- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zat toevallig gister nog te denken hoe Manolev zelfs een soort Garrincha is vergeleken bij van der Wiel.
Lul toch niet zo dom man.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Overigens wel mooi, ik roep al jaren om Huntelaar in de basis en na 1 EK potje is de rest plots ook om
Hij speelde de afgelopen jaren niet (op het afgelopen seizoen na), dus zo gek is dat niet natuurlijk.
Volgens mij was voor het E.K. bijna iedereen het erover eens dat ze allebei moeten spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik me steeds meer begin te ergeren aan figuren (vooral vrouwen) die nu opeens voetbalfans zijn en helemaal in het oranje lopen. Ook deed het verlies van gister me vrij weinig, eigenlijk deed het me helemaal niks en vond ik het stiekem nog wel grappig ook. Het enige leuke is dat VI nu elke avond is en er dus tenminste iets leuks op tv is in de late avond.
Grote epic fail idd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, zag bij een hoop mensen hier opstellingen zonder de beste spits van Nederland.
En Huntelaar speelt al 2 jaar voor Schalke met vrij veel succes.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is er eigenlijk een reden waarom er talloze Nederlanders naar Antwerpen afzakken? Ik liep er gisteren rond en kon bijna de Grote Markt niet op vanwege al dat Oranje.. En het waren trouwens echt toeristen want ik ben nog aangesproken door iemand die met zijn zatte kloten de weg naar de Schelde vroeg.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, zag bij een hoop mensen hier opstellingen zonder de beste spits van Nederland.
En Huntelaar speelt al 2 jaar voor Schalke met vrij veel succes.
Het jaar ervoor was Huntelaar niet goed bij Schalke. Ken een aantal Schalke supporters die toen niet blij met hem waren. Dit seizoen was hij erg sterk als spits zijnde.
En als ik de keuze zou moeten maken tussen Van Persie in de spits OF Huntelaar, dan zou ik ook voor Van Persie spelen. Ook gezien het systeem van Oranje.
Enige smetje nu is dat Van Persie de druk niet aan kan, blijkbaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Is er eigenlijk een reden waarom er talloze Nederlanders naar Antwerpen afzakken? Ik liep er gisteren rond en kon bijna de Grote Markt niet op vanwege al dat Oranje.. En het waren trouwens echt toeristen want ik ben nog aangesproken door iemand die met zijn zatte kloten de weg naar de Schelde vroeg.
Hollanders zijn er overal (helaas
).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik me steeds meer begin te ergeren aan figuren (vooral vrouwen) die nu opeens voetbalfans zijn en helemaal in het oranje lopen. Ook deed het verlies van gister me vrij weinig, eigenlijk deed het me helemaal niks en vond ik het stiekem nog wel grappig ook. .
Met jou kan ik handen schudden
Schei uit. Kan me mateloos irriteren aan dat eendagsvolk. Oranje speelt een toernooi en plots is iedereen voor Affelaar en Huntelmaar; of hoe heet die voorin loopt ook alweer? Papegaaien gedrag; zum kotsen 
Mij zie je niet in de kroeg deze zomer om met de in oranje uitgedoste buurvrouw Sjan te gaan hossen wanneer ' die man van Yolanthe' de 1-0 erin knalt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Heb er ook een hekel aan, maar om dan zelf minder fanatiek te gaan supporteren voor Oranje, of zelfs helemaal niet, slaat natuurlijk als een oranje wortel op een varken. Net of je dan minder om het voetbal hoeft te geven. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
YouTube - UEFA EURO 2012 Netherlands - Denmark No Penalty
Overigens wel zuur, een dubbele penaltyfout binnen enkele seconden en je krijgt hem gewoon niet.
Ik denk Belgen pesten dat ze er weer niet bij zijn 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dan hadden ze gisteren toch niet veel te zoeken in België want wij hadden de laatste keer wel gelijk gespeeld tegen Denemarken 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het eerste handcontact vond ik geen penal waard, de tweede absoluut.
Die van Poulsen was overigens ook geen penal waard.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Heb er ook een hekel aan, maar om dan zelf minder fanatiek te gaan supporteren voor Oranje, of zelfs helemaal niet, slaat natuurlijk als een oranje wortel op een varken. Net of je dan minder om het voetbal hoeft te geven.
Het oranjepubliek is ook kansloos. Een zooi clowns met wortels op hun harses die met geschminkte wangetjes braaf de wedstrijd komen kijken, buiten het stadion het meeste geluid maken, maar bij een achterstand nooit eens het land zullen steunen. Nee, ze zetten godverdomme de wave in. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De wave is een een Nationaal stilstaan bij onze grootste ramp in de recente historie. Beetje meer respect mag wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De wave is een een Nationaal stilstaan bij onze grootste ramp in de recente historie. Beetje meer respect mag wel.
