- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Op een WK zie ik ze toch liever met de cup staan, de Nederlandse Ajacieden dan. 
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Jawel. Huilende Ajacieden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb bij Ajax maar 2x het gevoel gehad dat ik wel kon gaan janken. Na Milan-Ajax in 2003 en na het competitieslot van 2007 met die ene fucking goal. Verder valt het wat dat betreft wel mee. En ook kwamen er geen tranen haha, maar het zat dichtbij. Op 15-5-11 kon ik weer bijna janken van geluk.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5188 stemmen
Ik vind eigenlijk dat het WK moet opgaan in de Olympische spelen. En zo niet dan voetbal afschaffen als Olympische sport.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ik ben ook wel voor 24 landen op het EK.
16 is inmiddels gewoon te weinig. Vroeger kon het nog, maar door het uiteenvallen van Tsjechoslowakije, Joegoslavië en Verweggistan zijn er gewoon te veel landen die niet meedoen terwijl ze heel aardig voetbal spelen. Bovendien zullen er dan niet zo veel sterke landen in de groepsfase al uit vliegen. (Nederland, Portugal en Duitsland in 1 groep!
)
Nederland had het óók wel gered tegen de Tsjechen of Grieken.
Goed, je krijgt misschien wat vaker doelpuntrijke overwinningen in het begin, maar dat is toch alleen maar leuk? De sterkste teams treffen elkaar toch wel in de knock-out fase, dat blijft gewoon zo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
€2,8m voor El Ahmadi. Daar raak je een hele goede speler voor kwijt en op de koop toe nog een verlies van €2,2m.
Wilde hij eigenlijk weg of moet Feyenoord nog steeds alles verkopen om het verlies goed te maken?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Huntelaar
Heitinga
Mathijsen
vd Vaart
van Bommel
Met hen zal van Marwijk niet verder gaan, mocht hij blijven. Aldus De Snor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima bedrag voor een nog een jaar doorlopend contract. Ze zijn niet allemaal zo stom als in Enschede en Eindhoven blijkt.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Huntelaar
Heitinga
Mathijsen
vd Vaart
van Bommel
Met hen zal van Marwijk niet verder gaan, mocht hij blijven. Aldus De Snor.
In dat geval mag hij zo snel mogelijk oprotten. Zowel vd Vaart als Huntelaar MOETEN altijd spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ook geen Bouma, Boulahrouz en Kuijt meer als Bertje blijft.
Da's een flinke lijst. Vrij bezopen als vd Vaart en Huntelaar exit gaan. Ondanks dat ze de sfeer lijken te hebben verpest. Maar dat hebben er meer gedaan volgens verhalen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Noemt die Derksen ooit wel eens een bron? Dit is toch allemaal uit de lucht gegrepen, plus het systematisch zwartmaken van mensen waarvan de snor zelf denkt beter te worden. Vreselijk dat VI. Enige wat dat programma nog enig bestaansrecht geeft is het charisma van Van der Gijp.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
€2,8m voor El Ahmadi. Daar raak je een hele goede speler voor kwijt en op de koop toe nog een verlies van €2,2m.
Wilde hij eigenlijk weg of moet Feyenoord nog steeds alles verkopen om het verlies goed te maken?
Dat is inderdaad een slechte verkoop. Had toch zeker het dubbele moeten opleveren. Maar schijnbaar hebben ze geld nodig voor een spits. Een andere reden kan ik niet verzinnen. Hij was natuurlijk ook nog grootverdiener.
Jammer. Wordt weer een jaar bouwen ipv slagen maken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Noemt die Derksen ooit wel eens een bron? .
Wat denk je zelf, dat Derksen even de Oranje-spelers gaat opnoemen wie er tegen hem hebben gelekt?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Beide denk ik (dat laatste sowieso, hing al tijden in de lucht dat hij weg zou/moest gaan) en ik gun het hem, ook al is het een grote sportieve aderlating. Toch wel flink balen tegen beter weten in.
Had ook eigenlijk verwacht dat hij naar Turkije zou gaan.
