- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Zweden - Engeland vergeet je nog.
Eerste uur van Polen - Rusland was goed, daarna niet meer.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Helaas, van Geel heeft aangegeven dat het grote onzin is.
Ik ben wel benieuwd naar die andere huurling van man city, maar jammer genoeg is dat geen spits.
Yep. Had wel verwacht dat het een roddel ws.
Andere huurling kan op links -en rechtsbuiten + als aanvallende middenvelder spelen. We krijgen veel opties straks. Maar er moet echt een goede spits bij.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Zweden - Engeland vergeet je nog.
Helaas niet gezien.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Overigens is Maarten van Rossem een absolute baas maar wat hij bij VI doet is me ook echt een raadsel.
Zowel van de programmamakers als van hemzelf snap ik echt niet waarom ze hier voor kiezen. Slaat echt helemaal nergens op. Hij voegt niks toe aan het programma en zelf maakt ie vooral de indruk daar zijn tijd te verdoen.
Ik vond het nog wel grappig. De rest minus Derksen stoorde zich aan van Rossem en hijzelf deed het allemaal niks. Zo heel af en toe is het best leuk om zo iemand erbij te hebben. En op het einde moest hij toch lachen om die blunderfilmpjes, haha.
Verder wel geschrokken van die Oranje verhalen. Afellay en van Persie hebben het wel heel hoog in de bol gekregen. Beiden lekker uit Oranje schoppen. Vd Wiel overigens ook, die heeft zich als een eenzame autist gedragen en was met alles druk behalve de wedstrijden.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Wat een hansworst die van Rossum. Geen idee wat die mafkees in VI deed.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind van Rossem wel cool. Keertje wat anders. Ook wel humor dat hij gewoon tijdens de uitzending het halve programma af zit te zeiken. Ik zou dat krantenrubriekje halveren en het item met de stamkroeg weglaten 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
van Rossum.
JIj irriteert je toch altijd aan fout gespelde namen? 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen

Aangepast.
Al is McLaren en Affelay erger! 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Klose verdringt Gomez uit de basis
Ook Schurrle (speciaal voor Respekked) en Reus in de basis in plaats van Podolski en Muller. De Zwarte Magiër is danig aan het goochelen, als dat maar goed gaat!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ook Schurrle (speciaal voor Respekked) en Reus in de basis in plaats van Podolski en Muller. De Zwarte Magiër is danig aan het goochelen, als dat maar goed gaat!
Inderdaad. Als hij vanavond verliest dan maakt Low zichzelf en Duitsland belachelijk omdat lef dan arrogantie genoemd wordt. Ik denk dat Duitsland vanavond nog een taai potje krijgt, tenzij het snel 1-0 wordt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Waarom arrogantie? Zijn gewoon speltechnische wisselingen, niet om spelers te sparen ofzo.
De ruimtes zullen tegen de Griekse muur wat minder zijn dan in de poule-fase, al winnen we natuurlijk wel gewoon met een nulletje of 3 a 4 (sprak hij toch een tikkeltje nerveus).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk niet. Hij spaart spelers die normaal in zijn basisploeg staan. Als hij vanavond eruit vliegt, dan zal heel het land over hem heen vallen en roepen waarom hij die 3 in hemelsnaam eruit haalde.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Ik las het al, dat is het betere nieuws!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tuurlijk niet. Hij spaart spelers die normaal in zijn basisploeg staan.
In de zin dat Bertje van Marwijk Heitinga en Van Bommel spaarde?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Duitse elftal draait toch wat meer dan Oranje natuurlijk
Spelers die je eruit haalt zijn vaak ook terecht basisspelers. In tegenstelling tot een aantal bij Oranje.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Is Götze niet fit genoeg om te spelen, dat is namelijk een ideale speler voor de kleine ruimte toch?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
In de zin dat Bertje van Marwijk Heitinga en Van Bommel spaarde?
