• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

moviemafketel schreef:

ik heb er alle vertrouwen in dat we een goed toernooi gaan draaien.

Eerst maar even woensdag afwachten .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wil alleen maar even alle negativiteit hier even opkrikken, want dit topic is soms om depressief van te worden na 1 onverdiend verloren potje

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik wil alleen maar even alle negativiteit hier even opkrikken, want dit topic is soms om depressief van te worden na 1 onverdiend verloren potje

Das waar ja. En dat terwijl Oranje alles nog in eigen hand heeft. Woensdag is het gewoon:

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

8 ) Halve kans, fout van de keeper had je kunnen afstraffen maar lukte niet.

Hier ben ik gestopt met lezen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hier ben ik gestopt met lezen.

Dat noem jij een kans?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Grappige NL-elftalwedstrijdervaringsbeschrijving: The Silence of the Clowns • In de Hekken - indehekken.net

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die bal had er in gemoeten. Enorme kans. Zulke kansen heeft Duitsland, naast het doelpunt, niet gehad.

Als Sneijder de lengte van Gomez had dan was het een kans geweest ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was wel lachwekkend, die opsommingen van SV. Meer dan de helft waren nog geen halve mogelijkheden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nederland was gewoon heel slecht, had geen kansen, was niet om aan te zien etc.

Nee, meer dan genoeg kansen en zo'n wedstrijd win je 99 van de 100 keer. Je zei het net als ik al. Spanje-Zwitserland en Nederland-Denemarken waren blueprints van elkaar.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

We hebben nu een Duitse, Griekse en Spaanse fan die bij ons geen kansen hebben gezien of het allemaal slecht vonden. Voor mij niet echt een objectieve kijk dat ik serieus kan nemen dit toernooi.

Zie het als compensatie voor het worteltjespak-optimisme

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ook zonder worteltjespak kun je zien dat we tig keer beter waren. Zelfs als Duitse fan heb je dit wel gezien en anders kan ik de mening van jullie echt niet serieus nemen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Beter dan de Denen: ja. Goed: nee. Genoeg mogelijkheden: ja. Twintig kansen: nee.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Als Sneijder de lengte van Gomez had dan was het een kans geweest ja.

Het is jammer dat Sneijder daar precies stond, maar hij had er veel meer mee moeten doen. De verdediger was gezien, en de keeper bleef staan. Hij had veel meer tijd dan hij had gedacht.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Laten we het dan op 5 topkansen houden en 15 aardige mogelijkheden die op een dag waar het meezit er gewoon nog 4 van invliegen. Maar goed, genoeg erover, verheug me heel erg op Nederland-Duitsland en vanavond natuurlijk de kraker Frankrijk-Engeland ! Heel benieuwd naar de Fransen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

Dat noem jij een kans?

Ik neem aan dat je die bal van Robben op de paal bedoelt?

Haha, als je dat al geen kans noemt... Hij had alle tijd, kon de bal zelfs afspelen op twee collega's en had 'm in beide hoeken kunnen schieten. Misschien wel de grootste kans van de wedstrijd.

moviemafketel schreef:

Laten we het dan op 5 topkansen houden en 15 aardige mogelijkheden die op een dag waar het meezit er gewoon nog 4 van invliegen.

Precies. 5 100% kansen en nog een stuk of 7 redelijke tot grote mogelijkheden.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Mwa, was toch nog een redelijke afstand hoor. Je moet m er nog wel perfect inkrullen.

Maar er had zeker wel een goal uit kunnen vallen ja.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Moeten vallen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Spanje deed het ook niet slecht tegen de Zwitsers. Dit soort dagen komen voor. Nederland-Rusland 1e wedstrijd in 88 hadden we ook tig kansen. Maar goed, ik heb nog heel veel vertrouwen dat we gewoon een ronde verder komen.

Ik ook hoor. Ja, het was inderdaad een blueprint maar dat maakt onfortuin nog geen excuus om je aantal kansen te gaan overdrijven en doen alsof je zo'n wereldpartij gespeeld hebt. Want laten we wel wezen, ondanks dat er een handvol 100% kansen ontstonden was het spel niet groots.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wereldpartij heb ik ook niet gezegd, er moet nog heel veel verbeterd worden. Boula op Podolski, Sneijder naast de Jong, Robben naar links, Narsingh op rechts en van Persie achter de Hunt.