Het verlies is zelfs nog groter dan 2,2 mln maar goed, dat je geen winst zou maken op een eenjarig contract was al bekend. Nu is inderdaad alles beter dan niets en z'n opvolger is er al.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In dat geval mag hij zo snel mogelijk oprotten. Zowel vd Vaart als Huntelaar MOETEN altijd spelen.
Lijkt me niet. Huntelaar heeft het gewoon verbruid met zijn ego en Van Persie is gewoon veel beter en completer. En VDV is ook geen plek voor wordt ook al oud. Bovendien hebben beide gasten het EK verziekt. Opzouten. Over de overige 3 zal niemand om treuren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Noemt die Derksen ooit wel eens een bron? Dit is toch allemaal uit de lucht gegrepen, plus het systematisch zwartmaken van mensen waarvan de snor zelf denkt beter te worden. Vreselijk dat VI. Enige wat dat programma nog enig bestaansrecht geeft is het charisma van Van der Gijp.
Van Bommel wordt genoemd. Maar eigenlijk wil geen speler geciteerd worden. Maar die VI redactie zal vast wel al een dikke week bezig zijn met quotes verzamelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
PS 24 landen haha pak het dan gelijk groot aan als je het zo graag wil en doe de hele EU plus Zwitserland, Kroatie, Rusland, Turkije etc, tot de 32 en je hoeft geen onzinnige kwalificatiepotjes meer te spelen tegen Andorra, Faeröer, Liechtenstein, San Marino en dat soort onzin
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me niet. Huntelaar heeft het gewoon verbruid met zijn ego en Van Persie is gewoon veel beter en completer. En VDV is ook geen plek voor wordt ook al oud. Bovendien hebben beide gasten het EK verziekt. Opzouten. Over de overige 3 zal niemand om treuren.
Ja joh, blijf die van Persie vooral omhemelen. Zijn 2e of 3e zwakke toernooi al. Stuur vooral je enige echte centrumspits weg, handig.
Vd Vaart is 29. Die kan nog 1 en misschien wel 2 toernooien nog mee. Vd Vaart lijkt me overigens helemaal geen verkeerde gozer. Vind hem altijd vrij sociaal en vriendelijk overkomen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Vd Vaart lijkt me overigens helemaal geen verkeerde gozer. Vind hem altijd vrij sociaal en vriendelijk overkomen.
Tja Huntelaar is ook een sympathieke vent maar uit al die verhalen blijkt toch heel wat anders.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Persie is dan vast een aardige knul. Bert z'n voorkeuren zijn misselijkmakend.. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ja alsof wij hier van al die 'sympatiek ogende' spelers kunnen beoordelen hoe zij zich hebben gedragen tijdens dat toernooi..
Lijkt me allemaal vrij logisch verder, nieuwe coach want die sfeer is totaal verziekt. In clubverband gooi je ook niet 'de rotte appels' er zomaar uit als sommigen tot je beste spelers behoren. Met een nieuwe coach kan alles weer anders zijn, zie Been -> Koeman
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Persie is dan vast een aardige knul. Bert z'n voorkeuren zijn misselijkmakend..
Nee, laten we die zeikerd met zijn pers privileges vooral houden, krijgen we nog meer van die zinloze doelpogingen op komende toernooien. Het enige kliekje dit EK was het v Marwijk kliekje met zijn favorietjes en die rare PSV staf 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb me ook dood geergerd aan van Persie met zijn privileges en maniertjes. Die mag je onderhand ook wel uit Oranje verwijderen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nee, laten we die zeikerd met zijn pers privileges vooral houden, krijgen we nog meer van die zinloze doelpogingen op komende toernooien. Het enige kliekje dit EK was het v Marwijk kliekje met zijn favorietjes en die rare PSV staf
Nee je moet Van Persie buiten de selectie houden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb me ook dood geergerd aan van Persie met zijn privileges en maniertjes. Die mag je onderhand ook wel uit Oranje verwijderen.
Wat heb jij wezenlijk van zijn priveleges en maniertjes gemerkt? Zat je bij m op de kamer of zo? Of lief je gewoon in de achterhoek door de varkensstal en was je je aan het doodergeren op afstand?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Persie en Robben mag je ook wel op laten pleuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.