• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

Als het een troost mag zijn, NL heeft teminste mogen starten op het EK. Wij Belgen waren daar zelfs te slecht voor.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Selectief af gaan geven op (ex)Ajaciedjes Je bent nog gefrustreerder dan ons. Heb niemand een bal vast zien kunnen houden. Dus waarom KJH daarop aanspreken terwijl iedereen een dikke onvoldoende scoort. Heeft hij trouwens wel eens de bal gehad?

Maar we zijn ook niet meer van jou gewend..

Tuurlijk, maar als ie een bal kreeg ving hij hem op met zn handen .

En hij was onze grote redder dus nogal logisch dat de aandacht naar hem uitgaat. Alves had echt geen kind aan hem.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Gisteren viel het goed. De wedstrijden ervoor (ook voor het EK) geven Ruud toch echt gelijk. Die gast probeert teveel te forceren en begint vanuit alle hoeken en standen te schieten. Zoveel mogelijkheden om zeep geholpen. Het lijkt Robben wel Het elftal draaide perfect gisteren, Ronaldo was een ideaal aanspeelpunt voorin, maar tot aan de 16 meter ging het ook meer dan prima toch?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tuurlijk, maar als ie een bal kreeg ving hij hem op met zn handen .

En hij was onze grote redder dus nogal logisch dat de aandacht naar hem uitgaat. Alves had echt geen kind aan hem.

Ach, mensen wijzen hier teveel op dat hij de redder was. Maar zelfs met die andere opstelling had ik er geen hoop in. Man o man wat was het slecht. Dan sta je als van Persie en Huntelaar zijnde al op een eiland ergens in de stille oceaan. Zonder vertrouwen.....

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Als je niet ziet hoe enorm gevaarlijk Ronaldo is heb je gewoon compleet geen verstand van voetbal. Punt.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach, mensen wijzen hier teveel op dat hij de redder was. Maar zelfs met die andere opstelling had ik er geen hoop in. Man o man wat was het slecht. Dan sta je als van Persie en Huntelaar zijnde al op een eiland ergens in de stille oceaan. Zonder vertrouwen.....

Dat het sowieso niks uitmaakte wie je voorin opstelt als je zo'n verdediging hebt zei ik voor het toernooi al. Maar ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Oh, en grappig genoeg was Ron Vlaar de eerste helft, ondanks wat ik hier allemaal lees, de beste man van het veld aan Oranje kant. Heeft veel nuttige en best moeilijke tackles ingezet. Viel me niet tegen.

bierbak

• 390 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Als je niet ziet hoe enorm gevaarlijk Ronaldo is heb je gewoon compleet geen verstand van voetbal. Punt.

Tja, met die verdediging van gisteren was mijn oma zelfs gevaarlijk.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Vind ik ook van mensen die het voetbal van Spanje en Barca hekelen, voor de rest heb je natuurlijk gelijk, CR is gewoon een fenomeen en zekers de beste homo voetballer ooit.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

@bierbak Dat klopt natuurlijk. Maar hij doet het toch maar.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Oh, en grappig genoeg was Ron Vlaar de eerste helft, ondanks wat ik hier allemaal lees, de beste man van het veld aan Oranje kant. Heeft veel nuttige en best moeilijke tackles ingezet. Viel me niet tegen.

Vond ik ook 1 van de minst slechtste.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

bierbak schreef:

Als het een troost mag zijn, NL heeft teminste mogen starten op het EK. Wij Belgen waren daar zelfs te slecht voor.

Dan liever thuisblijven dan zo'n blamage op te lopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net als na de finale op het Wk is het ook nu weer met de uitschakeling behoorlijk treurig. Die anti-CR7teksten en dan nog die negatieve referenties naar vrouwen en homo's. Manmanman. Mag wel een bezem door.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

@bierbak Dat klopt natuurlijk. Maar hij doet het toch maar.

Maar tot nu toe wel te weinig voor het nationale elftal, maar hij is nu los dus een EK winst zit er dit keer wel in.

En dan uiteraard krijgt hij de gouden bal,.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Persoonlijk vind ik, zet daar eender welke andere goede spits, dat hij er zeker evenveel, zoniet meer inknalt dan Ronaldo. Op deze drie matchen heeft Ronaldo echt nog niet veel goed voetbal laten zien hoor.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Net als na de finale op het Wk is het ook nu weer met de uitschakeling behoorlijk treurig. Die anti-CR7teksten en dan nog die negatieve referenties naar vrouwen en homo's. Manmanman. Mag wel een bezem door.

Maar hij is toch homo, is niks mis mee hoor maar dat ziet elke halve zool.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Het meisje dat gisteren naast mij stond te kijken in de kroeg en die verder totaal geen idee van voetbal had zei het aardig treffend 'Jezes, daar valt toch niet tegen te voetballen die Ronaldo?'