We zullen nu echt alles of niks moeten spelen, anders ga je helemaal met z'n kutgevoel eruit.

Niet dat dat gaat gebeuren hoor, want we pakken die Duitsers gewoon

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

Ah gevonden, op 20.45 minuten dus. Video & audio - NOS EK 2012

1) afstandsschot Willems, geen kans natuurlijk

2) afgeketste bal. Wellicht een kans als werkelijk alles goed gaat.

3) Hopeloze afstandspoging

4) Mocht de bal precies goed vallen dan had het een kans kunnen worden. Nu niet.

5) kansloos afstandsschot

6) Dit was wel een kans. Een betere killer dan Robben had m kunnen maken.

Overigens uitstekend werk van Van Persie die de kans creeert.

7) Tja..

8 ) Halve kans, fout van de keeper had je kunnen afstraffen maar lukte niet.

Had sowieso niks met creeeren of goed voetbal te maken.

9) Afstandsschot en nauwelijks een halve kans.

10) 100 procent kans, had er in gemoeten

11)Optimistisch afstandsschot.

12) Halve kans. genoeg afstand en 2 verdedigers er omheen. Had kans kunnen worden als ie hem goed aannam

13) Optimistisch afstandsschot

14) idem

15) Corner, dat is natuurlijk nooit een 'kans'

16) Dat was wel een kans. al was is niet eenvoudig.

17) Enorme kans, hamster mist.

18) .

19) handsbal. Niet zozeer een kans als wel een foute scheidsbeslissing.

20) Corner met kopbal Sneijder .

opgeteld: 3 kansen en misschien 2 halve kansen.

Woow, ik ben het een keer eens met jou!

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Echt belachelijk.. 'Van der Vaart had zelfs moeite zich op te laden voor 20 minuten invallen' .. ehm.. wat??

Laat ze hun smoel houden en gewoon voetballen, sukkels.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Almighty schreef:

Eindelijk verzet tegen Van Marwijk en zijn laffe tactiek.

ook wel huilberichten zeg, 'mentaal knakken' dan had Huntelaar die grote kans erin moeten rammen ipv zo'n slap stiftje.

De Jong kon z'n wissel niet begrijpen pfffff, en VdV kon zich mentaal niet opladen voor een wissel, nee dat hebben we gemerkt aan z'n slappe optreden. De egootjes spelen bij wissels weer hoog op, zodra het niet lekker loopt.

Waren 2 van die 4/5 grote kansen erin gegaan had je niemand gehoord.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Cool, een verdeeld Holland.

Bild, doe je ding!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Wereldpartij heb ik ook niet gezegd, er moet nog heel veel verbeterd worden. Boula op Podolski, Sneijder naast de Jong, Robben naar links, Narsingh op rechts en van Persie achter de Hunt.

We zullen nu echt alles of niks moeten spelen, anders ga je helemaal met z'n kutgevoel eruit.

Niet dat dat gaat gebeuren hoor, want we pakken die Duitsers gewoon

Doelde ook niet echt op jou hoor, eerder op Sjek en zijn SV maten. Alleen van Mulder kon je wat tegengas verwachten, maar die draaft dan weer net te veel door .

Die Duitsers worden gewoon gepakt inderdaad.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

(quote)

Echt belachelijk.. 'Van der Vaart had zelfs moeite zich op te laden voor 20 minuten invallen' .. ehm.. wat??

Laat ze hun smoel houden en gewoon voetballen, sukkels.

Eens hoor. Die v/d Vaart speelde me een partij belabberd. Hij oogt ook niet fit, en een echte prof staat er gewoon in die 20 minuten. Iedere pass was fout.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zich voorstander van een tactische aanpassing tegen de Duitsers maar als De Jong en VDV nu al boos zijn, wordt dat klapperen in de selectie, want die komen er namelijk geen van beide in voor. Kortom, het gaat 'm niet worden in 2012 wat Van Marwijk ook zal doen. De klik en de wil om te winnen ontbreekt gewoon dit keer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

Cool, een verdeeld Holland.

Bild, doe je ding!

kan ook in het voordeel werken, als Bert eens iets verrassends uit de hoge hoed tovert, maar dat zal er wel niet in zitten

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

want we pakken die Duitsers gewoon

dat zei je toendertijd ook vooraf tegen Brazilië, dus hier hou ik je ook maar aan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.