• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.127 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.927 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het is gewoon simpel. Komende woensdag is het alles of niets, de dood of de gladiolen, erop of eronder. Dus ga gewoon risico nemen en als je er dan uitvliegt, gebeurt dat ten minste op een eervolle manier. Toon is ballen en probeer die Duitsers vast te zetten op eigen helft door aggressief en aanvallend te spelen. Als je achteruit gaat lopen tegen de Duitser ben je kansloos, want als zij tijd krijgen om op te bouwen, weten zij daar wel raad mee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

dat zei je toendertijd ook vooraf tegen Brazilië, dus hier hou ik je ook maar aan

Ik beloof het je zelfs Heb er namelijk weer precies hetzelfde gevoel bij als tegen Brazilië.

Nederland staat er bijna altijd tegen goede tegenstanders. Het beste komt dan in hun boven.

En een Portugal dat MOET winnen in de laatste pot is ook veel makkelijker te bespelen dan dat ze op een gelijk spelletje kunnen spelen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Tussenstand van de pool in de kroeg. .

(afbeelding)

.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Grappige NL-elftalwedstrijdervaringsbeschrijving: The Silence of the Clowns • In de Hekken - indehekken.net

Jij moet met zoveel chagrijn toch wel heel wat flessen azijn in je kast hebben staan

Wederom alles afkraken van Oranje, of het nu kansen zijn, het spel is of de fans. Man man.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik heb dat niet geschreven hoor...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, maar je benoemt het wel weer. Alles is kut of slecht volgens jou, op werkelijk elk gebied. Vind ik zo jammer als je constant op die manier alles bekijkt. Net als je kansenlijstje. Met grote moeite kan je 3 kansjes benoemen terwijl er wel 5-8 in gekund hadden. Waarom? Vind kritisch zijn prima, maar dit is wel heel erg.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik vond dat gewoon heel realistisch hoor.. Als jij meer kansen ziet vind ik dat eerder naief.

En ja rondom Oranje publiek is alles inderdaad enorm kut, zoals vrijwel elke echte voetbalsupporter al tijden beaamt. Daar sta ik ook niet bepaald alleen in of zo.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

moviemafketel schreef:

Ook zonder worteltjespak kun je zien dat we tig keer beter waren. Zelfs als Duitse fan heb je dit wel gezien en anders kan ik de mening van jullie echt niet serieus nemen.

Beter zijn is wat anders dan goed spelen. Face it, de echte kansen waren op 1 hand te tellen en dan houd je ook nog een vinger over. Voor de rest een paar kansloze afstandspegels en potentiële kansen die om zeep zijn geholpen door Robben en Affelay.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik vond dat gewoon heel realistisch hoor.. Als jij meer kansen ziet vind ik dat eerder naief.

En ja rondom Oranje publiek is alles inderdaad enorm kut, zoals vrijwel elke echte voetbalsupporter al tijden beaamt. Daar sta ik ook niet bepaald alleen in of zo.

Stop dan met Oranje kijken zou ik zeggen...

Overigens lijkt Thiago Silva van Milan naar PSG te gaan. Opvallende move.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Waarom? voetbal heeft toch niks te maken met dat kansloze publiek?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Waarom? voetbal heeft toch niks te maken met dat kansloze publiek?

Je vind het spel kut, je vind de supporters kut, je vind Oranje kut....ik zie geen reden om het te kijken. Ik vind NEC ook niks aan, dus ik kijk daar weinig naar. Vrij logisch toch.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Wer-ke-lijk iedereen in NL vond het spel kut..

Waarom kom je er toch steeds bij dat ik iets vreemds zeg?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je vind het spel kut, je vind de supporters kut, je vind Oranje kut....ik zie geen reden om het te kijken. Ik vind NEC ook niks aan, dus ik kijk daar weinig naar. Vrij logisch toch.

Tuurlijk niet, NEC kijk ik zelfs als het amateurniveau wordt. Dat is het verschil tussen successupporters en echte.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik ben op zich voorstander van een tactische aanpassing tegen de Duitsers maar als De Jong en VDV nu al boos zijn, wordt dat klapperen in de selectie, want die komen er namelijk geen van beide in voor. Kortom, het gaat 'm niet worden in 2012 wat Van Marwijk ook zal doen. De klik en de wil om te winnen ontbreekt gewoon dit keer.

