- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar niet ten koste van Oranje. Waarom niet een keer een club met minder dan 70 miljoen begroting.
Ook zijn oorlogen met de pers dragen niet echt bij aan een frisse nieuwe koers met een breed sympathiek draagvlak bij het publiek. Van Gaal is een parodie op zichzelf geworden, zijn tijd is voorbij. Ook charlatan/zakkenvuller Hiddink mag wegblijven. Gullit is te dom, de Dr Clavan onder de analisten.
Die club met jouw begroting was AZ... 1x bijna kampioen, 1x kampioen.
Daarnaast vind ik hem wel milder geworden als mens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Gaal met z'n geschreeuw en getier en zijn plusjes en minnetjes, wat een uithangbord. Maar minder dan Bange Bertje Nulpunter kan niet, dat is waar. Jogi laat weer eens zien hoe het moet:
Löw populairste Duitse bondscoach - Video & audio - NOS EK 2012
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3290 stemmen
Ik snap die ophemeling van Italië niet helemaal. Hebben dit toernooi nog geen tegenstand gehad en wonnen nu ook weer niet met overmacht. Verdedigend zag het er ook niet al te best uit soms. Duitsland moet dit winnen met twee vingers in de neus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima gespeeld tegen de Europees/wereld kampioen en verdedigend juist sterk. Alleen tegen Engeland niet, en dat was zonder Chiellini. Ook geen toeval.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik snap overigens niet waarom sommige mensen zo laagdunkend doen over Van Basten. Hij is degene die het Nederlands Elftal naar een hoog niveau heeft getild. Hij is nog steeds de best presterende bondscoach ooit. Bij Ajax is het niet zo gegaan als hij wilde, maar dat kwam omdat hij teveel taken op zijn bord kreeg. Zo was er nog steeds geen directeur, terwijl dat voor hij tekende wel werd beloofd. Ik hoop dan ook dat hij bij Heerenveen zijn kwaliteiten laat zien, alleen jammer dat nou net Assaidi, Dost, Narsingh en Janmaat weggaan. Toch een aderlating voor Heerenveen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik snap overigens niet waarom sommige mensen zo laagdunkend doen over Van Basten. Hij is degene die het Nederlands Elftal naar een hoog niveau heeft getild. Hij is nog steeds de best presterende bondscoach ooit. Bij Ajax is het niet zo gegaan als hij wilde, maar dat kwam omdat hij teveel taken op zijn bord kreeg. Zo was er nog steeds geen directeur, terwijl dat voor hij tekende wel werd beloofd. Ik hoop dan ook dat hij bij Heerenveen zijn kwaliteiten laat zien, alleen jammer dat nou net Assaidi, Dost, Narsingh en Janmaat weggaan. Toch een aderlating voor Heerenveen.
Bertje is de best-presterende bonds-coach ooit,met de nummer 1 positie van de fifa-ranking plus een wk finale plek en dan nog allerlijk andere dingen.
Maar ik ben het zeker met je eens dat Van Basten veelste weinig crediet krijgt. Ik gun hem ook succes met FC Heerenveen.
Jammer trouwens dat italie niet met hun 3-4-3 opstelling beginnen,maar goed dat zou ook wel zelfmoord zijn tegen het plaatselijk FC 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Low weer naar zijn vertrouwde opstelling, maar dan met Kroos in de basis. Italië weer met Chiellini en Balo gelukkig vanaf het begin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nog 1 uurtje voordat het spektakel kan beginnen. Kroos ipv Muller, Gomez en Podolski terug:
Aufstellung Deutschland: Neuer - Boateng, Hummels, Badstuber, Lahm - Kroos, Khedira, Schweinsteiger, Özil, Podolski - Gomez
Joy4ever een fijne pot gewenst, het gaat sowieso nagelbijten worden!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Alleen al vanwege otherfool hoop ik dat Italie wint.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Bertje is de best-presterende bonds-coach ooit,met de nummer 1 positie van de fifa-ranking plus een wk finale plek en dan nog allerlijk andere dingen.