En toen had ie nog niet gescoord.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Het meisje dat gisteren naast mij stond te kijken in de kroeg en die verder totaal geen idee van voetbal had zei het aardig treffend 'Jezes, daar valt toch niet tegen te voetballen die Ronaldo?'

En toen had ie nog niet gescoord.

Hij is ook op dit moment 1 na de beste, denk dat iedereen dat wel vind.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

kos schreef:

Maar een egoïst pur sang. En dat in een teamsport. Buiten dat heb ik niets gezegd over zijn kwaliteiten overigens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Irina Shayk lijkt verdacht veel op een vent ja .

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12954 stemmen

stfuympos schreef:

En omdat hij (eventueel?) homo zou zijn moet je hem de hele tijd zo noemen? Als er niks mis mee is lijkt het me ook niet belangrijk genoeg om het steeds als onderscheidend kenmerk naar boven te halen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben trouwens blij dat we van die Denen hebben verloren. Anders was die nederlaag tegen de Portugezen nog een zure geweest ook.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Als Feyenoordfan kan ik het niet met je eens zijn. Vlaar liet andermaal zien dat niveau bij lange na niet aan te kunnen. Al wisten we dat natuurlijk al.

Prima hoor, zo'n speler is perfect voor de Eredivisie - niet goed genoeg voor de grotere competities en wel tegen de top van de Eredivisie. Zulke spelers gaan tenminste niet na 2 of 3 seizoenen weg. Ideaal.

Eén tegen één is Vlaar dramatisch. Op Oranje niveau.

Maar goed, als je v/d Wiel naast je hebt staan...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

Lees ik dit nu echt goed?

Man o man wat werd hij een aantal keer makkelijk a la Heitinga tegen Denemarken weggezet. Verdedigers kregen echt vrij spel om Vlaar en vd Wiel helemaal dol te tikken. Zoals ik al zei..ik had geturft hoe vaak hij de fout in ging en bij de tegengoal liet Vlaar(!!!) Ronaldo uit z'n rug ontsnappen. Het was echt een compleet drama, sorry hoor

Maar kanttekening erbij: Hij is nog redelijk onervaren. Dat is het nadeel van goed spelen bij Feyenoord het afgelopen jaar. Helemaal geen Europese ervaring o.i.d. verder. Dat heb je gewoon nodig voor je ontwikkeling.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Schijt EK

Wederom goed begonnen en ingestort. Stekelenburg, de Jong en vd Vaart prima, de rest kut. Wat een enorme sof was dit toernooi zeg. Uithuilen, doorselecteren en verdergaan. Benieuwd of Bertje blijft. Misschien is een frisse wind nu gewenst. Hiddink, van Gaal, misschien Advocaat...er komen wel wat namen vrij.

Het grootste deel van deze groep zal ook naar 2014 toe moeten werken. Bommel, Kuijt en misschien Mathijsen niet, maar de rest wel. Dat moet je aanvullen met nieuwe talenten.

Nu ben ik voor Spanje. Ik gun het Italie, Frankrijk, Portugal en Duitsland sowieso niet.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Irina Shayk lijkt verdacht veel op een vent ja .

Ja en Michael Jackson heeft Presley ge....

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

En omdat hij (eventueel?) homo zou zijn moet je hem de hele tijd zo noemen? Als er niks mis mee is lijkt het me ook niet belangrijk genoeg om het steeds als onderscheidend kenmerk naar boven te halen.

Nee natuurlijk niet, behalve vandaag dan terwijl we het natuurlijk bij ons zelf moeten zoeken spuug ik me gal liever aan andere.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

Dat wordt dan ook niet beweerd...maar ook zonder Ronaldo hadden we gisteren verloren. Portugal speelde de beste wedstrijd in jaren volgens mij Zoals ik al zei vind ik de assists op Ronaldo echt van grote schoonheid. Dat was 90% van het werk, de overige 10% mocht Ronaldo afmaken door de bal tussen de palen te mikken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

speedy23 schreef:

(afbeelding)

Dit is echt vrij schrijnend, dat je dit als Belg durft te plaatsen. Ja, dit EK is niks geworden maar wij waren er tenminste bij. Haha, zelfs als mislukte grap slaat je foto nergens op. Denk dat alle Witsels en Kompany's van deze wereld alles hadden willen geven om het EK te mogen spelen.

Oja, en nu zien we dutchtaga wel in dit topic Da's wel heel zielig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ja en Michael Jackson heeft Presley ge....

Blijft natuurlijk behoorlijk zielig om die zogenaamde geaardheid (wat al flink uit de lucht gegrepen is) constant te benadrukken. Er worden genoeg spelers hier genoemd maar zie daar geen geaardheid benoeming. Behoorlijk triest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.