- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Middenvelder De Rossi als libero was geniaal omdat hij buiten verdedigen ook prima de bal naar voren kan spelen en voetballend wat extras heeft.
Eens. Sowieso heeft Prandelli een prima kijk op het spelletje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ongelofelijk die kritiek op Nigel, zeer onterecht. Als je iemand slachtofferd van het 'blok', moet dat Bommel worden. Lijkt me makkelijk.
Bovendien erg onaangenaam opvallend waarom Nige lde Jong gewisseld werd. Totaal geen aanleiding hem ipv Bommel te wisselen, je kan hier niet anders dan de schoonzoon kaart spelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Eens. Sowieso heeft Prandelli een prima kijk op het spelletje.
Moet bij Prandelli altijd aan zijn gevloek denken toen Leonardo in de 89e minuut de 1-1 scoorde bij Ajax-Fiorentina en hen uit de EL knikkerde. Mooi was dat 
Lijkt me ook een goede coach ja. Stijlvolle man ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moet de eerste stijlloze Italiaan nog tegenkomen eigenlijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
wat betreft uitstraling e.d. wel ja, niet gedrag 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Balo is een importproduct, dat telt niet mee
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
alleen al dat hij Mario heet is wel geinig 
maaqr doelde eerder op het 'gewone' volk
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze versieren je vriendin waar je bij staat maar ach
. Stijlvol qua presence dan inderdaad, qua gedrag scheelt er nog wel eens wat aan.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Zie je nou... Ik zei nog: volgens mij rent er iemand het veld op. Dacht al dat ik gek werd, al laten ze dit soort debielen niet meer zien. Jammer.
Dat wil de UEFA heel graag verdoezelen. Ik zag het toevallig op de Belg, die hadden het wel gezien en lieten het zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat was Bommel zijn taak. De Jong moest Eriksen in toom houden. En jij 'één van grootste talenten uit Europa' gezien?
Was niet zo moeilijk om dit Denemarken in toom te houden. Vandaar ook frappant dat er gewoon niet meer druk werd gezet.
Van mij mag van Bommel er ook wel uit. Als er maar één van de twee uitgaat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We zijn heel erg negatief over het Nederlands Elftal merk ik, maar iedereen is het met me eens dat het gewoon 6-1 had kunnen/moeten worden. Zo slecht was het allemaal helemaal niet. De bal wilde er niet in, je verliest en alles is meteen slecht. Ik vond het een leuke wedstrijd, Nederland speelde aanvallender dan de hele WK bij elkaar, maar het mocht kennelijk niet zo zijn.
Ik heb erg veel vertrouwen dat we met 4 punten gewoon als 2e doorgaan in de poule.
Ned-Duitsland wordt 1-1. Denmarken -Portugal wordt 0-1 en wij winnen gewoon 2-0 van de Portugezen. En ik zie Duitsland, ook al zijn ze al door van zijn levensdagen niet verliezen van Denemarken.
Gaat het trouwens om onderling resultaat bij gelijk aantal punten of gewoon doelsaldo?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als het 6-1 had kunnen worden lijkt het me dat je het heel slecht gedaan hebt bij een 0-1 verlies als eindstand.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spanje deed het ook niet slecht tegen de Zwitsers. Dit soort dagen komen voor. Nederland-Rusland 1e wedstrijd in 88 hadden we ook tig kansen. Maar goed, ik heb nog heel veel vertrouwen dat we gewoon een ronde verder komen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Daarbij; als Nederland zowaar 2-1 voor was gekomen had Bertje er een verdediger of 3 extra bij gezet, dus 6-1 was het sowieso niet geworden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daarbij; als Nederland zowaar 2-1 voor was gekomen had Bertje er een verdediger of 3 extra bij gezet, dus 6-1 was het sowieso niet geworden.
Daar heb je gelijk in, maar bedoelde dus dat ik de ene na de andere wereldkans voorbij zag komen die verkloot werd. Mocht het 2-1 voor Nederland hebben gestaan, zou Bertje helaas wel heel verdedigend en saai de pot hebben uitgespeeld. Maar ik heb er van overtuigd dat we gewoon verder gaan in de poule. De voetjes zijn in ieder geval op de vloer gezet door de Denen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik zal dat filmpje eens even terugkijken want de een na de andere wereldkans heb ik toch gemist..
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Aargh!!! Nick en Simon!!! doe es niet!!!
kan iemand effe vertellen op welke minuut die kansen ongeveer zijn? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Robben: bal die van Persie mooi meegaf en hij zelf had moeten punteren of afleggen.
Robben: Paal
van Persie helemaal verkeerd aangenomen, had gewoon met rechts aangenomen moeten worden en links afgemaakt.
van Persie: als een bezetene over de bal heenschieten.
Heitinga: Vrije kopbal bij corner, maar dom overgekopt.