Maar ik ben het zeker met je eens dat Van Basten veelste weinig crediet krijgt. Ik gun hem ook succes met FC Heerenveen.
Jammer trouwens dat italie niet met hun 3-4-3 opstelling beginnen,maar goed dat zou ook wel zelfmoord zijn tegen het plaatselijk FC
Ik heb het over de winstpercentage. Ze lieten gister bij VI of Studio Sportzomer (weet niet meer welke) alle bondscoaches zien. Van Marwijk stond 4de, 52 wedstrijden onder Oranje en een bepaald winstpercentage, ook Van Basten had 52 wedstrijden en had meer gewonnen. Daarnaast is het toch allemaal opgebouwd uit de periode Van Basten. Van Marwijk hoefde daar niets meer aan te doen.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Joy4ever een fijne pot gewenst, het gaat sowieso nagelbijten worden!
Jij ook een fijne wedstrijd otherfool! De twee landen die het aantrekkelijkste voetbal hebben laten zien dit EK tegen elkaar: het kan bijna niet mis gaan! Wordt een geweldige pot voetbal.
Buffon; Balzaretti, Barzagli, Bonucci, Chiellini; Marchisio, Pirlo, De Rossi, Montolivo; Balotelli en Cassano.
Iedereen veel kijkplezier toegewenst 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Lijst van coaches van het Nederlands voetbalelftal - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Van Basten: 52 (35-11-6)
Van Marwijk: 52 (34-10-8)
Maargoed, daar moet je wel bij nuanceren dat Bert op een eindronde een finale haalde en dat van Basten op 2 toernooien bij de 1e KO wedstrijd eruit vloog. Ofwel, van Basten coachte 4 plus 4 is 8 duels op eindronden en van Marwijk 7 en 3 is 10.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijst van coaches van het Nederlands voetbalelftal - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Van Basten: 52 (35-11-6)
Van Marwijk: 52 (34-10-8)
Maargoed, daar moet je wel bij nuanceren dat Bert op een eindronde een finale haalde en dat van Basten op 2 toernooien bij de 1e KO wedstrijd eruit vloog. Ofwel, van Basten coachte 4 plus 4 is 8 duels op eindronden en van Marwijk 7 en 3 is 10.
Ach, wat maken al die cijfers uit? Bert heeft de finale gehaald en zelfs de verlening afgedwongen. Blijft kut dat ze die verloren hebben. Beste prestatie van het NL11 ooit. Jammer dat het de ego's van de bankzitters zodanig heeft gevoed dat ze het team belang vergaten. Eeuwig zonde. Dit EK hadden we makkelijk kunnen winnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Balo 
Hummels kinderlijk eenvoudig weggezet door Cassano.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lekkerrrrrr.... 
Die Duitse verdedigers compleet het bos ingestuurd. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3290 stemmen
Waar zijn die duitsers mee bezig zeg?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Zoals ik al zei; alleen de Italianen en de Spanjaarden kunnen de Duitsers afstoppen. Italié is de enige echte angstgegner van de Duitsers.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Alles ist vorbei
Ik kijk vandaag alsof het de finale is. Komend weekend ga ik iets anders doen.
Ga zeker niet naar die vervelende Spanjaarden kijken.
Eerste goal gemist, omdat ik de was aan het ophangen was (
) maar deze was wel knap. De korte hoek. Neuer op verkeerde been. Woest hoor!
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Duitsland de grootste favoriet 
ITALIA PER SEMPRE 
Abbiamo a Kiev 
Oh, wat is dit genieten!!!!!!!!!!!!!!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Super Mario
. Wat een geweldenaar is het toch, als hij de randzaken beperkt houden (Prandelli en Italie doen dit echt goed) is er vrij weinig wat je tegen zijn explosiviteit kan doen. Italie op rozen, maar één Duitse treffer en het is weer een wedstrijd. Maar lekekr dit, het is Italie en haar bevolking gegund, en de mensen ook die even zeiden dat Italie het met twee vingers i nde neus gingen winnen
. Feli voorlopig Joy
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.