• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.416.923 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23647 berichten
  • 77241 stemmen

Dit had de finale moeten zijn en niet straks met die vervelende spanjolen.....

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach, wat maken al die cijfers uit? Bert heeft de finale gehaald en zelfs de verlening afgedwongen. Blijft kut dat ze die verloren hebben. Beste prestatie van het NL11 ooit. Jammer dat het de ego's van de bankzitters zodanig heeft gevoed dat ze het team belang vergaten. Eeuwig zonde. Dit EK hadden we makkelijk kunnen winnen.

Van Marwijk heeft voor het eerst de finale gehaald in 32 jaar, dat is natuurlijk knap. Al was het met afschuwelijk voetbal. Maar dan vind ik ook dat je moet zeggen dat hij het heeft geflikt om voor het eerst in de historie van Oranje (!) alle wedstrijden in de groepsfase te verliezen en voor het eerst sind 1980 te worden uitgeschakeld in de groepfase. Dat weegt tegen elkaar op vind ik.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha gut für Sie, otherfool. Fehler!

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Echt weer die Balotelli he, één overtreding en meneer mag van het veld af. Niet zo heel slim

Dat is dan meteen ook het enige negatieve aan die geweldenaar. Wát een eerste helft, wat een bazen wedstrijd. Genieten dit.

Hopelijk maken die Duitsers zo snel nog de 2-1, wordt de tweede helft ook erg fijn.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Lekkerrrrrrr, Balotelli

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lachertje Low kan ook weer naar huis.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Van Marwijk heeft voor het eerst de finale gehaald in 32 jaar, dat is natuurlijk knap. Al was het met afschuwelijk voetbal. Maar dan vind ik ook dat je moet zeggen dat hij het heeft geflikt om voor het eerst in de historie van Oranje (!) alle wedstrijden in de groepsfase te verliezen en voor het eerst sind 1980 te worden uitgeschakeld in de groepfase. Dat weegt tegen elkaar op vind ik.

Van leiderschap, psychologie en sociale dynamiek heb jij duidelijk niets begrepen. Daarbij beoordeeld men iemand op zijn successen niet op zijn mislukkingen. Kubrick heeft ook ooit een slechte film gemaakt, de Beatles hebben ook slechte liedjes, Picasso matige schilderijen en niet al het werk van Mozart is briljant..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

Echt weer die Balotelli he, één overtreding en meneer mag van het veld af. Niet zo heel slim

Dat is dan meteen ook het enige negatieve aan die geweldenaar..

Dat maakt 'm juist extra groot. Livin' on the edge

stinissen (crew films & series)

• 23647 berichten
  • 77241 stemmen

Toch geef ik de Duitsters als ze binnen een kwartier in de 2de helft scoren nog steeds de meeste kans maar ik hoop op Italie

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

wel heerlijk om die mannetjes bij Bild te zien balen.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Meesterlijke wedstrijd! Meesterlijk Italie! Meesterlijke Balo!

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Toch raar dit. Als je de vorige wedstrijden van Italie en Duitsland hebt gezien slaat dit eigenlijk helemaal nergens op.

Wel een prachtige goal trouwens die 2-0.

Ik zie Duitsland overigens nog wel terugkomen.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Naomi Watts schreef:

en de mensen ook die even zeiden dat Italie het met twee vingers i nde neus gingen winnen .

Je bedoelt Duitsland.

Ik kan hier een hele pagina vullen met diverse posts van users die Duitsland de grootste favoriet vonden en dat enkel Spanje het Duitsland moeilijk zou kunnen maken.

Als ik zo vrij mag zijn:

Tweede helft zal Duitsland uiteraard aandringen maar dan komt er ook ruimte vrij. En dan heeft Duitsland ook nog eens zo een geweldige defensie, haha!!

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Het is echt nog niet gespeeld.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Jesper187 schreef:

wel heerlijk om die mannetjes bij Bild te zien balen.

Alleen al om de grote bekken van Bild deze zomer is dit enorm genieten. De huidige generatie Duitsers blijft sneuvelen als de finale in zicht is of in de finale zelf. Toch wel een prettig gegeven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Je bedoelt Duitsland.

Ik kan hier een hele pagina vullen met diverse posts van users die Duitsland de grootste favoriet vonden en dat enkel Spanje het Duitsland moeilijk zou kunnen maken.

Als ik zo vrij mag zijn:

Tweede helft zal Duitsland uiteraard aandringen maar dan komt er ook ruimte vrij. En dan heeft Duitsland ook nog eens zo een geweldige defensie, haha!!

Dat bedoelde ik idd. De opwinding .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik denk dat na dit EK in Duitsland weer een grote opleidingswijziging komt om de kindertjes weer te leren hoe te verdedigen.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Gelijk al een aantrekkelijk begin. Reus zit er gelijk goed in.

Wordt nog een hete avond als D snel scoort.

Hummels heeft tot vandaag vrijwel foutloos gespeeld volgens mij. Geloof niet dat de Duitse defensie gelijk in het strafkamp hoeft.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3290 stemmen

Joy4ever schreef:

Als ik zo vrij mag zijn:

Hoi.

Wat Jimmiie zegt. Op basis van de rest van het toernooi ontzettend onverwacht.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ik denk dat na dit EK in Duitsland weer een grote opleidingswijziging komt om de kindertjes weer te leren hoe te verdedigen.

Schijnt dat Rudi Voller die Mannschaft weer moet leiden. Ouderwets sturm und drang wordt gemist.

Heerlijke avond zeg. Sowieso, Ronaldo er gister uit en Duitsland waarschijnlijk vanavond. Het kan niet mooier.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Duitsers waren een stuk succesvoller toen ze nog puur mentaal gefocust waren. 'Mooi' voetbal is zo 1998 en kansloos....

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

depri83 schreef:

Laten we dat eerst maar even gaan doen met het NL elftal.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Boateng = Manolev 2.0

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Dit Duitsland is en blijft gewoon een fantastisch team. Vooral dat middenveld, wat een dynamiek. Continu naar voren denkend, maar ook sterk meeverdedigend. Khedira wordt nog wat ondergewaardeerd maar geweldige speler.

En de Balotelli-verheerlijking nu, pfff, zo moeilijk waren die ballen niet. Speelt een prima potje maar daarmee is het nog steeds geen wereldspits.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Laten we dat eerst maar even gaan doen met het NL elftal.

Punt is wel dat wij het met een verl smallere vasis moeten doen, maar vandaag is maar weer eens bewezen dat voetbal om goed verdedigen gaat. Beetje aanvallen kan iedereen al gauw.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Punt is wel dat wij het met een verl smallere vasis moeten doen, maar vandaag is maar weer eens bewezen dat voetbal om goed verdedigen gaat. Beetje aanvallen kan iedereen al gauw.

Maar aanvallen én scoren is een ander verhaal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel een veel leukere wedstrijd dan gister. Verwacht dat Italie ook Spanje zal pakken. Goed verdedigen is gewoon leidend. Logisch ook, wat hoeveel aanvals oorlogen hebben nu uiteindelijk tot een uiteindelijke overwinning geleid? Zelfs de Baltische staten zijn weer vrij.....

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Euhm, Grieken vs. Trojanen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zo'n counter is ook de mooiste vorm van aanval.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Je moet ze pakken wanneer ze het het minst verwachten of als ze niet opletten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.