- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Inderdaad opzouten met die kerels. Van Persie heeft zijn kansjes inmiddels gehad, 2 eindrondes als onbetwiste nummer 1 spits gefaald(en dan ook nog een grote bek). En Affelay heeft op niveau nog nooit gepresteerd dus je kan hem eruit flikkeren zonder dat ie gemist wordt.
Ach ja, we shall see 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Naarmate het programma vordert begin ik hem wat meer te pruimen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Omdat ie niet meer aan het woord is zeker 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 557 stemmen
Omdat ie niet meer aan het woord is zeker

Nee ik kan zijn droogheid wel waarderen, maar continue alles benaderen vanuit een negatief perspectief kan vermoeiend werken. Ik zou er in ieder geval niet mee op vakantie kunnen 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Is Gregory vd WIel trouwens wel is getest op een handicap? Ik blijf toch altijd sterk het idee houden dat hij met een lichte vorm van PDD-NOS kampt. Zijn sociale vaardigheden zijn echt 0,0. Het verhaal dat hij een eenling binnen het elftal is kan niemand dan toch ook echt verbazen?
Komt verder altijd erg timide over...de enige reden dat hij nog vriendjes heeft is omdat ie wat centjes op de bank heeft.
Ik kan het hem bijna niet meer eens kwalijk nemen...
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
De vi klassiekers worden even uit de kast getrokken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Van Rossem tegenover Kraaij aan tafel, aardig contrast 
Mag alleen hopen dat in de aanloop van de verkiezingen er niet nog meer (linkse) politici komen te zitten na Roemer, Samson, maar de hele trits zal wel langskomen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Erg blij met deze plek in de halve finale!
De overwicht was er, zoals verwacht, maar ik heb nog wel even in spanning gezeten. De kans dat Tsjechië er een in zou prikken was miniem, maar Portugal ging wel erg slordig om met zijn ruimte. Goed voorbeeld was die bal die bij Nani terechtkomt na een mooi driehoekje, maar die hij vervolgens compleet verkeerd voorgeeft met Almeida vrij voor het doel. Tegen een Spanje mag je zulke kansen gewoon niet missen.
Verder erg tevreden met het spel. In de eerste helft veel balverlies en weinig durf, maar de tweede helft begon de machine gelukkig te draaien. Ik heb een sterk Portugal gezien, dat goed positiespel speelde, weer uitstekend verdedigde en aanvallend mooi tikwerk liet zien. Ook Ronaldo kende een fijne balans tussen teamspel en individualisme. De knappe kopbal was de kroon op zijn werk. Het is nu al zijn beste grote toernooi ooit voor Portugal en dat kan alleen nog maar beter worden.
Edit: die aanname met de borst en het vervolg was geniaal!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Inderdaad opzouten met die kerels. Van Persie heeft zijn kansjes inmiddels gehad, 2 eindrondes als onbetwiste nummer 1 spits gefaald(en dan ook nog een grote bek). En Affelay heeft op niveau nog nooit gepresteerd dus je kan hem eruit flikkeren zonder dat ie gemist wordt.
Ach ja, we shall see
Goh wat verrassend van je
En die Van der Wiel (slechtste international die ik me de laatste jaren kan herinneren) kun je het natuurlijk niet kwalijk nemen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iedereen schijnt Diederik te verwarren met die beroemde Vlaamse hond. Opvallend.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Erg blij met deze plek in de halve finale!
Van harte!
Genoten van Portugal. Betrouwbare goalie, backs die 90 minuten gaan als de brandweer, twee van die beesten centraal, mannetjesputters op het middenveld en geniale buitenspelers, waaronder dé ster van het Europese voetbal. Jullie missen alleen een goede nummer 10 en een topspits.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Iedereen schijnt Diederik te verwarren met die beroemde Vlaamse hond. Opvallend.
Zap, Roener, Peggolt, Thiemes. Wat maakt het uit hoe ze heten, het is allemaal één pot nat.
Trouwens, ik zie altijd alleen maar de laatste 15 minuten van VI Oranje maar wordt er in de rest van het programma ook zo veel reclame gemaakt en zo weinig over voetbal gepraat?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Van harte!
Genoten van Portugal. Betrouwbare goalie, backs die 90 minuten gaan als de brandweer, twee van die beesten centraal, mannetjesputters op het middenveld en geniale buitenspelers, waaronder dé ster van het Europese voetbal. Jullie missen alleen een goede nummer 10 en een topspits.
