niet Portugal - Duitsland als finale gezet, je kan er niet meer naast zitten.
Spanje - Italië gaat mooi worden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha Neuer mee en dan affluiten 
Episch. Kostelijke avond gehad.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Complimenti Joy4ever!
Grazie mille depri 
Het beeld van treurende Duitse fans 
2006 was nog lekkerder maar deze komt ook op het lijstje 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Peter Lorre scoort, maar het zal niet mogen baten..
Hahaha, inderdaad ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het voordeel van 4 onsympathieke teams bij de laatste 4 is dat er altijd wel iets te vieren valt. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk dit. De Duitsers die zich al Europees kampioen achtte en de helft van de voetbalkijkers mee. Italie is vanaf hun opener tegen Spanje positief opgevallen en Italie en een schandaal is vooral een team om rekening mee te houden. Een zuid-Europese clash, passie gegarandeerd. De sympathieke Italianen tegen de vervelende Spanjaarden (in Nederland de tendens blijkbaar). Dan maar de villain, mooie pot gaat het worden. Gefelicteerd Joy. Tot zondag.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Gefelicteerd Joy.
Bedankt Naomi 
Is niet de eerste keer dat op een EK een wedstrijd uit de voorronde ook de finale wordt. Ik durf nu nog niks zinnigs te zeggen over die finale, ik ga lekker de overwinning vieren!
Saluti!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Duitse bond al voor halve finale druk bezig met voorbereiden huldiging
Bordes al klaar, bloemetjes al besteld, plein schoongeveegd. Achjee 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijk gevoel. Was een fantastisch pot van Italië-zijde. Wat werken die voor elkaar. 10 keer zo'n mooie wedstrijd als die van gister. Laat de Italianen nu aub ook de titel pakken. Spanje heeft genoeg. 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Mooie pot. Italië terecht door. Duitsland had z'n kansen moeten benutten, dan was het nog een wedstrijd geworden, maar in het laatste half uur had Italië het ook veel eerder af moeten maken.
Balo is een held. Schiet wel al m'n poultjes naar de klote. Grrr.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.