Nu al boos? Dit is natuurlijk iets dat al jaren onder de oppervlakte borrelt.

vd Vaart: Al jaren een vaste wissel rond de 60e/70e minuut wanneer hij eens in de basis staat. Ongeacht hoe hij speelt(vaak toch erg goed en gedreven, vooral op 10). Of hij mag vaak van dit soort kansloze invalbeurtjes krijgen.

KJH: Een topspits met een geweldig moyenne in Oranje. Maar een echte kans heeft hij nooit gekregen wanneer lievelingetje van Persie ook fit is. Op alle fronten de beste cijfers van Oranje in de spitspositie en toch krijgt hij nooit de kans op de belangrijke momenten....

De Jong: Wel altijd een vaste basisplek, maar ook altijd de standaardwissel van Bertje wanneer het minder gaat. Speelt vaak een degelijke wedstrijd en zeker niet minder dan schoonzoontje van Bommel, maar is wel altijd de sjaak.

Wanneer je KJH of vd Vaart erin brengt zoals afgelopen zaterdag dan krijg je met geïrriteerde jongens te maken. Dat kan goed uitpakken, maar ook verkeerd...ze willen zich dan te graag bewijzen, maar weten dat het toch geen zin heeft omdat ze altijd de sjaak zijn. Nu viel het verkeerd uit, in de voorbereiding tegen Slowakije goed. Maar het is vooral zuur omdat ze eigenlijk nooit een echte kans hebben gekregen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Dit is trouwens wel geinig, Fox legt Amerikanen uit waarom Duitsland - Nederland zo'n heftige pot is. Games don't get much bigger than Dutch vs. Germans - News | FOX Sports on MSN - msn.foxsports.com

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tuurlijk niet, NEC kijk ik zelfs als het amateurniveau wordt. Dat is het verschil tussen successupporters en echte.

Beter lezen wat ik zeg, je leest het schijnbaar verkeerd.

Ik zeg dat ik NEC weinig aan vind en het daarom ook niet kijk, zoals jij Oranje niks aan vind, maar het gek genoeg wel blijft kijken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik snap niet hoe je er bij komt dat ik Oranje niks vindt.. uiterst rare conclusie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik snap niet hoe je er bij komt dat ik Oranje niks vindt.. uiterst rare conclusie.

Dat blijkt toch wel uit bijna elk bericht dat je hier post. Je vind het niks, je vind de fans niks, je vind het allemaal niet zo boeiend. Mocht dit niet kloppen, dan heb je het sterk verborgen weten te houden.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

Grappige NL-elftalwedstrijdervaringsbeschrijving: The Silence of the Clowns • In de Hekken - indehekken.net

Treffend!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat is die Cristiano Ronaldo rubriek bij de NOS steeds dom zeg, of de filmpjes nu positief of negatief zijn, het boeit me niet.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

En Youri Mulder maar denken dat het allemaal echt is in dat spotje met Nadal. Ballen stuiteren overduidelijk anders dan wanneer Nadal ze slaat of Ronaldo ze trapt. Knip en plakwerk van de bovenste plank en Muldertje zegt met een bloedserieuze kop dat het echt is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vive Les Coqs, Vive Les Bleus .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Dus jij houdt van cocks?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

C'mon England! Inmaken dat schijtvolk uit Frankrijk!

Ik verheug me wel op beide volksliederen, die echt schitterend zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dus jij houdt van cocks?

Haha, ik had 'm kunnen verwachten .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

The XX galmt door het stadion.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ben bang dat het volkslied van Engeland weer hun hoogtepunt van het toernooi wordt.

Van Frankrijk verwacht ik veel. Misschien wel de winnaar van het E.K. (al heb ik het niet aangedurfd in mijn poultjes).

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Frankrijk zie ik ook ver komen. Halve finale, tot ze de Duitsers tegenkomen.

Ben erg benieuwd. Toch een van de meest boeiende wedstrijden uit de poulefase dit. Ook al zie ik Engeland niet veel klaar spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

kan ook in het voordeel werken, als Bert eens iets verrassends uit de hoge hoed tovert, maar dat zal er wel niet in zitten

Alsof er een voetbalker is die zich druk maakt om dat krantje...

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Vive la France!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.