- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijke wedstrijd was dat zeg. Italianen speelden uitstekend. Ook Spanje gewoon weer mooi tikkietikkie-voetbal. Torres, de van Persie van Spanje. Had er zo nog even 2 of 3 in kunnen schieten. Na Nederland ben ik voor de Italianen. Dit was in ieder geval kwalitatief de beste pot tot nu toe. Nu erg benieuwd naar de Ieren. Zie ze nog wel voor een stuntje zorgen zo.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Dit was in ieder geval kwalitatief de beste pot tot nu toe.
Helemaal mee eens!
En zometeen mag Kroatië van mij winnen!
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Die eer is gisteren al behaald in Charkov.
Kom kom, zó slecht speelde Denemarken toch niet? 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eens timbo. Enorm veel diepte en snelheid opeens, en opeens kon je de bal ook gewoon diep geven waar Fernando gelijk op Buffon af kon. Van mij mag ie starten, vond 'm ook meer dan prima.
Dat zeker. Ik zou sowieso met een spits beginnen, en dan het liefst Torres.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Leg de assists van Narsing tegen die van Lens...
Lens past trouwens ook niet in een 4-3-3 of 4-2-3-1 systeem.
Net als bvb Robben, Afellay en de Hamster...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha Huntelaar bewijst al jaren er wel in te passen, geen idee waar je dat op baseert 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Come on Ireland !! Altijd zwak voor dat land gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker. Ik zou sowieso met een spits beginnen, en dan het liefst Torres.
Ik ook, vond 'm ook zeer dreigend. Tenminste niet Cesc, ik zie Bert het nog niet doen, met VdV in de spits beginnen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Haha Huntelaar bewijst al jaren er wel in te passen, geen idee waar je dat op baseert
Die speelt nergens 443. Speelt juist bij Schalke bvb in een totaal ander systeem.
Is veel beter als ie wat ruimte heeft, kan geen bal vasthouden en is geen aanspeelpunt
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die speelt nergens 443. Speelt juist bij Schalke bvb in een totaal ander systeem.
Is veel beter als ie wat ruimte heeft, kan geen bal vasthouden en is geen aanspeelpunt
443 speelt sowieso niemand, dat mag niet.
Bij Ajax speelde hij 433, bij Oranje speelt ie met 2 buitenspelers. Bij Schalke vaak ook.
Huntelaar is als aanspeelpunt overigens een stuk beter dan enkele jaren terug.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Bij schalke 433? LOL! Heb je die uberhaupt wel eens zien spelen?
Bij Oranje heb ik m alleen maar tegen prutstegenstanders gezien, verder nooit indruk gemaakt, geen 1 wedstrijd. Bewijst vooral er juist niet in te passen tegen een fatsoenlijke verdediging.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beter lezen, ik zeg dat er bij Schalke vaak buitenspelers stonden.
Verder heb je zeker weer toevallig Engeland-Nederland bv gemist zeker?
Je bent je objectiviteit kwijt bij Huntelaar man.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Iets met pot en ketel.
Ik herken wel de sterke en zwakke punten van de spelers zonder objectiviteit te verliezen.
Enne, Ierland 1-1 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ireland
. Zo'n land met geweldige supporters gun je toch al het beste.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik herken wel de sterke en zwakke punten van de spelers zonder objectiviteit te verliezen.
Ik ook, en nu?
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, jij niet. Jouw afkeer tegen Huntelaar voorkomt dat.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wat een sfeer bij de Bhoys 
Eerste land wat een beetje volk op de tribune heeft.
Ze zijn lekker bezig
.
Alleen waarom de commentator ze 'een Britse ploeg' noemt is mij een raadsel.
Beter maakt die die fout niet meer 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het jaar ervoor was Huntelaar niet goed bij Schalke. Ken een aantal Schalke supporters die toen niet blij met hem waren. Dit seizoen was hij erg sterk als spits zijnde.
En als ik de keuze zou moeten maken tussen Van Persie in de spits OF Huntelaar, dan zou ik ook voor Van Persie spelen. Ook gezien het systeem van Oranje.
Enige smetje nu is dat Van Persie de druk niet aan kan, blijkbaar.
Dan weet ik ook weer dat jij niks snapt van het spelletje genaamd voetbal, want juist Oranje heeft niks aan een type Van Persie in de spits.
Van Tiggelen: "Van Persie bedroevend" | VoetbalPrimeur
Hij snapt het ten minste.
Van Marwijk: "Weer aanvallend spelen" | VoetbalPrimeur
Heeft hij een plaat voor zn kop ofsow? Aanvallend goed gespeeld? Wat denkt die man wel niet, meer doseren bij aanvallen? Laat me niet lachen. Van Bommel en De Jong moesten juist meer doordrukken, maar dat snapt Van Marwijk weer eens niet. De echte voetbalkenners zien het allemaal, alleen Bertje niet. Ik vrees dat het woensdag einde toernooi is en hopelijk ze we dan van Van Marwijk af, want ik heb helemaal genoeg van hem.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Kroatië toch gewoon de betere ploeg. Bij wijlen erg mooi voetbal ook.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
De Belgische commentator leek er ook erg zeker van dat het buitenspel was. Maar het lijkt me sowieso voor discussie vatbaar. Zeker geen 100% buitenspel. Je kan hem door laten gaan.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat zeiden we van Krohn Delhi ook, met dit verschil dat Krohn Delhi compleet mislukt is bij Ajax en Lens na een briljant jaar bij NEC opnieuw een briljant jaar bij AZ had en daarna bij PSV bij vlagen elke tegenstander wegspeelt.
Als je zegt dat Lens geen actie en techniek heeft mag je eigenlijk niet serieus aan een discussie over voetbal(lers) deelnemen.
Ten eerste, het is Heracles niet Denemarken, Duitsland of Portugal. Ten tweede, zelfs een amateur kan dit nog doen. Ten derde:
YouTube - Dario Cvitanich - Boca Juniors Goals & Skills 2012 HD
En Cvitanich is een topspits die veel scoort 
Je moet echt met betere argumenten komen dan die nietszeggende youtube-video's. Weet jij hoeveel assist Narsingh dit seizoen had? En hoeveel Lens? Juist ja, dat zegt pas iets. Niet youtube filmpjes.
Rene van der Gijp over Jeremain Lens: "wat kan je nog meer van een buitenspeler verwachten?"
Maarreh Lens had dus geen actie in huis...
Dus als Van der Gijp het zegt, klopt het 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Hij zei helemaal niet dat ie meer assists geeft dan Narsingh maar reageert op het punt dat ie zogenaamd geen actie zou hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.