- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Huntelaar en Van der Vaart zaten toch op de bank? 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Het maakt niet uit wie dat speelt bij Duitsland. Ze zullen wel winnen met 3-0 en later worden ze kampioen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, de grote jongens bedoelde ik uiteraard. Robben, Afellay en van Persie na de 1e of 2e pot gewoon helemaal niet meer opstellen. Moeten echt vreselijke weken voor het Nederlands Elftal zijn geweest. Sfeer om te snijden en iedereen die denkt dat hij de beste is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het maakt niet uit wie dat speelt bij Duitsland. Ze zullen wel winnen met 3-0 en later worden ze kampioen.
Liever Italië, als Spanje het maar niet wordt. Spel begint me te vervelen en ze hebben nu voorlopig wel even genoeg gewonnen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wel leuk voor bv Narsingh of Willems, wat zullen zij de afgelopen maand niet hebben gedacht toen ze een verrot team zagen?
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Willems die was een inspiratieloos en labbekakkerig team wel gewend. 
Moet ik hem nou zelf inkoppen A&L?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Inderdaad, die zijn plotseling geblesseerd als ze worden opgeroepen voor de kwalificatieronde. 
Nee, lijkt me echt kut voor die jonge gasten. Nog geen echte maten in het team, het elke dag meemaken, maar nog niet de macht hebben om er iets over te zeggen. Die jongens gun ik hun vakantie ook echt. Dat was het de afgelopen maand absoluut niet.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Willems die was een inspiratieloos en labbekakkerig team wel gewend. 
Moet ik hem nou zelf inkoppen A&L?
Wil ik een keer PSV niet beledigen, begin jij voorzetjes te geven 
Hoop wel dat er snel duidelijkheid is over wie onze bondscoach is na de zomer, want al snel volgt een oefenduel tegen Belgie en de belangrijke WK kwalificatie tegen Turkije, de concurrent voor de groep waarin we zitten.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Pfff, wat een aanval.
Een godswonder dat de Duitsers nog niet voorstaan.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha de commentator op de Belg sneert naar de Grieken.
''Als ze nog meer zakken staan ze tussen de supporters'' 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik mag Low wel, haalt gewoon een gearriveerde vedette als Muller eruit en op zijn plaats een jonge talentvolle dribbelaar (type Lens
) Reus.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Muller is natuurlijk geen gearriveerde vedette. Brak ook pas onder van Gaal door in het profvoetbal.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3730 stemmen
Nu al tijdrekken wat een hopeloos voetballand is dat Griekenland toch.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nu al tijdrekken wat een hopeloos voetballand is dat Griekenland toch.
Ik geef geen cent meer voor de Grieken!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Muller is natuurlijk geen gearriveerde vedette. Brak ook pas onder van Gaal door in het profvoetbal.
maar staat hoe dan ook hoger in de pikorde desondanks kiest Low voor een jonge dribbelaar op rechts.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Deutsche Mannschaft sehr gute !!
Tweede helft gaan ze er volgens mij als zoete broodjes in...
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
WOOOW niet te geloven zeg!!!
Die gekke Grieken....1-1
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Netjes hoor lekker snel recht gezet en zo hoort het!
Klasse!
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Haha, het wordt nu wel erg pijnlijk duidelijk dat Griekenland hier niks te zoeken heeft.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen

Oh, wie ist das schön
Oh, wie ist das schön
So was hat man lange nicht gesehn
So schön, so schön!

depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
We hebben nu twee 'kansloze' kwartfinales gehad, hopelijk brengen de andere 2 meer strijd.
Duitsland grote favoriet voor de titel. Indrukwekkend als je je complete voorhoede in kan ruilen en toch nog zo gevaarlijk blijft (al is het tegen Griekenland).
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Jeetje, ja je kunt die penalty geven... Duitsland gaat hier gelukkig wel gewoon dik en dik verdiend winnen.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Duitsland grote favoriet voor de titel

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4813 stemmen
Wie anders? Volgens mij is Duitsland ook de favoriet voor EK winst.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat zegt hij voor geks? Ze maken de beste indruk van alle landen. En ik vind Duitsland nog niet eens zo heel indrukwekkend deze 4 potjes. Die maken de winnaar van Engeland-Italie natuurlijk af. Alleen Spanje kan Duitsland stoppen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
So spielt man Fußball! 
Vergeef me mijn enthousiasme, maar wat hebben we h-e-r-r-l-i-c-h gespeeld! Gewoon een paar Jungens erin en gaan maar! Eerst een stuk of 7 a 8 kansen om zeep geholpen maar de Kapitän Lahm die dan het goede voorbeeld geeft
Lullige openingsfase tweede Halbzeit, beetje slordig en nota bene
Samaras
die allang niet meer op het veld had mogen staan met de 1-1. Gelukkig meteen de rug gerecht en de Grieken weer he-le-maal dronken gespeeld, die dachten allemaal 10 literflessen ouzo op te hebben. Fantastische goal ook van Reus, haha.
4-2, sympathieke uitslag en op naar de halve finale!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.