Klopt. Was geen Deco-fan, maar die mis je wel op die nummer 10. En de spitsen, tsjah, Postiga is werkelijk waardeloos, Almeida nuttig en Oliveira een spits voor de toekomst. Had hier de Rui Costa en Pauleta van vroeger bij gestopt en ik zou mijn geld op Portugal zetten voor de Europese titel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Die spreekt dan ook meer tot de verbeelding
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Goh wat verrassend van je
En die Van der Wiel (slechtste international die ik me de laatste jaren kan herinneren) kun je het natuurlijk niet kwalijk nemen
Heb jij mij ooit positief over van der Wiel gehoord dan? 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Zap, Roener, Peggolt, Thiemes. Wat maakt het uit hoe ze heten, het is allemaal één pot nat.
Trouwens, ik zie altijd alleen maar de laatste 15 minuten van VI Oranje maar wordt er in de rest van het programma ook zo veel reclame gemaakt en zo weinig over voetbal gepraat?
Laatste kwartier is altijd het kutst. Eerste uur geen reclame en lekker veel lullen. Laatste gedeelte twee reclames en wat onderdelen die er verder niet toe doen. Zelfs de blunders zijn geen blunders meer...
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Je kunt zeggen van die Christiano Ronaldo wat je vind. Hij heeft dit EK in zijn eentje meer inzet getoond, dan onze oranje mannetjes, die zich gewillig naar huis lieten sturen, bij elkaar.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die reactie van Mourinho o pZeman
.
Ja ik lees het nu pas. 'Ik zal hem eens googelen' 
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Monty Python wist het al! Griekenland - Duitsland 1-0 !!!
blijft geniaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja ik lees het nu pas. 'Ik zal hem eens googelen'
Briljant ja, vooral hoe ie het brengt
.
Zo beheerst, vol respect en dan nog met zo'n effectieve sneer op de proppen weten te komen
.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Inderdaad
Misschien moet Heitinga maar meedoen met het Griekse elftal.
Deelname Heitinga onzeker door existentiële twijfels | De Speld
Moest daar gelijk weer aan denken toen ik dit filmpje zag.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Overigens is Maarten van Rossem een absolute baas maar wat hij bij VI doet is me ook echt een raadsel.
Zowel van de programmamakers als van hemzelf snap ik echt niet waarom ze hier voor kiezen. Slaat echt helemaal nergens op. Hij voegt niks toe aan het programma en zelf maakt ie vooral de indruk daar zijn tijd te verdoen.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Zo beheerst, vol respect en dan nog met zo'n effectieve sneer op de proppen weten te komen
.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
De Daily Mirror meldt dat Manchester City Guidetti opnieuw wil verhuren aan Feyenoord, maar betrouwbaar is de krant niet.
Mocht het zo zijn, dan is het elftal al klaar voor het komende seizoen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
De Daily Mirror meldt dat Manchester City Guidetti opnieuw wil verhuren aan Feyenoord, maar betrouwbaar is de krant niet.
Mocht het zo zijn, dan is het elftal al klaar voor het komende seizoen.
Helaas, van Geel heeft aangegeven dat het grote onzin is.
Ik ben wel benieuwd naar die andere huurling van man city, maar jammer genoeg is dat geen spits.
Vanavond hopelijk weer een leuke pot voetbal kijken. Gisteren heb ik namelijk niet kunnen kijken.
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste wedstrijd tot nu toe?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Engeland-Zweden en Rusland - Tsjechië vond ik erg leuke wedstrijden.
Italie-Spanje vond ik overigens ook een mooie pot voetbal.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Denemarken - Portugal by far voor mij. Het score verloop was briljant, niet alleen met het oog op Nederland (die spanning speelde héél erg mee) maar tevens dat Ronaldo zoveel miste, en Denemarken toen toch terug kwam, en Portugal het alsnog afmaakte. Heerlijke, spannende, leuke pot. Foutenfestijn in positieve zin.
Naast de goal van Van der Vaart tevens de enige keer dat ik echt heb lopen juichen dit EK. 
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Oekraine - Zweden
Spanje - Italie (eerste helft gezien)
Polen - Rusland
Waren de leukste potjes denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.