Ik wil Robin van Persie als Oranje spits opstellen ook weer niet de grootste ramp in de recente historie noemen....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het zou voor mij reden genoeg zijn om iig. niet een kroeg in te gaan (wat ik sowieso al niet vaak doe). Van zulk nep gedoe word ik echt kotsmisselijk. Net zoals met carnaval; nog zo'n neppe samenscholing van individuele stumperds (sommige dan)
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Als je het nu hebt over Van Persie: hij faalde één keer, de andere keer sprong de bal ongelukkig op en de derde keer was een moeilijke bal die net iets te ver kwam en voor z'n rechterbeen.
Echt, dat die voetbalnono's die alleen een EK kijken Van Persie slecht vinden kan ik nog wel verdragen, maar iemand die meer dan drie potjes per jaar ziet zou toch beter moeten weten.
sorry hoor, maar dit hoort iemand die meer dan 3 potjes per jaar kijkt zou dit ook wel moeten weten. Bij het wk was v. Persie ook al helemaal niet in vorm en nu alweer niet Dus als er bij iemand een steekje los zit in het hoofd dan is dat bij jou wel]
v. Persie daarintegen een prima speler maar faalt voor de zoveelste keer in de spits
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Ach, Huntelaar miste net zo goed, Robben idem. het zat vandaag gewoon niemand mee, maar ik vond ons wel beter dan wat ik nu de Duitsers en de Portugezen zie doen. Denen 1 kans, 1 goal.... Tja, het heeft blijkbaar zo moeten zijn. Woensdag wordt gehaktdag. De vraag is voor wie.
maar als je huntelaar nou eens in plaats van van persie erin zo zetten de hele wedstrijd lang dan moet je eens zien wat voor een verschil dat zou opleveren
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik wil Robin van Persie als Oranje spits opstellen ook weer niet de grootste ramp in de recente historie noemen....
Sommige zouden best zo ver willen gaan, lijkt het.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
YouTube - UEFA EURO 2012 Netherlands - Denmark No Penalty
Overigens wel zuur, een dubbele penaltyfout binnen enkele seconden en je krijgt hem gewoon niet.
Ondertussen mag een verdediger op dit EK de bal in handen vastpakken.
Hoeveel handsballen in het strafschop gebied zijn er al niet geweest 4,5 ?
En allemaal niet gegeven...
Voetbalzone - Robben volgens beoordelaars 'beste speler' op EK tot nog toe
Heb ik gister zijn hatrick gemist >?
schram101
-
- 16702 berichten
- 2311 stemmen
Ai, ai, ai.
Wat een ontzettende kutuitslag gisteren zeg. Zo veel kansen, maar hij wilde er maar niet in. Daarnaast ben je achterin ook veel te onzeker. Sneijder die weergaloos speelde maar hij wilde er maar niet in. Vraag me af of het handig om het systeem om te gooien en The Hunter er bij te zetten maar misschien moeten we er maar op gokken. Of Van Persie maar op Affelay zijn plaats gewoon en de twee controleurs behouden. De Jong speelde een prima wedstrijd en ik denk niet dat Van Bommel, de aanvoerder, er uit gehaald wordt.
Kortom, ik twijfel behoorlijk. Schiet je gewoon een kwart van je kansen wel tussen de palen win je met 3-1 en zal je niemand horen over tactiek of wissels of iets dergelijks.
Toch vrees ik dat we klaar zijn met het toernooi. Tegen de Duitsers zie ik een gelijkspel als het maximaal haalbare. En 4 punten zullen niet genoeg zijn mocht je dan van Portugal winnen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Over dik een half uur Italië - Spanje
. Hoewel ik een gelijkspelletje verwacht hoop ik uiteraard op winst van de Azzurri.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2311 stemmen
Tja, nog zoiets, prachtige wedstrijd zometeen, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat Spanje maar winnen. Als het Nederland niet gaat worden dit EK, dan doe maar de Spanjaarden of Denemarken. Zolang het maar geen Duitsland, Portugal of Italië gaat worden vind ik alles goed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prettige wedstrijd Joy, maar niet te prettig
. Zenuwen zijn ondraaglijk, ik ga me maar eens mentaal voorbereiden. Aju.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2311 stemmen
Succes Watts, hopelijk voor jou heb je een betere ervaring dan ik gisteren. Ben er nog steeds verzuurd van namelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Toch vrees ik dat we klaar zijn met het toernooi. Tegen de Duitsers zie ik een gelijkspel als het maximaal haalbare. En 4 punten zullen niet genoeg zijn mocht je dan van Portugal winnen.
4 kan genoeg zijn.
Dui-NL 1-1
Por-DM 1-0
Duitsland 4
DM 3
Por 3
NL 1
NL-Portugal 1-0
Dui-DM 1-0
Duitsland 7
NL 4
Por 3
DM 3
Al moet je nooit van Duitsers afhankelijk zijn. Zelf winnen zou alles weer kunnen veranderen woensdag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Succes Watts, hopelijk voor jou heb je een betere ervaring dan ik gisteren. Ben er nog steeds verzuurd van namelijk.
Bedankt en sterkte ermee toch. Ik weet hoe het voelt, deed mij enorm sterk denken aan de openingswedstrijd van Spanje op het WK twee jaar terug tegen Zwitserland.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Simpele Spaanse zeg, wees niet bang. 2-0.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.