De Hunt: Wereldpass Sneijder, had er ingekund
Hands 1e helft Denemarken, hand hands en nog eens hands Denemarken 2e helft. 2 pingels
Ach schot van van Bommel en nog wel genoeg mogelijkheden die er op een dag dat wel alles meezit ook gewoon zit.
Ik vond het een leuke pot, alleen een slechte uitslag. 2 kansen voor de Denen en 1 erin. Vond Steek er overigens ook niet best uitzien bij het doelpunt.
Nu wordt Nederland-Duitsland tenminste een echte ouderwetse Nederland-Duitsland. Nederland moet, Duitsland mag.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je vergeet nog een enorme kans: die briljante pass van Van Persie op Sneijder, die alleen voor de goal de bal helemaal verkeerd kopt. Hij had 'm zelfs nog aan kunnen nemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die ook nog idd. Ach ja, als mensen de kansen niet willen zien zijn ze er niet. Ik heb er in ieder geval meer dan voldoende gezien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gaat het trouwens om onderling resultaat bij gelijk aantal punten of gewoon doelsaldo?
Denemarken mag geen punt meer pakken... Anders moeten wij 2 x winnen.
Onderlinge resultaat gaat voor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja die ook nog idd. Ach ja, als mensen de kansen niet willen zien zijn ze er niet. Ik heb er in ieder geval meer dan voldoende gezien.
Die mensen begrijp ik ook niet. Stront in den ogen.
Daarnaast ook nog veel mogelijkheden om kansen te creëeren. Wat een ruimte gaven die Denen weg in de eerste 20/25 minuten...
En nog een enorme kopkans van in de tweede helft van ... Sneijder was dat? En nog een handvol mogelijkheden (slidingschot van Van Persie, bijv.).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die kopbal van Sneijder was nooit en te nimmer een kans, eigenlijk. Voor de rest nog genoeg ballen die er in hadden gemoeten, tja vooral die van Van Persie natuurlijk. Lachwekkend was dat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beste is dus dat Denemarken gewoon verliest van Portugal, wat ik gewoon zie gebeuren.
Duitsers winnen gewoon van de Denen, ook al is het op halve kracht.
Wij moeten winnen of gelijk spelen tegen Duitsland en winnen van de Portugezen.
Eindstand van onze poule zal worden:
Duitsland: 7 punten
Nederland : 4 punten
Portugal : 3 punten
Denemarken : 3 punten
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Die kopbal van Sneijder was nooit en te nimmer een kans, eigenlijk.
Die bal had er in gemoeten. Enorme kans. Zulke kansen heeft Duitsland, naast het doelpunt, niet gehad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben nu een Duitse, Griekse en Spaanse fan die bij ons geen kansen hebben gezien of het allemaal slecht vonden. Voor mij niet echt een objectieve kijk dat ik serieus kan nemen dit toernooi.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Eindstand van onze poule zal worden:
Duitsland: 7 punten
Nederland : 4 punten
Portugal : 3 punten
Denemarken : 3 punten
En daarna op je kloten krijgen van de Russen
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ah gevonden, op 20.45 minuten dus. Video & audio - NOS EK 2012
1) afstandsschot Willems, geen kans natuurlijk
2) afgeketste bal. Wellicht een kans als werkelijk alles goed gaat.
3) Hopeloze afstandspoging
4) Mocht de bal precies goed vallen dan had het een kans kunnen worden. Nu niet.
5) kansloos afstandsschot
6) Dit was wel een kans. Een betere killer dan Robben had m kunnen maken.
Overigens uitstekend werk van Van Persie die de kans creeert.
7) Tja..
8 ) Halve kans, fout van de keeper had je kunnen afstraffen maar lukte niet.
Had sowieso niks met creeeren of goed voetbal te maken.
9) Afstandsschot en nauwelijks een halve kans.
10) 100 procent kans, had er in gemoeten
11)Optimistisch afstandsschot.
12) Halve kans. genoeg afstand en 2 verdedigers er omheen. Had kans kunnen worden als ie hem goed aannam
13) Optimistisch afstandsschot
14) idem
15) Corner, dat is natuurlijk nooit een 'kans'
16) Dat was wel een kans. al was is niet eenvoudig.
17) Enorme kans, hamster mist.
18)
.
19) handsbal. Niet zozeer een kans als wel een foute scheidsbeslissing.
20) Corner met kopbal Sneijder
.
opgeteld: 3 kansen en misschien 2 halve kansen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, heb ons tegen de Russen in de kwart in de poule, maar ik zie het niet zo, omdat de Russen extreem goed waren tegen de Tsjechen, dat wij daarom automatisch ook van ze zullen verliezen.
Russen laten ook veel gaten liggen, maar zijn wel meer een team ja. We zien het allemaal wel, ik heb er alle vertrouwen in dat we een goed toernooi gaan draaien. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.