- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Gebreselassie was alleen aanvallend prima. Verdedigend vind ik hem ook niet heel veel soeps(in ieder geval niet wereldtop). Ik verwacht toch dat Ronaldo daar vrij zijn gang kan gaan.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Wat een lachwekkende sneer ook alweer zeg, vooral omdat het allang niet meer hierover gaat. Er was niets meer om over te zeuren dus ga je oude koeien uit de sloot halen?
Vooral omdat de discussie ook allang afgekoeld is.
In tegenstelling tot misschien jij zit ik hier niet de hele dag alle 'discussies' te volgen hoor.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Gebreselassie was alleen aanvallend prima. Verdedigend vind ik hem ook niet heel veel soeps(in ieder geval niet wereldtop). Ik verwacht toch dat Ronaldo daar vrij zijn gang kan gaan.
Maar hij's wel rap!
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Inderdaad, zou een geschikte back zijn voor de NL top. Hoeft niet echt te verdedigen en kan volop naar voren rennen zonder directe tegenstander.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ging ie niet naar Werder Bremen? Zei een vriend tegen me, toen ik zei dat ik dat wel iets voor Ajax zou vinden.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
In tegenstelling tot misschien jij zit ik hier niet de hele dag alle 'discussies' te volgen hoor.
Lul jezelf er maar weer uit hoor 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat een volk hier ook
.
Ronaldo kan er niks van in het Portugese elftal, Portugal stelt geen kont voor, die verdediging ook niet, Nederland is veel en veel beter.
En dan scoort Ronaldo nota bene 2 keer, dan is het: 'ja, iedereen zou tegen dit slechte Nederland makkelijk scoren' hahahahahaha
En die mensen nemen zichzelf nog serieus.
Ik zou je bijna een euro aanbieden om eens een keer niks verzuurds of negatiefs te zeggen over iets 
Terroriseer jij ook oude vrouwtjes en schop je lieve konijntjes als je ze ziet rondhuppelen? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen

Lekker boeiend idd. Het lijkt wel alsof echt alles geregistreerd wordt. Maar iets simpels als een bal die over de doellijn is gegaan is blijkbaar teveel gevraagd
.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Ik zou je bijna een euro aanbieden om eens een keer niks verzuurds of negatiefs te zeggen over iets 
Terroriseer jij ook oude vrouwtjes en schop je lieve konijntjes als je ze ziet rondhuppelen?
Dat is altijd jouw excuus om je onwetende gebrabbel recht te lullen, anderen van negativiteit beschuldigen.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Blochin daagt journalist uit - Video & audio - NOS EK 2012
Die zuurpruimen die de grap van Van Marwijk te ver vonden gaan moeten eens naar Blochin kijken.

The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Blochin daagt journalist uit - Video & audio - NOS EK 2012
Die zuurpruimen die de grap van Van Marwijk te ver vonden gaan moeten eens naar Blochin kijken.
Had het al gezien ''Loop maar mee naar buiten toe'' 
Gaat natuurlijk veel te ver, zoiets doe je niet als coach. Grappig was het wel. Had wel aardige tv opgeleverd als Bertje die Bert Maalderink eens voor zijn harses geslagen had.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die reactie van Mourinho o pZeman
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vanavond de nu al epische titanenstrijd Ronaldo - Gebreselassie!
Twee landen die mijn sympathie wel hebben, maar voor het toernooi zou het denkelijk beter zijn dat Portugal doorgaat, die kunnen het ook in de (halve) finale elke tegenstander lastig maken. Ronaldo jaagt ondertussen ook nog op de titel EK-topscoorder aller tijden las ik, dat kan er ook nog wel bij voor dit fenomeen op kicksen...
Yup, nog 4 goals volgens mij en hij staat gelijk met Platini. En hij heeft zeker nog 1 EK te gaan..
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Kwam deze nog weer tegen, blijft schitterend!

The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Vanavond naast Kraay jr ook Maarten van Rossum bij VI aan tafel 
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Was inderdaad een legendarische uitzending een paar maanden geleden! Heb er zin in!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Degene die denkt dat er alleen maar een serieuze Balotelli bestaat komt bedrogen uit getuige dit knap stukje humor alsmede de gulle lach.
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Degene die denkt dat er alleen maar een serieuze Balotelli bestaat komt bedrogen uit getuige dit knap stukje humor alsmede de gulle lach.
Ik denk eerder dat veel mensen betwijfelden of er wel een serieuze Balotelli zou bestaan.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk eerder dat veel mensen betwijfelden of er wel een serieuze Balotelli zou bestaan.
Haha ja, zou Redlop nou cryptisch zijn of het echt menen? We zien Balotelli alleen maar niet serieuze bizarre dingen doen....
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nu we toch over Balotelli bezig zijn.....
Voetbalzone - Opnieuw ophef in Italië na publicatie prent met Balotelli als veldarbeider
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat denk je zelf...
Na je betogen over Lens heb ik geen idee meer hoe serieus je bent 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.