Oranje ging voor een wanhoopspoging, Duitsland is in vorm en heeft een goede basiself die wel presteert.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Klose in de basis, Gomez op de bank tegen Griekenland ???
De oorzaak van de wissel zou Mesut Özil zijn. De Duitse spelmaker van Turkse origine zou in de groepsfase volgens bondscoach Joachim Löw niet het gewenste niveau gehaald hebben. Daarom denkt de bondscoach nu dat Miroslav Klose en Mesut Özil elkaar beter aanvoelen, waardoor Mario Gomez naar de bank zou verdwijnen. (Bild)
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Tuurlijk niet. Hij spaart spelers die normaal in zijn basisploeg staan. Als hij vanavond eruit vliegt, dan zal heel het land over hem heen vallen en roepen waarom hij die 3 in hemelsnaam eruit haalde.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Podolski en Muller staan er onder Low altijd in, zeker die 1e. En Gomez speelt ook bijna altijd.
Het komt over alsof Low spelers spaart voor de volgende ronde. Niet erg verder, maar dan moet je vanavond niet eruit gaan. Dan ga je af als een gieter.
ps

Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Daarom heeft ook niemand in de Duitse pers het erover, dat ze spelers sparen. Dat Reus speelt vind ik opvallend, maar Schürrle wordt voor het toernooi vaker als basisspeler genoemd en Klose heeft meer kwalificatie gespeeld dan Gomez.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dat niemand erover praat is omdat de vervangers gewoon goede spelers zijn. Maar het zijn niet de vaste basisspelers die vanavond spelen, wat bij uitschakeling hard door de media teruggespeeld zal worden. Als ze 3-0 winnen straks zal niemand klagen nee.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Ik denk dat Low graag beweeglijker wil spelen. Schürrle en Klose zijn dan namelijk minder statisch dan Poldi en Gomez. En ook Reus is iets frivoler dan Müller.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo kan Gomez natuurlijk nooit topscorer worden van het toernooi, moet wel mijn puntjes binnenhalen natuurlijk. En Podolski vin ik niet geweldig dit toernooi. Muller heeft overigens ook niet zijn beste seizoen en toernooi achter de rug. Ja tegen Willems zag hij eruit als een wereldspeler, maar dat zei meer over Willems.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Gomez zal ongetwijfeld invallen. Als ze dan al voorstaan, komt er natuurlijk meer ruimte. En als ze nog niet voorstaan, zal het waarschijniljk 0-0 staan.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het komt over alsof Low spelers spaart voor de volgende ronde.
Dit is natuurlijk gewoon het passeren van een paar bepaald niet onomstreden spelers, zou niet weten voor wie dat (buiten jou blijkbaar) overkomt als 'sparen'... Dan had de Zwarte Magiër natuurlijk Badstuber met zijn eerdere gele kaart er wel uit gelaten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Trouwens best sneu dat ik toch wel nerveus ben voor dit potje tegen de Griekse semiprofs
Ook een beetje een probleem dat de Mannschaft het vanavond niet goed kan doen: wordt het 4-0 roept iedereen dat Griekenland geen klote voorstelt, wordt het 1-0 dan is het allemaal wel heel moeizaampjes en als we er onverhoopt uit vliegen is de glorieuze poulefase allang weer vergeten...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dit is natuurlijk gewoon het passeren van een paar bepaald niet onomstreden spelers, zou niet weten voor wie dat (buiten jou blijkbaar) overkomt als 'sparen'... Dan had de Zwarte Magiër natuurlijk Badstuber met zijn eerdere gele kaart er wel uit gelaten.
Kom op zeg, iemand als Podolski is al sinds 2006 vaste basisspeler van Duitsland. Niet onomstreden?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Podolski speelt prut, dus het is gewoon een coach die de grote namen op de bank durft te zetten vanaf het begin van een wedstrijd. Had Bertje dat maar aangedurfd vanaf het begin. Afgegaan zijn we toch al.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.